Katarzyna Okrucińska – PRZYSTANEK MP – WROCŁAW | 16.09.2024

Temat: Zdalna współpraca, czyli jak Twój zespół rozproszony powinien budować wartość dla klienta?

466,17 


2024/09/16 12:00 - 2024/09/16 18:00

Na stanie

CEL WARSZTATU:
Wyposażenie uczestników w praktyczne narzędzia i strategie do budowania silnych, zaangażowanych i produktywnych zespołów rozproszonych.

Czy na odległość naprawdę można poczuć się częścią zespołu? – czy to tylko mit, który krąży po internetowych korytarzach?

Dowiedz się jak zarządzać zespołem rozproszonym tak sprawnie, by Klient myślał, że wszyscy pracujecie w jednym pokoju. Będziesz niczym kapitan statku kosmicznego, który musi utrzymać załogę w dobrej kondycji, nawet gdy każdy z nich jest na innej planecie. Zadbanie o ich dobra kondycję zawsze wróci z podwójną siłą, kiedy będziesz tego potrzebować.

Podczas 2-godzinnego warsztatu:
– Dowiesz się, jak zarządzać zespołem rozproszonym tak sprawnie, by klient myślał, że wszyscy pracujecie w jednym pokoju.
– Użyjesz barometru (nie do mierzenia ciśnienia atmosferycznego) do sprawdzania, czy Twój zespół jest w szczytowej formie,
– Nauczysz się, jak sprawić, by każdy członek Twojego rozproszonego zespołu czuł się dostrzeżony i doceniony,
– W efekcie poukładasz pracę swojego zespołu i dowiesz się jakie metody zadziałały u innych liderów


Katarzyna Okrucińska

Ponad 10 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołami, specjalizuję się w budowaniu zaangażowania, rozwijaniu talentów i maksymalizowaniu potencjału ludzkiego. Pracuję z zespołami wielojęzycznymi i kulturowo zróżnicowanymi, budując silne relacje z klientami na całym świecie. Doświadczyłam, jak kluczowe dla satysfakcji klientów jest zaangażowanie zespołu, zwłaszcza jako kierownik niewielkiego hotelu. Jako nauczyciel i autor artykułów naukowych, wykorzystałam swoje akademickie doświadczenie do efektywnej komunikacji z różnorodnymi grupami odbiorców. Na obecnym stanowisku monitoruję, dynamizuję i podtrzymuję wydajność zespołów organizujących spotkania, wydarzenia i podróże, opracowując strategie usprawniające usługi i wprowadzając innowacyjne podejścia w przywództwie biznesowym. Moim priorytetem jest zapewnienie najwyższego poziomu jakości usług, mierzonego poprzez wskaźniki satysfakcji klientów.