POJEDYNEK

Między Projektami
WROCŁAW
1.12

Nieoficjalne Mistrzostwa Polski praktyków zarządzania!

3

W POJEDYNKU LICZĄ SIĘ TYLKO SPRAWDZONE SPOSOBY!

Tematyka wystąpień:
Sposoby dostarczania prawdziwej wartości!

Występujący muszą obronić swoją perspektywę przed publicznością!

Nie ma miejsca na pitu-pitu i odpowiedzi „to zależy”. Publiczność oczekuje od występujących zespołów konkretnych przykładów i sprawdzonych rozwiązań!

Czego możesz się spodziewać?

  • ciekawej formuły wydarzenia
  • uczestników bez kija w dupie
  • merytorycznych wystąpień

Wrocław

1.12.2024 [niedziela]

Gdzie?

Kino Nowe Horyzonty
Kazimierza Wielkiego 19
Bilety od 99 pln

AGENDA

POJEDYNEK
16:30 – otwarcie i networking
17:00 – 18:30 pojedynek ekspertów-praktyków
18:30 – 18:45 głosowanie publiczności
18:45 – 19:45 panel dyskusyjny z zespołami
—————————————
AFTERPARTY [Nietota]
20:00 – 21:00 moderowany networking
21:00 – 22:00 koncert zespołu Furkot
22:00 – ?? kaloryczny networking

Na czym polega

POJEDYNEK?

Format, w którym zespoły ekspertów stają na scenie, aby przekonać publiczność do swoich praktyk na temat generowania wartości w biznesie.

Walka na merytoryczne argumenty!
Każdy zespół ma 20 minut na prezentację, podczas której dzieli się konkretnymi przykładami, case’ami i najlepszymi praktykami ze swojego doświadczenia – bez teoretyzowania. Następnie 10 minut na sesję Q&A, w której publiczność zadaje pytania, by jeszcze lepiej zrozumieć omawiane rozwiązania.

Publiczność wybiera najlepszych!
Na koniec uczestnicy biorą udział w głosowaniu, wybierając zespół, który najlepiej ich przekonał swoją wiedzą i podejściem. Na deser zaprosimy wszystkich expertów do wspólnego panelu dyskusyjnego, potem już tylko afterparty z koncertem.

ZESPOŁY EKSPERTÓW – pokażą jak budują wartość w swoich firmach! Krok po kroku!

Michał Sadowski & Wojciech Chrzan

BRAND 24

Sztuczna inteligencja - technologia wspierająca firmę i klienta

Wojciech Chrzan i jego zdanie o AI: 
To nie tak, że nie da się wsiąść do pociągu później – zawsze przyjedzie kolejny. Natomiast w przypadku AI im wcześniej zaczniemy interesować się tematem, tym lepiej. Zarówno ze względów rozwoju osobistego, ale też z perspektywy biznesu. I to nie tylko w kwestii AI, które serwowane jest klientowi w ramach produktu. To również mnóstwo przypadków, w których AI może wspierać naszą codzienną pracę, rozwój produktu czy sprzedaży na poziomie organizacji. Takie wykorzystanie sztucznej inteligencji mocno promujemy zarówno w Brand24 jak i Insights24. 

 
Michał Sadowski i jego zdanie o AI: 
Popularyzacja technologii związanych z AI to pokoleniowa rewolucja, którą można chyba porównać wyłącznie z narodzinami samego Internetu. Nigdy nie byłem pod większym wrażeniem technologii. To przede wszystkim jednak ogromna szansa dla biznesu, który w oparciu o AI będzie mógł rozwijać się jeszcze szybciej. Wiele osób pyta aktualnie w jaki sposób wykorzystujemy narzędzia jakie daje AI w Brand24. To temat, w którym działamy od lat.
 

Wojciech Chrzan Bio
Head of Insights24, dywizji Brand24, świadczącej

usługi analityczne dla wiodących marek na arenie międzynarodowej, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz w Polsce. 
Odpowiada za rozwój Insights24, koncentrując się na innowacjach i ekspansji. Aktywnie angażuje się w testowanie i implementację rozwiązań opartych na AI, dążąc do optymalizacji i udoskonalenia procesów analitycznych. 
W wolnym czasie – aktywny Tato dwójki fantastycznych córeczek, fan motorsportu i rozkminy taktycznej meczów piłki nożnej. 
 
Michał Sadowski BIO: Założyciel Brand24 – narzędzia zajmującego się monitoringiem mediów używanego przez tysiące klientów z ponad 160 krajów. Mentor w nowojorskiej edycji Founder Institute. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards. W wolnym czasie gitarzysta i fotograf.
 
 
 

Michał Mądry & Eryk Gąszczyk

CODE REBELS

Narzędzia Low-Code pomagające w budowaniu produktowego MVP

szczegółowy opis wkrótce

Kasia Michalak & Olga Grzesiak & Maciej Mazurek

BEE TALENTS

Talent Gym: Jak zbudować rekrutacyjny sześciopak organizacji?

szczegółowy opis wkrótce

Anna Tratnerska & Norbert Roczniak

Grupa VIST

Neuroatypowe talenty - Jak sprocesować ADHD w pracy?

Szacuje się, że około 2.5% dorosłych w miejscu pracy zmaga się z ADHD, choć wiele przypadków pozostaje niezdiagnozowanych. Jednak ADHD/ADD to nie tylko wyzwanie, ale również ogromny potencjał – od kreatywności po zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów. Raport Deloitte wskazuje, zespoły z neurodywergentymi pracownikami osiągają o 30% wyższą produktywność niż grupy bez nich.

Czy można budować procesy, które będą wspierały wszystkich w zespole?
Jak wykorzystać dodatkowy potencjał drzemiący w naszej różnorodności?
W jaki sposób czerpać korzyści z uzupełniających się osobowości?

Podczas prezentacji omówimy, jak przekuć wyzwania związane z ADHD w atuty zawodowe i tym samym zwiększać wydajność całego zespołu. Poznasz sprawdzone strategie zarządzania czasem i uwagą, które sprawdzają się u pracowników neuroatypowych. Dowiesz się również, jak stworzyć środowisko pracy wspierające różnorodność neurologiczną i wykorzystujące unikalne talenty osób z ADHD.

Norbert Roczniak
Założyciel Grupy VIST®, holdingu marketingowo-technologicznego. Łączy strategiczne myślenie digitalowe z praktycznym zapleczem IT, tworząc oparte na danych rozwiązania, dostosowane do dynamicznych potrzeb rynku. Zwolennik komunikacji no-bullshit, stawia na przejrzystość i efektywność w relacjach biznesowych. Pasjonat doskonałości procesowej, koncentruje się na optymalizacji i wprowadzaniu innowacji, które napędzają rozwój zarówno jego organizacji, jak i Klientów.

Anna Tratnerska
Ekspertka marketingu, analityki i UX z ponad 20-letnim doświadczeniem, specjalizująca się w zarządzaniu procesami, kierowaniu zespołami oraz wdrażaniu pionierskich rozwiązań w modelu data-driven. Jako COO Grupy VIST® odpowiada za strategiczny rozwój firmy, łącząc analityczne podejście z empatyczną komunikacją. Na co dzień analizuje kompetencje zespołu, skutecznie alokując zasoby tam, gdzie przynoszą one największe korzyści. Jako członkini MENSA lubi otaczać się najlepszymi ekspertami i specjalistami, z którymi buduje synergię w wymianie inspirujących perspektyw.

Dołącz jako uczestnik!

W przypadku zainteresowania biletami grupowymi [+3 osoby] skontaktuj się z nami mailowo kontakt@miedzyprojektami.pl

POJEDYNEK
MIĘDZY PROJEKTAMI 1.12

WALKA NA HIPOTEZY

pierwsze 80 biletów

Potem 48% w górę dla spóźnialskich!

Cena:

99 PLN

netto

121 PLN

brutto

POJEDYNEK
MIĘDZY PROJEKTAMI 1.12

+ AFTERPARTY 

Networking + koncert zespołu Furkot

TYLKO 80 BILETÓW!

Cena:

199 PLN

netto

244 PLN

brutto

EPICKIE AFTERPARTY

W pierwszej częsci eventu skupimy się na merytoryce, dobrych praktykach i doświadczniu zaproszonych ekspertów.

Podczas afterparty nie wrzucimy na luz, bo w takiej atmosferze jest całe wydarzenie. Dlatego najpierw koncert zespołu FURKOT i potężna dawka dobrego brzmienia, a następnie rozmowy wśród nowych i starych znajomych, które mogą trwać do rana!

Przyjdź na zakończenie 6 lat organizowania eventów Między Projektami!
Co będzie dalej?Najstarsi Górnicy tego nie wiedzą.

Rekomendacje od uczestników PMP

NEWSLETTER
MIĘDZY PROJEKTAMI

Zapisz się do naszego Newslettera, aby nigdy nie przegapić zbliżających się wydarzeń w Twoim mieście!

Dołączając otrzymasz kody rabatowe, informacje o spotkaniach towarzyszących, a także bonusy od partnerów naszych spotkań!

Dołącz jako uczestnik!

W przypadku zainteresowania biletami grupowymi lub zgłoszenia 3 osobowego zespołu uczestników pod logotypem firmy skontaktuj się z nami mailowo kontakt@miedzyprojektami.pl 
Możliwie szybko zareagujemy, a numer telefonu w wiadomości ułatwi dalszy kontakt.

POJEDYNEK
MIĘDZY PROJEKTAMI 1.12

WALKA NA HIPOTEZY

pierwsze 80 biletów

Potem 48% w górę dla spóźnialskich!

Cena:

99 PLN

netto

121 PLN

brutto

POJEDYNEK
MIĘDZY PROJEKTAMI 1.12

+ AFTERPARTY

pojedynek + netowrking + koncert

Bilety:

Cena:

199 PLN

netto

244 PLN

brutto

Partnerzy Poprzednich Wydarzeń

WSPÓŁPRACA B2B

Zostań partnerem wydarzenia i zaprezentuj swoją firmę przed osobami pracującymi w projektach, produktach i zwinnych zespołach.

To okazja na dotarcie do konkretnej grupy odbiorców!

Zaproponuj swoich pracowników jako ekspertów tematycznych i daj im szanse na pokazanie swojego doświadczenia.

Możesz pracować w marketingu, finansach, zarządzaniu, HR czy innych. Możesz być członkiem zespołu, liderem jednego zespołu albo kilku, możesz być szefem lub mieć szefa. Podczas cyklicznych spotkań #PMP spotkasz ciekawych ludzi, którzy poszukują podobnych odpowiedzi!

To nie jest kolejne wydarzenie branżowe, składające się z prelekcji przerywanych kawą i kotletem. Nam chodzi o faktyczną wymianę doświadczeń i kontaktów – ZAWSZE W LUŹNEJ ATMOSFERZE! Jeśli więc zarządzasz projektem, produktem, zwinnym zespołem, lub myślisz o takiej roli – to jesteś w dobrym miejscu!

Nasza społeczność to nie tylko grupa praktyków zarządzania, ale prawdziwie zintegrowane środowisko, które stawia na praktykę i merytorykę. Łączymy sympatyków zarządzania projektami, produktami i zwinnymi zespołami, wspieramy ich rozwój i tworzymy przestrzeń do praktycznej wymiany doświadczeń.

Współpraca przy PMP otwiera drzwi do sieci ludzi o podobnych celach i pasjach. Budujemy silne relacje, sprzyjające efektywnemu networkingowi. Nasze spotkania są miejscem inspiracji, wymiany pomysłów, tworzenia trwałych partnerstw, a także cudów rekrutacynych.

Przekonaj się, że nasze spotkania przyczynią się do zbudowania silnej społeczności praktyków zarządzania w Polsce. Razem możemy osiągnąć więcej!