Debiut w nowym mieście zakończonym ogromnym sukcesem!
Ogromna aktywność uczestników, gorące i burzliwe dyskusje w sesjach Round Tables a także Networking, przez który naprawdę trudno się przebić świadczy o tym, że praktycy z Poznania są BARDZO wygłodniali wiedzy i wymiany doświadczeń! Możemy uznać, że udało nam się zaspokoić głód merytorycznych wampirów… Ale czy na długo?!
Na początek – moderowany networking – sprawdzony i uwielbiany przez uczestników!
Żeby zadbać o sławną już – luźną atmosferę spotkań z serii Piwa Między lody przełamujemy już na starcie. Dzięki szybkim sesjom rozmów w formie speed dating uczestnicy mogli w krótkim czasie poznać się, dowiedzieć się co nieco, o sobie jeszcze zanim wspólnie zasiedli do sesji Round Tables, w których wspólnie pracowali aż przez 2 godziny!
Nie ukrywamy, że naprawdę lubimy taki początek naszych spotkań – uwielbiamy patrzeć na proces, w którym uczestnicy z odrobinę niepewnych i zawstydzonych, w mgnieniu oka zamieniają się w rozgadanych, żartujących i gotowych do wymiany swoich doświadczeń przy kawie, herbacie… Albo i piwku! ?
Sesje Round Tables
Nie ma czegoś takiego jak Piwo Miedzy Projektami bez sesji Round Tables.
Analogicznie – nie ma sesji Round Tables bez Piwa Między Projektami.
Podczas #PMP22 spędziliśmy, aż 2 godziny na wspólnej wymianie doświadczeń pomiędzy praktykami zarządzającymi projektami, produktami i zwinnymi zespołami – z różnych branż i na różnym poziomie wtajemniczenia zawodowego.
Zaprosiliśmy 13 ekspertów, pod których okiem uczestnicy zdobywali wiedzę i uczyli się wykorzystywać nowe narzędzia podczas pracy nad konkretnym tematem sesji Round Tables.
Jaka będzie przyszłość e-Commerce?
Żadne spotkanie PMP nie może odbyć się bez wartościowej części merytorycznej – czy to w postaci panelu dyskusyjnego, czy ciekawej rozmowy z zaproszonymi osobami ze świata biznesu.
Podczas 22. edycji Piwa Między Projektami gościliśmy Konrada Karpińskiego, Dyrektora Operacyjnego w Traficar oraz Jacka Kineckiego, CEO w Przelewy24 z którymi porozmawialiśmy na temat przyszłości świata E-commerce