6. URODZINY MP – 14.06.2024 – Michał Reda | Aleksander Uznański
922,50 zł
14/06/2024 09:00 - 14/06/2024 18:00
Brak w magazynie
Czy zastanawiasz się, jakie narzędzia i techniki Discovery stosują doświadczeni produktowcy, by nie tylko przetrwać, ale i prosperować w dzikiej i ekstremalnie zmiennej rzeczywistości? Czy jesteś gotów podzielić się swoim arsenałem sprawdzonych w boju rozwiązań z innymi, szukającymi inspiracji?
Jeśli tak: zapraszamy do stolika dla prawdziwych PROsów, gdzie wspólnie zagłębimy się w świat najlepszych praktyk, narzędzi i technik, które umożliwiają skuteczne odkrywanie potrzeb użytkowników i tworzenie produktów, które naprawdę robią różnicę.
Podczas tej sesji Round Tables, nie tylko poznasz narzędzia i metody, które pomogły innym osiągnąć sukces, ale również będziesz miał okazję podzielić się swoimi doświadczeniami i wskazówkami. Przygotuj się na ożywioną wymianę wiedzy, gdzie każdy uczestnik, niezależnie od poziomu doświadczenia, wnosi do stołu coś cennego.
Co wyniesiesz z warsztatu:
- ➡️ Przegląd najskuteczniejszych narzędzi i technik Discovery
- ➡️ Sekrety skutecznej wymiany wiedzy między produktowcami – jak budować kulturę otwartości i uczenia się na sukcesach (i porażkach) innych.
- ➡️ Case study z pierwszej ręki – podzielicie się studiami przypadków, demonstrując, jak konkretne narzędzia i techniki zostały zastosowane w ich projektach, co poszło dobrze, a co mogło pójść lepiej.
- ➡️ Networking i budowanie relacji – nieoceniona okazja do nawiązania kontaktów z innymi profesjonalistami z branży, co może otworzyć drzwi do przyszłej współpracy lub wymiany doświadczeń poza warsztatem.
Dołącz do nas, aby odkryć, jak możesz wzbogacić swój warsztat pracy i przyczynić się do tworzenia produktów, które nie tylko odpowiadają na potrzeby rynku, ale je wyprzedzają.
Czekamy na Ciebie i Twoje doświadczenia – razem stworzymy przestrzeń dla prawdziwej, merytorycznej wymiany, która napędza innowacje i buduje produkty wygrywające rynek.
Michał Reda – CEO Product Pro. Doświadczony Product and Growth Manager. Trener i ewangelizator obszaru Product Discovery w Polsce. Ma na koncie kilkanaście wypuszczonych produktów. W przeszłości pełnił takie role jak Head of R&D, Head of Growth czy Dyrektora marketingu i rozwoju produktów w różnorodnych organizacjach.
Aleksander Uznański – Fractional Head of Product & trener Product Discovery.
W swojej pracy skupia się na wspieraniu founder’ów i zespołów produktowych w tworzeniu wartościowych i rentownych produktów poprzez doradztwo z zakresu Product Discovery i strategii produktowej.
Zdobywał doświadczenie jako Head of Product w startup’ach z Polski, Francji i Szwajcarii oraz przeszkolił ponad 200 członków zespołów produktowych.
Prywatnie, fan podróżowania, piłki nożnej, narciarstwa i yerba mate.