Przemysław Ejsmont – PRZYSTANEK MP – WROCŁAW | 16.09.2024
466,17 zł
2024/09/16 12:00 - 2024/09/16 18:00
Brak w magazynie
CEL WARSZTATU:
Dostrzeżenie szans i zagrożeń związanych ze stosowaniem AI w procesie implementacji projektu CXaaS.
Implementacja projektu potrafi być bardzo skomplikowana i czasochłonna. Jednocześnie ma ogromny wpływ na dalsze funkcjonowanie projektu. Z własnego doświadczenia wiem, że ten proces potrafi spędzić sen z oczu niejednego Project Managera.
Rodzi się multum pytań: Czy wyrobimy się w czasie? Czy budżet nam się zepnie? Jakich narzędzi użyć? Jak sprostać oczekiwaniom klienta?
Zastanawiasz się, jak przejść przez ten etap możliwie najbardziej płynnie? Z jakich narzędzi skorzystać, żeby sobie pomóc, a jednocześnie zapewnić elastyczność projektu już po implementacji? Czy w tym procesie sztuczna inteligencja [AI] może pomóc, a może zaszkodzić?
Podczas 2-godzinnego warsztatu:
– pokażę Ci, jakie są poszczególne etapy implementacji projektu typu CX as a Service i jak dobrze poznać potrzeby klienta;
– utworzymy mapę procesu implementacji przykładowego projektu CX, aby zrozumieć kluczowe kroki;
– poznasz narzędzia AI i ich praktyczne wykorzystanie w procesie implementacji zwinnego projektu i…
– samodzielnie przekonasz się, czy są Twoim przyjacielem, czy może wrogiem? 😉
Przemysław Ejsmont
Uwielbiam pomagać ludziom! Jako Sales & CX Manager upewniam się, że satysfakcja klienta już na etapie Prospect/Lead, aż po dostarczanie usług/produktów pozostaje na maksymalnie wysokim poziomie. Moja wieloletnia praktyka w zarządzaniu i zapewnianiu wyjątkowych doświadczeń gościom hotelowym oraz klientom pozwoliła mi rozwinąć umiejętności rozumienia, przewidywania i przekraczania oczekiwań klientów, a do każdej interakcji i projektu podchodzę z nastawieniem na pozytywny CX.
Moje zaangażowanie w doskonałość opiera się na proaktywnej postawie i głębokim zrozumieniu znaczenia budowania silnych relacji z klientami. Uwielbiam wyzwania związane ze znajdowaniem innowacyjnych rozwiązań, aby zwiększyć satysfakcję i lojalność partnerów biznesowych.