PIWO
Między Projektami
Wrocław
09.04.2024

POCZUJ SIŁĘ LOKALNEJ SPOŁECZNOŚCI PRAKTYKÓW!

3

PROJEKTY   |   PRODUKTY   |   ZWINNE ZESPOŁY

… celem spotkań jest budowanie relacji oraz wymiana wiedzy,

na każdym etapie wtajemniczenia!

Wrocław to stolica #PMP
Dołącz do NIEstandardowych eventów na żywo.

To nie są konferencje! To spotkania z przyjaciółmi, na których wymieniamy się przygodami z pracy oraz sprawdzonymi w boju narzędziami.

Stawiamy na wartość merytoryczną!

Czego możesz się spodziewać?

  • wymiany wiedzy wśród praktyków,
  • uczestników bez kija w dupie,
  • moderowanego networkingu.

 

PIWO Między Projektami!

Wrocław

09.04.2024

MOTYW PRZEWODNI

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

GDZIE I ZA ILE?

Nietota Bar | Kazimierza Wielkiego 50
Bilety od 69,00 zł netto

Agenda

17:30 – 18:30 moderowany networking
18:30 – 18:45 otwarcie i przywitanie
18:45 – 20:00 merytoryczne wyzwanie dla wszystkich „Zatrudnij ASA do swojego zespołu”
20:00 – 20:15 krótka przerwa 
20:15 – 21:45 Round Tables
21:45  – ??:?? afterparty i networking

WSPÓŁPRACA B2B

Zostań partnerem wydarzenia i zaprezentuj swoją firmę. Skontaktuj się z nami i twórzmy przestrzeń dla praktyków zarządzania projektami, produktami lub zwinnymi zespołami.

To okazja na dotarcie do konkretnej grupy odbiorców!

Zaproponuj swoich pracowników jako ekspertów tematycznych i daj im szanse na pokazanie swojego doświadczenia.

Czym są warsztatowe

sesje Round Tables?

To wymiana doświadczeń na określony temat pod okiem zaproszonego eksperta-praktyka.

Podczas wydarzenia dołączasz do jednego stolika:
• dyskusja na przygotowanych przykładach,
• wymiana wiedzy i najlepszych praktyk
• w grupie maksymalnie 8 osób,

Tematami sesji Round Tables jest zarządzanie
projektami, produktami i zwinnymi zespołami!

Kup bilet

PMP#31 WROCŁAW

WCZESNY DOSTĘP 19.03!

DOSTĘPNE tylko 48h!

zimny napój w gratisie!

Cena:

69 PLN

netto

85 PLN

brutto

PMP#31 WROCŁAW

Early Birds

dla tych, co się lekko spóźnili

Cena:

99 PLN

netto

121 PLN

brutto

PMP#31 WROCŁAW

Cena regularna

dla tych, co czekają do końca

Cena:

130 PLN

netto

159 PLN

 brutto

Uwaga:
Dołączając do wydarzenia wybierasz jeden stolik (temat)
Sesja warsztatowa trwa 90min – a dyskusje pomiędzy innymi stolikami można kontynuować podczas afterparty.

Czym jest poziom zaawansowania stolików #RT? Który stolik wybrać?

  • Podstawowy – masz mniej niż rok doświadczenia zawodowego lub szukasz dla siebie nowej roli,
  • Średniozaawansowany – masz już za sobą 2-4 lata doświadczenia na danym stanowisku lub w danej branży,
  • Ekspert – na koncie masz już 5 lvl doświadczenia (patrz: 5+ lat) w danej specjalizacji.

Lista stolików na #PMP Wrocław

Round Tables

Wybierz poziom zaawansowania:  Podstawowy Średniozaawansowany Expert

Poziom Podstawowy

Aneta Kołakowska

Scrum Master

Brak w magazynie

Scrum Mama w Trójkącie Dramatycznym - czyli jak przestać ratować, a zacząć wspierać?

Jeżeli uważasz, że jeśli Ty czegoś nie zrobisz to nikt tego nie zrobi, masz już dość pilnowania, przypominania i robienia wszystkiego za wszystkich, czujesz jak wypalenie czai się za rogiem, to idealny moment, aby to zmienić! Poznasz role trójkąta dramatycznego Karpmana, w które wpadamy nieświadomie oraz sposoby jak z nich wyjść.

Aneta Kołakowska – Scrum Masterka z 2 letnim doświadczeniem w tej roli, zajawiona psychologią od zaaawsze, uwielbiam pracę z ludźmi, największą satysfakcję daje mi możliwość wspierania w rozwoju drugiej osoby.

Maciej i Ewelina Trojniarz

Senior Software Engineer | Agile Coach

Brak w magazynie

... i to ma być zespół?

Czy jest coś takiego, jak dobrze skomponowany zespół? Jak działałby zespół złożony z samych koordynatorów, albo jeszcze lepiej – krytykow? Czy istnieje zespół idealny?

Podczas warsztatu zagramy w grę, dzięki której:

  • wystartujemy od zagadnienia ról w zespole
  • przeprowadzimy kilka symulacji ukazujących różne scenariusze składu zespołu i zastanowimy się, jak taki zespół mógłby funkcjonować
  • zrozumiemy wady i zalety poszczególnych ról, i jaki ma to wpływ na naszą drużynę

Ewelina Wyspiańska – Trojniarz – Jestem żywym przykładem, że chcieć to móc. Dzięki wytrwałości i pracy przeszłam do świata IT, pełniąc wcześniej rolę rekruterki w dziale HR. Obecnie doskonale czuję się w roli lidera służebnego. Miłością do Agile zaraziłam się niemal 10 lat temu, kiedy to zaczęłam uczęszczać na lokalne meet-up’y i konferencje poświęcone tej tematyce. Teraz sama występuję na różnych wydarzeniach i chętnie dzielę się wiedzą oraz doświadczeniem, które obejmuje zarówno firmy produktowe jak i środowisko software house oraz start’upów. Nieustannie rozwijam się też jako coach. Moją dewizą jest stwierdzenie, iż jacy jesteśmy dla świata, taki świat jest dla nas. Poza pracą pasjonuje mnie psychologia w zarządzaniu oraz cosplay, a od niedawna jestem też autorką książki fantasy o tytule „Rytuał Krwi”.

Maciej Trojniarz – Uczeń czarnoksiężnika aka czeladnik rzemiosła programistycznego z ponad 12 letnim doświadczeniem zdobytym w różnych branżach i funkcjach. Entuzjasta i ewangelista zwinnych metodyk zarządzania oraz dobrych praktyk inżynieryjnych. Wolny czas zajmuje mu rodzina, gry planszowe oraz góry.

Piotr Ubysz

Scrum Master

Brak w magazynie

MADagaskar. Porozmawiajmy o wyzwaniach i problemach podczas prowadzenia zespołów zdalnych!

„Agile is dead” – takie stanowisko 9 lat temu przedstawił Dave Thomas, wspołtwórca Manifestu Agile. To co początkowo było szokujące, z czasem zaczęło nabierać coraz więcej sensu. Sam Scrum Guide, mimo że liczy tylko kilkanaście stron, prowadzi do licznych interpretacji. To co działa w jednej organizacji, może być nieskuteczne w innej.

Podczas dyskusji skupimy się na rzeczywistych problemach, z którymi spotykacie się na co dzień w zarządzaniu zdalnymi zespołami. Połączymy doświadczenia uczestników z różnych obszarów i branż, wymieniając się praktykami, tak by każdy mógł zaczerpnąć i uzupełnić swój toolbox o nowe narzędzia. Zaczniemy od szybkiej sesji retro, która posłuży jako podstawa do dalszej dyskusji i wymiany wiedzy.

Piotr Ubysz – Jestem Scrum Masterem z powołania, ale byłem również administratorem IT, Project Managerem czy Product Ownerem, zarówno w softwarehousie, jaki i przy produkcie SaaS. Obecnie współpracuję nie tylko z zespołami IT ale także z marketingiem, biznesem czy CS. U mnie szklanka jest zawsze do połowy pełna i z każdego doświadczenia można wynieść coś dobrego 🙂

Poziom Średniozaawansowany

Mikołaj Maciejewski

CEO Magnuso | Founder Głowa Pełna Pomysłów

Brak w magazynie

Długofalowa strategia budowania zespołów. Jak tworzyć zespół pod produkt?

Wiesz:
1. Wiesz jakie są wartości budowania długofalowych relacji w zespołach.
2. Wiesz kiedy należy rozpocząć budowanie długofalowej strategii HR w startUP-ie IT,
3. Wiesz jaki jest cykl życia członka zespołu w organizacji,

Umiesz:
1. Umiesz rozróżnić problemy związane z rozwojem produktu vs. niedoborem kompetencji przy rozwoju produktu,
2. Umiesz wskazać obszary podwyższonego ryzyka w istniejących zespołach,

Potrafisz:
1. Potrafisz w oparciu o zwinne metodyki zarządzania projektami określić timeline rozwoju zespołu,
2. Potrafisz zbudować siatkę kompetencji zespołu i określić silne i słabe strony zespołu. 

Nie przegap okazji do nauki – dołącz do tej sesji Round Tables 😎

Mikołaj MaciejewskiZarządzam 👨‍💼, wdrażam 🚀, buduję zespoły na solidnych fundamentach🎯 | Magnuso S.A. – CEO | Głowa Pełna Pomysłów – founder Mikołaj Maciejewski jest CEO w Magnuso S.A.

Aktywnie uczestniczy w nawiązywaniu strategicznych partnerstw biznesowych, w tym z takimi firmami jak PushPushGO (grupa Vercom). Jako doświadczony menedżer na szczeblu C, przez lata pracował w spółkach generujących roczny obrót w przedziale od 30 do 60 milionów złotych. Od 2010 roku z sukcesem przeprowadził około 100 projektów z budżetami wahającymi się od 500.000,00 zł do 2.500.000 zł. Jego głównym obszarem działania były projekty z zakresu logistyki, marketingu, finansów oraz budowania długofalowych strategii HR. Maciejewski ma na swoim koncie realizacje projektów dostarczania aplikacji w modelu SaaS dla wiodących firm z listy TOP500 magazynu Forbes, w tym dla Grupy LOTOS S.A.(2013), Grupy Bunge(2015), Grupy Azoty S.A.(2017), a także dla międzynarodowych podmiotów takich jak Ciech Group, Grupa Barlinek czy Sanitec Group (obecnie Geberit). Brał również udział w tworzeniu platformy zakupowej zgodnej z ustawą Prawa Zamówień Publicznych dla takich podmiotów jak MPWiK Wrocław S.A., UM Miasta Opole, CUI Wrocław czy RPWiK Tychy.

Marta Lipińska

Learning & Development Manager

Brak w magazynie

Różnorodność w zespole - klęska urodzaju, czy największy atut managera?
Czy zastanawiasz się, w jaki sposób różnorodne zespoły mogą osiągać lepsze wyniki, a indywidualni pracownicy czuć się bardziej zmotywowani i otwarci na nowe wyzwania? A może nurtuje Cię pytanie, co jest kluczem do wzajemnej akceptacji oraz aktywnej współpracy? Albo w jaki sposób zdefiniować obszary rozwoju zawodowego i osobistego Twoich współpracowników? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi TAK, to jesteś w dobrym miejscu!
W czasie nadchodzącego warsztatu porozmawiamy o tym:
  • jak wykorzystywać talenty w zespole
  • komu przydzielać zadania na różnych etapach projektów
  • jak usprawnić komunikację oraz zapobiegać konfliktom
  • w jaki sposób osiągnąć synergię w pracy
A to wszystko w oparciu o proste, praktyczne, polskie narzędzie do trafnego określania i opisywania naturalnych sposobów myślenia i działania – FRIS®.
Marta Lipińska – Mentor i Mentee w praktyce. W procesie mentoringowym miałam okazję pracować z wolontariuszami, studentami UWr oraz współpracownikami z biznesu. Na co dzień zajmuję się wspieraniem pracowników w ich rozwoju w globalnej korporacji medycznej. Przez lata byłam związana z organizacjami pozarządowymi, gdzie rozpoczęła się moja przygoda z mentoringiem. Jestem Certyfikowanym Trenerem FRIS®, wykorzystującym to narzędzie zarówno w obszarze L&D, jak i z moimi Mentees. Chętnie podzielę się moim różnorodnym doświadczeniem podczas najbliższego PMP.
Aleksandra Wilczyńska
Head of HR

Brak w magazynie

Motivation? DON'T PANIC! The hitchhiker's guide to what drives us. [SESJA W J. ANG]

Why people leave companies and what makes them stay? How can you drive meaningful conversations on what really matters? How to work with the team so that they stay engaged and motivated? Can people be „motivated” at all? And how to measure all of that? Join me to discover what DRIVES us and what do most of retention programs in companies have in common with the answer to the ultimate question of life, the universe and everything…

Aleksandra WilczyńskaExperienced HR Leader, people and projects manager, strategic employer branding evangelist, self-driven enthusiast of continuous education and development. For the last 18 years leading teams in international environments. Mom of three (=master of organisation and logistics), wife of a software dev (=skilled diplomat and excellent communicator), part time academic teacher. All on a mission of making dent in the universe 🦸🚀🌏

Artur Winiczenko
Senior Delivery Manager

Brak w magazynie

Metryki efektywności zespołów IT, czyli “what you measure is what you manage”.

Round table dla wszystkich zainteresowanych metrykami efektywności pracy zespołów IT. Na przykładzie LOC i Story points/velocity omówimy potencjalne pułapki i błędy metryk, zbudujemy macierz kilku pomiarów uwzględniających satysfakcję inżynierów i na przykładach omówimy jak łączyć ich wyniki (DORA/SPACE). Przyjrzymy się co mierzą w swoich zespołach najlepsi i jak liderzy mogą pomóc inżynierom pracować bardziej efektywnie. Możemy też podyskutować zarówno nad rozwiązaniami już używanymi w Waszych zespołach jak i wypracować nowe rozwiązania.

Artur Winiczenko – Delivery Manager z 15 letnim stażem w zarządzaniu niesamowitymi projektami, wspaniałymi zespołami i wymagającymi klientami. Łączę jednostki w zespoły, tworzę procesy z chaosu i znajduję rozwiązania tam gdzie inni widzą problemy. Pracuję holistycznie łącząc ludzi i procesy, buduję i zarządzam całymi jednostkami skupionymi wokół klienta/branży. Ciągle szukam powtarzalności i wzorów które wykorzystuję do ułatwiania i wspierania pracy zespołów. Blisko związany z klientami z branży finansowej i eCommerce, prywatnie pasjonat podróży, opowiadania, gotowania, nurkowania i medytacji.

Natalia Jażdżewska

Senior Business Development Manager

Brak w magazynie

Yokoten - czyli jak dzielić się doświadczeniami według Leanowej receptury.

Japończycy twierdzą, że dobrze jest mieć problemy do rozwiązania – to właśnie dzięki nim się uczymy. Powstaje więc pytanie: Jak podzielić się lekcjami, wnioskami i dobrymi praktykami z naszych projektów, by kolejne razy były coraz lepsze?

Podczas tej Round Tables poznasz dobre praktyki w dzieleniu się wiedzą i przetestujesz prostą canvę do dzielenia się doświadczeniami z Twoich projektów. 

Natalia Jażdżewska  – Praktyk, Trener i Mentor Lean Management z 13-letnim doświadczeniem. Wspierająca rozwój Lean Six Sigma w sektorze produkcyjnym z branży tj. elektronicznej, motoryzacyjnej, FMCG oraz w sektorze TSL.

Obecnie związana z usługami finansowymi, współzałożycielka Fundacji Lean Education rozwijającej młodzież w wieku 13-19 lat w lean thinking. Właścicielka startupowej firmy edukacyjnej PATH – Szkoła Doskonalenia.

Poziom Expert

Radek Pogoda

CEO 

Brak w magazynie

Skuteczny Pivot - jak przygotować Twój zespół na zmianę kierunku działania?

Kiedy NAPRAWDĘ mamy sukces?

  • Jak świetne wyniki churn, MRR czy NPS mogą zrobić ci krzywdę
  • Wii.FM – ulubiona stacja radiowa każdego człowieka

Co robić, gdy już wiesz, że nie jest dobrze?

  • Zanim zrobisz pivot – jak naprawić to, co niechcący zepsuliście?
  • Win-Loss – najmocniejsze badanie satysfakcji, którego… nikt nie robi.
  • Zapytaj, wybierz, wdróż, komunikuj – skuteczny system naprawy produktu.
  • Mów do mnie po mojemu – komunikacja skuteczna, a nie tylko „ładna”.

Do zobaczenia przy stoliku!

Radek Pogoda  Od blisko 30 lat zarządzam zespołami sprzedaży, szkolę szefów sprzedaży i handlowców, wspieram firmy w tworzeniu i naprawianiu procesów oraz buduję i wdrażam procedury i narzędzia wsparcia sprzedaży.

Klienci korzystający z moich metod i technik uzyskują wzrost sprzedaży o 12-30%, a co ważne – większość tego wzrostu odbywa się bez dodatkowych inwestycji w reklamę czy agresywne promocje cenowe, które skutkują obniżeniem marży. Bazujemy na pełnym wykorzystaniu potencjału rynku, na którym już pracujesz i zasobów, za jakie już dziś płacisz: ludzi, kanałów komunikacji i narzędzi.

Mówią o mnie handlowiec, menadżer sprzedaży, konsultant i trener. Trafia się nawet zwrot „sensei”, a to już wielkie wyróżnienie dla trenera.

Moje ulubione hasła to: KONKRET i #JasneZasady.

Filip Czapeczka
Engineering Manager | Agile Coach

Brak w magazynie

X Przykazań lidera samoorganizującego się zespołu!

Zwinne biblie opisują 3 składniki samoorganizacji: Cel, Zasady oraz Nacisk.

Jest to bardzo ogólny model (sam Scrum już spełnia wszystkie warunki), który nie mówi wiele o tym, co konkretnie lider takiego zespołu mógłby robić by osiągnąć, a przede wszystkim nie zniszczyć samoorganizacji. Ja spisałem sobie 10 zasad, którymi kieruję się w pracy z zespołem. Uważam te zasady za kluczowe dla mnie jako Lidera we wspieraniu zespołu w dążeniu do samoorganizacji. Chciałbym podzielić się z Wami tymi zasadami i omówić/przećwiczyć dokładniej przynajmniej 2 z nich.

W tajemnicy powiem, że lista jest nietypowa i z pewnością niekompletna 😉

Filip CzapeczkaJako doświadczony agile coach coach i manager, moim głównym celem jest wspieranie organizacji w efektywnym dostarczaniu wartości biznesowej. Specjalizuję się w tworzeniu kultury samozarządzania, zwiększaniu dojrzałości organizacyjnej. Czasem wyjdzie, że zmieniam życie ludzi. 

POCZTA
MIĘDZY PROJEKTAMI

Zapisz się do naszego Newslettera, aby nie przegapić zbliżających się wydarzeń w Twoim mieście.

Dołączając otrzymujesz kody rabatowe, informacje o dodatkowych spotkaniach, a także bonusy od partnerów eventów i niespodzianki od Kopalni Biznesu!

Rekomendacje od uczestników

Opiekun Merytoryczny

Wywiady z praktykami
Spotkasz ich na #PMP

Improwizacja, integracja, innowacja w czasie spotkań

by | gru 11, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Magdalena Baran - Facylitatorka współpracy, Agile Coachyni i antropolożka organizacji.

Zaprojektuj swój proces z Service Blueprint!

by | gru 11, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Martyna Tarnawska - Entuzjastka świata digital i nowych technologii, trener, facylitator i project manager.

Na kiedy to będzie? 🤔

by | lis 23, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Paweł Lewiński - akredytowany trener Kanban University. Scrum Master z bogatym doświadczeniem w różnych organizacjach i różnych projektach.

Zmaksymalizuj efektywność organizacji dzięki No-Code!

by | lis 15, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Naszym gościem będzie Michał Guzowski - Ekspert i entuzjasta nowych technologii. Ścieżkę kariery w IT rozpoczął w 2012 roku jako programista, by następnie...

Negocjacje i komunikacja w projektach

by | lis 3, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Naszym pierwszym gościem 2. sezonu serii PMP LIVE była Emilia Sędziak - Negocjatorka Biznesowa, która od 2008 roku działa na rynku międzynarodowym.

Executive summary oraz profilowanie odbiorcy. Jak robić to dobrze?

by | paź 24, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Jaka wiedza kryje się w nadchodzących sesjach Round Tables prowadzonych przez Michała Bojko? Przekonaj się już 06.10.2023!

SPOTKANIE DLA PRAKTYKÓW

Piwo Między Projektami to kultowa już przestrzeń dla praktyków zarządzania projektami, produktami i zwinnymi zespołami.

Sprawdzona formuła #RoundTables oraz moderowany networking bez kija w dupie to znaki rozpoznawalne naszych spotkań!

Przyjdź poczuć merytoryczny szmer na własnej skórze. Poznać nowych i starych znajomych, ale co najważniejsze poznać ciekawe narzędzia i ludzi podobnych do siebie.

POCZTA
MIĘDZY PROJEKTAMI

Zapisz się do naszego Newslettera, aby nie przegapić zbliżających się wydarzeń w Twoim mieście.

Dołączając otrzymujesz kody rabatowe, informacje o dodatkowych spotkaniach, a także bonusy od partnerów eventów i niespodzianki od Kopalni Biznesu!

Sprawdź poprzednie edycje #PMP

Zastanawiasz się jak w praktyce wyglądają spotkania Piwa Między Projektami? Sprawdź jak wyglądały ostatnie wydarzenia!

Piwo Miedzy Projektami #28

by | wrz 29, 2023 | Minione wydarzenia | 0 Comments

Lepszych urodzin nie mogliśmy sobie wymarzyć! 🎂 5. lat spotkań - jak zawsze w merytorycznej atmosferze, standardowo bez kija w dupie.

Piwo Miedzy Projektami #27

by | maj 26, 2023 | Minione wydarzenia | 0 Comments

Tak było wczoraj w Warszawie: głośno, radośnie, merytorycznie i... Oczywiście bez kija w 😏

Piwo Miedzy Projektami #20

by | kwi 21, 2023 | Minione wydarzenia | 0 Comments

Jak było? Cytując niektórych wypowiadających się krótko i na temat: zajebiście 🔥

Piwo Miedzy Projektami #26

by | mar 17, 2023 | Minione wydarzenia | 0 Comments

No proooszę Państwa... Co to był za wieczór!? Kolejny z tych niezapomnianych, wypełnionych wiedzą i dobrą zabawą. W piątek po raz 2-gi odwiedziliśmy POZNAŃ 🔥

Piwo Miedzy Projektami #25

by | lut 24, 2023 | Minione wydarzenia | 0 Comments

25. edycja w historii, 3. edycja w Krakowie - trochę inna niż zwykle, wyjątkowa i niepowtarzalna jak wszystkie!

Piwo Miedzy Projektami #24

by | sty 27, 2023 | Minione wydarzenia | 0 Comments

PMP#24 przeszło już do historii, możemy jednak śmiało powiedzieć, że mamy za sobą kolejną, legendarną Wrocławską edycję! 🔥

Zdjęcia z ostatniego
wydarzenia we Wrocławiu!

Możesz pracować w marketingu, finansach, zarządzaniu, HR czy innych. Możesz być członkiem zespołu, liderem jednego zespołu albo kilku, możesz być szefem lub mieć szefa. Podczas cyklicznych spotkań #PMP spotkasz ciekawych ludzi, którzy poszukują podobnych odpowiedzi!

To nie jest kolejne wydarzenie branżowe, składające się z prelekcji przerywanych kawą i kotletem. Nam chodzi o faktyczną wymianę doświadczeń i kontaktów – ZAWSZE W LUŹNEJ ATMOSFERZE! Jeśli więc zarządzasz projektem, produktem, zwinnym zespołem, lub myślisz o takiej roli – to jesteś w dobrym miejscu!

Nasza społeczność to nie tylko grupa praktyków zarządzania, ale prawdziwie zintegrowane środowisko, które stawia na praktykę i merytorykę. Łączymy sympatyków zarządzania projektami, produktami i zwinnymi zespołami, wspieramy ich rozwój i tworzymy przestrzeń do praktycznej wymiany doświadczeń.

Współpraca przy PMP otwiera drzwi do sieci ludzi o podobnych celach i pasjach. Budujemy silne relacje, sprzyjające efektywnemu networkingowi. Nasze spotkania są miejscem inspiracji, wymiany pomysłów, tworzenia trwałych partnerstw, a także cudów rekrutacynych.

Przekonaj się, że nasze spotkania przyczynią się do zbudowania silnej społeczności praktyków zarządzania w Polsce. Razem możemy osiągnąć więcej!