Marta Jezierska – PRZYSTANEK MP – WROCŁAW | 16.09.2024
466,17 zł
16/09/2024 12:00 - 16/09/2024 18:00
Brak w magazynie
CEL WARSZTATU:
Identyfikuj motywujące cele, które odzwierciedlają oczekiwania klientów i spełniają cele strategiczne organizacji.
Chcesz tworzyć wskaźniki, które reagują na potrzeby klientów niczym kapitan statku na zmianę wiatru?
Czy chcesz nauczyć się nawigacji w świecie danych i informacji, tak aby wyprzedzać zmiany i mieć projekty pod kontrolą?
Zapraszam do sesji, podczas której czeka Cię interaktywna współpraca w grupach oparta na prawdziwych przypadkach. Sprawdzimy czy praca na KPI’ach musi być sztywna i nudna, oraz od czego zależy zaangażowanie zespołu do pracy na danych i celach? No i najważniejsze – czy to się w ogóle opłaca z perspektywy lidera i dlaczego?
Podczas 2-godzinnego warsztatu:
– Wyznaczymy KPI, które odzwierciedlają cele Twoich klientów i projektów – rodzaje, SMART, KPI vs. OKR,
– Będziemy monitorować i analizować dane w czasie rzeczywistym, aby móc szybko reagować na zmiany – wnioski i działania naprawcze ,
– Wykorzystamy innowacyjne rozwiązania do poprawy efektywności – nowoczesne narzędzia i automatyzacja,
– Wskaźniki wyznaczone – co dalej?
Będziemy mieli wiele przestrzeń do dyskusji i wymiany doświadczeń oraz poznamy rozwiązania działające u innych.
PM, Lider, Managerka ds. Operacyjnych w OpsTalent. Jestem doświadczoną Liderką i Managerką, która uwielbia pracę z ludźmi i wspiera ich rozwój. Buduję zmotywowane zespoły poprzez umacnianie odpowiedzialności i decyzyjności. Opiekuję projekty CX przez cały ich cykl, odpowiadam za strategie biznesowe organizacji i zarządzam zespołem Project Managerów i PMO. W budowaniu długotrwałych relacji z klientami biznesowymi kieruję się tymi samymi wartościami, co w życiu prywatnym: transparentna komunikacja, identyfikacja wyzwań, wspólne szukanie rozwiązań i aktywne słuchanie. Zarządzanie zmianą to moja super moc.rka