PROJEKTY | PRODUKTY | ZWINNE ZESPOŁY
… celem spotkań jest budowanie relacji oraz wymiana wiedzy,
na każdym etapie wtajemniczenia!
Wrocław to stolica #PMP
Dołącz do NIEstandardowych eventów na żywo.
To nie są konferencje! To spotkania z przyjaciółmi, na których wymieniamy się przygodami z pracy oraz sprawdzonymi w boju narzędziami.
Stawiamy na wartość merytoryczną!
Czego możesz się spodziewać?
- wymiany wiedzy wśród praktyków,
- uczestników bez kija w dupie,
- moderowanego networkingu.
PIWO Między Projektami!
Wrocław
09.04.2024
MOTYW PRZEWODNI
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
GDZIE I ZA ILE?
Nietota Bar | Kazimierza Wielkiego 50
Bilety od 69,00 zł netto
Agenda
17:30 – 18:30 moderowany networking
18:30 – 18:45 otwarcie i przywitanie
18:45 – 20:00 merytoryczne wyzwanie dla wszystkich „Zatrudnij ASA do swojego zespołu”
20:00 – 20:15 krótka przerwa
20:15 – 21:45 Round Tables
21:45 – ??:?? afterparty i networking
Czym są warsztatowe
sesje Round Tables?
To wymiana doświadczeń na określony temat pod okiem zaproszonego eksperta-praktyka.
Podczas wydarzenia dołączasz do jednego stolika:
• dyskusja na przygotowanych przykładach,
• wymiana wiedzy i najlepszych praktyk
• w grupie maksymalnie 8 osób,
Tematami sesji Round Tables jest zarządzanie
projektami, produktami i zwinnymi zespołami!
Kup bilet
PMP#31 WROCŁAW
WCZESNY DOSTĘP 19.03!
DOSTĘPNE tylko 48h!
zimny napój w gratisie!
Cena:
69 PLN
netto
85 PLN
brutto
PMP#31 WROCŁAW
Early Birds
dla tych, co się lekko spóźnili
Cena:
99 PLN
netto
121 PLN
brutto
PMP#31 WROCŁAW
Cena regularna
dla tych, co czekają do końca
Cena:
130 PLN
netto
159 PLN
brutto
Uwaga:
Dołączając do wydarzenia wybierasz jeden stolik (temat)
Sesja warsztatowa trwa 90min – a dyskusje pomiędzy innymi stolikami można kontynuować podczas afterparty.
Czym jest poziom zaawansowania stolików #RT? Który stolik wybrać?
- Podstawowy – masz mniej niż rok doświadczenia zawodowego lub szukasz dla siebie nowej roli,
- Średniozaawansowany – masz już za sobą 2-4 lata doświadczenia na danym stanowisku lub w danej branży,
- Ekspert – na koncie masz już 5 lvl doświadczenia (patrz: 5+ lat) w danej specjalizacji.
Lista stolików na #PMP Wrocław
Round Tables
Wybierz poziom zaawansowania: Podstawowy | Średniozaawansowany | Expert
Poziom Podstawowy
Scrum Master
Brak w magazynie
Scrum Mama w Trójkącie Dramatycznym - czyli jak przestać ratować, a zacząć wspierać?
Jeżeli uważasz, że jeśli Ty czegoś nie zrobisz to nikt tego nie zrobi, masz już dość pilnowania, przypominania i robienia wszystkiego za wszystkich, czujesz jak wypalenie czai się za rogiem, to idealny moment, aby to zmienić! Poznasz role trójkąta dramatycznego Karpmana, w które wpadamy nieświadomie oraz sposoby jak z nich wyjść.
Aneta Kołakowska – Scrum Masterka z 2 letnim doświadczeniem w tej roli, zajawiona psychologią od zaaawsze, uwielbiam pracę z ludźmi, największą satysfakcję daje mi możliwość wspierania w rozwoju drugiej osoby.
Maciej i Ewelina Trojniarz
Senior Software Engineer | Agile Coach
Brak w magazynie
... i to ma być zespół?
Czy jest coś takiego, jak dobrze skomponowany zespół? Jak działałby zespół złożony z samych koordynatorów, albo jeszcze lepiej – krytykow? Czy istnieje zespół idealny?
Podczas warsztatu zagramy w grę, dzięki której:
- wystartujemy od zagadnienia ról w zespole
- przeprowadzimy kilka symulacji ukazujących różne scenariusze składu zespołu i zastanowimy się, jak taki zespół mógłby funkcjonować
- zrozumiemy wady i zalety poszczególnych ról, i jaki ma to wpływ na naszą drużynę
Ewelina Wyspiańska – Trojniarz – Jestem żywym przykładem, że chcieć to móc. Dzięki wytrwałości i pracy przeszłam do świata IT, pełniąc wcześniej rolę rekruterki w dziale HR. Obecnie doskonale czuję się w roli lidera służebnego. Miłością do Agile zaraziłam się niemal 10 lat temu, kiedy to zaczęłam uczęszczać na lokalne meet-up’y i konferencje poświęcone tej tematyce. Teraz sama występuję na różnych wydarzeniach i chętnie dzielę się wiedzą oraz doświadczeniem, które obejmuje zarówno firmy produktowe jak i środowisko software house oraz start’upów. Nieustannie rozwijam się też jako coach. Moją dewizą jest stwierdzenie, iż jacy jesteśmy dla świata, taki świat jest dla nas. Poza pracą pasjonuje mnie psychologia w zarządzaniu oraz cosplay, a od niedawna jestem też autorką książki fantasy o tytule „Rytuał Krwi”.
Maciej Trojniarz – Uczeń czarnoksiężnika aka czeladnik rzemiosła programistycznego z ponad 12 letnim doświadczeniem zdobytym w różnych branżach i funkcjach. Entuzjasta i ewangelista zwinnych metodyk zarządzania oraz dobrych praktyk inżynieryjnych. Wolny czas zajmuje mu rodzina, gry planszowe oraz góry.
Piotr Ubysz
Scrum Master
Brak w magazynie
MADagaskar. Porozmawiajmy o wyzwaniach i problemach podczas prowadzenia zespołów zdalnych!
„Agile is dead” – takie stanowisko 9 lat temu przedstawił Dave Thomas, wspołtwórca Manifestu Agile. To co początkowo było szokujące, z czasem zaczęło nabierać coraz więcej sensu. Sam Scrum Guide, mimo że liczy tylko kilkanaście stron, prowadzi do licznych interpretacji. To co działa w jednej organizacji, może być nieskuteczne w innej.
Podczas dyskusji skupimy się na rzeczywistych problemach, z którymi spotykacie się na co dzień w zarządzaniu zdalnymi zespołami. Połączymy doświadczenia uczestników z różnych obszarów i branż, wymieniając się praktykami, tak by każdy mógł zaczerpnąć i uzupełnić swój toolbox o nowe narzędzia. Zaczniemy od szybkiej sesji retro, która posłuży jako podstawa do dalszej dyskusji i wymiany wiedzy.
Piotr Ubysz – Jestem Scrum Masterem z powołania, ale byłem również administratorem IT, Project Managerem czy Product Ownerem, zarówno w softwarehousie, jaki i przy produkcie SaaS. Obecnie współpracuję nie tylko z zespołami IT ale także z marketingiem, biznesem czy CS. U mnie szklanka jest zawsze do połowy pełna i z każdego doświadczenia można wynieść coś dobrego 🙂
Poziom Średniozaawansowany
CEO Magnuso | Founder Głowa Pełna Pomysłów
Brak w magazynie
Długofalowa strategia budowania zespołów. Jak tworzyć zespół pod produkt?
Wiesz:
1. Wiesz jakie są wartości budowania długofalowych relacji w zespołach.
2. Wiesz kiedy należy rozpocząć budowanie długofalowej strategii HR w startUP-ie IT,
3. Wiesz jaki jest cykl życia członka zespołu w organizacji,
Umiesz:
1. Umiesz rozróżnić problemy związane z rozwojem produktu vs. niedoborem kompetencji przy rozwoju produktu,
2. Umiesz wskazać obszary podwyższonego ryzyka w istniejących zespołach,
Potrafisz:
1. Potrafisz w oparciu o zwinne metodyki zarządzania projektami określić timeline rozwoju zespołu,
2. Potrafisz zbudować siatkę kompetencji zespołu i określić silne i słabe strony zespołu.
Nie przegap okazji do nauki – dołącz do tej sesji Round Tables 😎
Mikołaj Maciejewski – Zarządzam 👨💼, wdrażam 🚀, buduję zespoły na solidnych fundamentach🎯 | Magnuso S.A. – CEO | Głowa Pełna Pomysłów – founder Mikołaj Maciejewski jest CEO w Magnuso S.A.
Aktywnie uczestniczy w nawiązywaniu strategicznych partnerstw biznesowych, w tym z takimi firmami jak PushPushGO (grupa Vercom). Jako doświadczony menedżer na szczeblu C, przez lata pracował w spółkach generujących roczny obrót w przedziale od 30 do 60 milionów złotych. Od 2010 roku z sukcesem przeprowadził około 100 projektów z budżetami wahającymi się od 500.000,00 zł do 2.500.000 zł. Jego głównym obszarem działania były projekty z zakresu logistyki, marketingu, finansów oraz budowania długofalowych strategii HR. Maciejewski ma na swoim koncie realizacje projektów dostarczania aplikacji w modelu SaaS dla wiodących firm z listy TOP500 magazynu Forbes, w tym dla Grupy LOTOS S.A.(2013), Grupy Bunge(2015), Grupy Azoty S.A.(2017), a także dla międzynarodowych podmiotów takich jak Ciech Group, Grupa Barlinek czy Sanitec Group (obecnie Geberit). Brał również udział w tworzeniu platformy zakupowej zgodnej z ustawą Prawa Zamówień Publicznych dla takich podmiotów jak MPWiK Wrocław S.A., UM Miasta Opole, CUI Wrocław czy RPWiK Tychy.
Marta Lipińska
Brak w magazynie
Różnorodność w zespole - klęska urodzaju, czy największy atut managera?
- jak wykorzystywać talenty w zespole
- komu przydzielać zadania na różnych etapach projektów
- jak usprawnić komunikację oraz zapobiegać konfliktom
- w jaki sposób osiągnąć synergię w pracy
Brak w magazynie
Motivation? DON'T PANIC! The hitchhiker's guide to what drives us. [SESJA W J. ANG]
Why people leave companies and what makes them stay? How can you drive meaningful conversations on what really matters? How to work with the team so that they stay engaged and motivated? Can people be „motivated” at all? And how to measure all of that? Join me to discover what DRIVES us and what do most of retention programs in companies have in common with the answer to the ultimate question of life, the universe and everything…
Aleksandra Wilczyńska – Experienced HR Leader, people and projects manager, strategic employer branding evangelist, self-driven enthusiast of continuous education and development. For the last 18 years leading teams in international environments. Mom of three (=master of organisation and logistics), wife of a software dev (=skilled diplomat and excellent communicator), part time academic teacher. All on a mission of making dent in the universe 🦸🚀🌏
Brak w magazynie
Metryki efektywności zespołów IT, czyli “what you measure is what you manage”.
Round table dla wszystkich zainteresowanych metrykami efektywności pracy zespołów IT. Na przykładzie LOC i Story points/velocity omówimy potencjalne pułapki i błędy metryk, zbudujemy macierz kilku pomiarów uwzględniających satysfakcję inżynierów i na przykładach omówimy jak łączyć ich wyniki (DORA/SPACE). Przyjrzymy się co mierzą w swoich zespołach najlepsi i jak liderzy mogą pomóc inżynierom pracować bardziej efektywnie. Możemy też podyskutować zarówno nad rozwiązaniami już używanymi w Waszych zespołach jak i wypracować nowe rozwiązania.
Artur Winiczenko – Delivery Manager z 15 letnim stażem w zarządzaniu niesamowitymi projektami, wspaniałymi zespołami i wymagającymi klientami. Łączę jednostki w zespoły, tworzę procesy z chaosu i znajduję rozwiązania tam gdzie inni widzą problemy. Pracuję holistycznie łącząc ludzi i procesy, buduję i zarządzam całymi jednostkami skupionymi wokół klienta/branży. Ciągle szukam powtarzalności i wzorów które wykorzystuję do ułatwiania i wspierania pracy zespołów. Blisko związany z klientami z branży finansowej i eCommerce, prywatnie pasjonat podróży, opowiadania, gotowania, nurkowania i medytacji.
Natalia Jażdżewska
Senior Business Development Manager
Brak w magazynie
Yokoten - czyli jak dzielić się doświadczeniami według Leanowej receptury.
Japończycy twierdzą, że dobrze jest mieć problemy do rozwiązania – to właśnie dzięki nim się uczymy. Powstaje więc pytanie: Jak podzielić się lekcjami, wnioskami i dobrymi praktykami z naszych projektów, by kolejne razy były coraz lepsze?
Podczas tej Round Tables poznasz dobre praktyki w dzieleniu się wiedzą i przetestujesz prostą canvę do dzielenia się doświadczeniami z Twoich projektów.
Natalia Jażdżewska – Praktyk, Trener i Mentor Lean Management z 13-letnim doświadczeniem. Wspierająca rozwój Lean Six Sigma w sektorze produkcyjnym z branży tj. elektronicznej, motoryzacyjnej, FMCG oraz w sektorze TSL.
Obecnie związana z usługami finansowymi, współzałożycielka Fundacji Lean Education rozwijającej młodzież w wieku 13-19 lat w lean thinking. Właścicielka startupowej firmy edukacyjnej PATH – Szkoła Doskonalenia.
Poziom Expert
Radek Pogoda
CEO
Brak w magazynie
Skuteczny Pivot - jak przygotować Twój zespół na zmianę kierunku działania?
Kiedy NAPRAWDĘ mamy sukces?
- Jak świetne wyniki churn, MRR czy NPS mogą zrobić ci krzywdę
- Wii.FM – ulubiona stacja radiowa każdego człowieka
Co robić, gdy już wiesz, że nie jest dobrze?
- Zanim zrobisz pivot – jak naprawić to, co niechcący zepsuliście?
- Win-Loss – najmocniejsze badanie satysfakcji, którego… nikt nie robi.
- Zapytaj, wybierz, wdróż, komunikuj – skuteczny system naprawy produktu.
- Mów do mnie po mojemu – komunikacja skuteczna, a nie tylko „ładna”.
Do zobaczenia przy stoliku!
Radek Pogoda – Od blisko 30 lat zarządzam zespołami sprzedaży, szkolę szefów sprzedaży i handlowców, wspieram firmy w tworzeniu i naprawianiu procesów oraz buduję i wdrażam procedury i narzędzia wsparcia sprzedaży.
Klienci korzystający z moich metod i technik uzyskują wzrost sprzedaży o 12-30%, a co ważne – większość tego wzrostu odbywa się bez dodatkowych inwestycji w reklamę czy agresywne promocje cenowe, które skutkują obniżeniem marży. Bazujemy na pełnym wykorzystaniu potencjału rynku, na którym już pracujesz i zasobów, za jakie już dziś płacisz: ludzi, kanałów komunikacji i narzędzi.
Mówią o mnie handlowiec, menadżer sprzedaży, konsultant i trener. Trafia się nawet zwrot „sensei”, a to już wielkie wyróżnienie dla trenera.
Moje ulubione hasła to: KONKRET i #JasneZasady.
Brak w magazynie
X Przykazań lidera samoorganizującego się zespołu!
Zwinne biblie opisują 3 składniki samoorganizacji: Cel, Zasady oraz Nacisk.
Jest to bardzo ogólny model (sam Scrum już spełnia wszystkie warunki), który nie mówi wiele o tym, co konkretnie lider takiego zespołu mógłby robić by osiągnąć, a przede wszystkim nie zniszczyć samoorganizacji. Ja spisałem sobie 10 zasad, którymi kieruję się w pracy z zespołem. Uważam te zasady za kluczowe dla mnie jako Lidera we wspieraniu zespołu w dążeniu do samoorganizacji. Chciałbym podzielić się z Wami tymi zasadami i omówić/przećwiczyć dokładniej przynajmniej 2 z nich.
W tajemnicy powiem, że lista jest nietypowa i z pewnością niekompletna 😉
Filip Czapeczka – Jako doświadczony agile coach coach i manager, moim głównym celem jest wspieranie organizacji w efektywnym dostarczaniu wartości biznesowej. Specjalizuję się w tworzeniu kultury samozarządzania, zwiększaniu dojrzałości organizacyjnej. Czasem wyjdzie, że zmieniam życie ludzi.
Jeżeli szukacie jakiegoś wydarzenia dla siebie to czas spędzony na Piwie Między Projektami – to będzie dobrze spędzony czas, który zaprocentuje też dla Waszych biznesów.”
Zdecydowanie rekomenduje wszystkim to wydarzenie na przyszłość – zapraszam serdecznie!”
Ja już się nie mogę doczekać udziału w kolejnych spotkaniach 😉”
Rekomendacje od uczestników
Jeżeli szukacie jakiegoś wydarzenia dla siebie to czas spędzony na Piwie Między Projektami – to będzie dobrze spędzony czas, który zaprocentuje też dla Waszych biznesów.”
Wywiady z praktykami
Spotkasz ich na #PMP
SPOTKANIE DLA PRAKTYKÓW
Piwo Między Projektami to kultowa już przestrzeń dla praktyków zarządzania projektami, produktami i zwinnymi zespołami.
Sprawdzona formuła #RoundTables oraz moderowany networking bez kija w dupie to znaki rozpoznawalne naszych spotkań!
Przyjdź poczuć merytoryczny szmer na własnej skórze. Poznać nowych i starych znajomych, ale co najważniejsze poznać ciekawe narzędzia i ludzi podobnych do siebie.
Sprawdź poprzednie edycje #PMP
Zastanawiasz się jak w praktyce wyglądają spotkania Piwa Między Projektami? Sprawdź jak wyglądały ostatnie wydarzenia!
Możesz pracować w marketingu, finansach, zarządzaniu, HR czy innych. Możesz być członkiem zespołu, liderem jednego zespołu albo kilku, możesz być szefem lub mieć szefa. Podczas cyklicznych spotkań #PMP spotkasz ciekawych ludzi, którzy poszukują podobnych odpowiedzi!
To nie jest kolejne wydarzenie branżowe, składające się z prelekcji przerywanych kawą i kotletem. Nam chodzi o faktyczną wymianę doświadczeń i kontaktów – ZAWSZE W LUŹNEJ ATMOSFERZE! Jeśli więc zarządzasz projektem, produktem, zwinnym zespołem, lub myślisz o takiej roli – to jesteś w dobrym miejscu!
Nasza społeczność to nie tylko grupa praktyków zarządzania, ale prawdziwie zintegrowane środowisko, które stawia na praktykę i merytorykę. Łączymy sympatyków zarządzania projektami, produktami i zwinnymi zespołami, wspieramy ich rozwój i tworzymy przestrzeń do praktycznej wymiany doświadczeń.
Współpraca przy PMP otwiera drzwi do sieci ludzi o podobnych celach i pasjach. Budujemy silne relacje, sprzyjające efektywnemu networkingowi. Nasze spotkania są miejscem inspiracji, wymiany pomysłów, tworzenia trwałych partnerstw, a także cudów rekrutacynych.
Przekonaj się, że nasze spotkania przyczynią się do zbudowania silnej społeczności praktyków zarządzania w Polsce. Razem możemy osiągnąć więcej!