1. Niniejszy regulamin dotyczy cyklu imprez organizowanych przez Compani sp. z o.o. oraz Grupa Indeed Sp. z o.o. pod nazwą wspólnie“Między Projektami”.
2. Każde wydarzenie odbywa się w odrębnym miejscu i może mieć swój indywidualny regulamin szczegółowy, którego postanowienia uzupełniają niniejszy regulamin
3. Organizatorami wydarzenia są:
3.1 Grupa Indeed Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu
3.2 Compani sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu
4. Przez następujące określenia użyte w niniejszym Regulaminie rozumie się:
4.1 Organizator: Grupa Indeed Sp. z o.o., ul. Robotnicza 42A, 53-608 Wrocław, NIP: 8943173362 oraz Compani sp. z o.o. ul. Wielka 67, 53-340 Wrocław, NIP: 8943047901,
4.2 Uczestnik: osoba dokonująca rejestracji na wydarzenie wysyłając formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej https://miedzyprojektami.pl/bilety i uiszczając opłatę za bilet zgodną z informacją podaną na stronie internetowej w momencie zakupu
4.3 Wydarzenie: cykl wydarzeń pod nazwą wspólnie“Między Projektami”
5. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w programie i regulaminie wydarzenia oraz zobowiązuje się do publikowania na stronie internetowej aktualnych informacji.
6. Przepisy niniejszego regulaminu stanowią integralną część Zgłoszenia uczestnictwa w Wydarzeniu i obowiązują wszystkich Uczestników.
7. Oficjalny serwis internetowy Wydarzenia znajduje się pod adresem: https://miedzyprojektami.pl/
8. Firma Compani jes odpowiedzialna za procesowanie płatności oraz realizację zamówienia oraz przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji.
ukończenie 18 roku życia (Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji wieku podczas rejestracji),
zgłoszenie uczestnictwa poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie wydarzenia wraz z podaniem wymaganych danych osobowych, tj. imienia, nazwiska, adresu e-mail oraz innych niezbędnych informacji,
uiszczenie opłaty za bilet w wysokości i terminie wskazanym na stronie internetowej wydarzenia.
Każde wydarzenie z cyklu odbywa się w innym terminie i miejscu, które zostały wskazane orientacyjnie w harmonogramie i agendzie każdego wydarzenia.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany czasu i miejsca wydarzenia oraz do odwołania wydarzenia, jeżeli liczba zgłoszonych uczestników będzie mniejsza niż minimalna, czyli 60 osób. Decyzja o realizacji wydarzenia w danym terminie zależy od spełnienia tego warunku.
Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w powyższym harmonogramie ze względu na potencjalnie występujące sytuacje losowe tzw. SIła Wyższa.
1. Podczas wydarzenia Organizator może przeprowadzać sesje fotograficzne oraz filmować jej przebieg dla celów dokumentacji, promocji i reklamy Organizatora.
2. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest równoznaczne z wyrażeniem nieodpłatnej, nieograniczonej ilościowo, czasowo ani terytorialnie, zgody na nieodpłatne wykorzystanie, obróbkę, powielanie i wielokrotne rozpowszechnianie wizerunku uczestnika utrwalonego na zdjęciach wykonanych podczas Wydarzenia bez konieczności każdorazowego ich zatwierdzania, w celach informacyjnych, promocyjnych i reklamowych Wydarzenia. Powyższa zgoda jest jednoznaczna z tym, że fotografie i nagrania wykonane podczas Wydarzenia mogą być umieszczone w Internecie, w tym przede wszystkim:
na stronie internetowej Wydarzenia pod adresem https://miedzyprojektami.pl/
serwisach otwartych, zamkniętych i na portalach społecznościowych
Facebook https://www.facebook.com/PiwoMiedzyProjektami
Instagram https://www.instagram.com/miedzyprojektami/
LinkedIn https://www.linkedin.com/company/miedzy-projektami/
Administratorem danych osobowych Uczestników jest Grupa Indeed Sp. z o.o., ul. Robotnicza 42A, 53-608 Wrocław, NIP: 8943173362 oraz Compani sp. z o.o. ul. Wielka 67, 53-340 Wrocław, NIP: 8943047901, działającymi wspólnie jako Organizator Wydarzenia.
Organizator nie przekazuje, nie sprzedaje ani nie użycza danych osobowych Uczestników osobom trzecim bez ich uprzedniej zgody, z wyjątkiem podmiotów, którym dane są powierzone w celach niezbędnych do realizacji usługi, w tym do przetwarzania płatności oraz organizacji wydarzenia.
Dane osobowe podane przez Uczestnika są traktowane jako informacje poufne i przetwarzane wyłącznie w celach związanych z organizacją i przeprowadzeniem Wydarzenia, w tym do komunikacji pomiędzy Uczestnikiem, Ekspertem sesji Round Tables oraz Organizatorem.
Uczestnik, dokonując rejestracji, wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatora oraz podmioty powierzone, niezbędne do realizacji Wydarzenia, zgodnie z postanowieniami Regulaminu oraz obowiązującymi przepisami prawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Wydarzeniu. Uczestnik ma prawo dostępu do swoich danych, ich korekty, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność przetwarzania dokonanego przed cofnięciem zgody.
Organizator podejmuje wszelkie wymagane środki techniczne i organizacyjne, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz najlepszymi praktykami, w celu ochrony danych osobowych przed nieuprawnionym dostępem, utratą lub uszkodzeniem.
Z Administratorem danych osobowych można skontaktowac się pod adresem email: rodo@compani.pl
Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystania adresu e-mail podanego podczas rejestracji na Wydarzenie w celu powiadamiania Uczestników o zmianach programu Wydarzenia, Regulaminu.
Zawarcie umowy sprzedaży następuje z chwilą kliknięcia przez Uczestnika przycisku „Akceptuję regulamin” na stronie zakupowej easytools oraz potwierdzenia zamówienia. Kliknięcie to jest równoznaczne z akceptacją warunków regulaminu i złożeniem wiążącej oferty kupna.
Dokonując zakupu biletu na Wydarzenie, Uczestnik oświadcza, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptuje jego postanowienia.
Uczestnik wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie przez Organizatora jego wizerunku, głosu oraz wypowiedzi utrwalonych podczas Wydarzenia, zgodnie z postanowieniami § 4 Regulaminu, bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń.
Osoby nietrzeźwe, pod wpływem środków odurzających lub stanowiące zagrożenie dla porządku publicznego nie mają prawa wstępu na Wydarzenia i mogą zostać usunięte.
Podczas Wydarzeń obowiązuje całkowity zakaz wnoszenia i spożywania wszelkich środków odurzających, w tym alkoholu, z wyjątkiem tych wydarzeń, których odrębny regulamin wyraźnie dopuszcza możliwość spożywania alkoholu (np. koncert)
Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody oraz uszczerbek na zdrowiu spowodowane własnym zachowaniem podczas Wydarzeń.
Zwroty biletów nie przysługują, zgodnie z art. 38 ust. 12 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, z wyjątkiem sytuacji odwołania lub zmiany terminu wydarzenia przez Organizatora. W takim wypadku Uczestnik zostanie niezwłocznie poinformowany, a zwrot środków nastąpi w terminie do 14 dni od daty powiadomienia.
Wszelkie spory wynikające z uczestnictwa w Wydarzeniu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 03.09.2025r.
Ostatnia aktualizacja: 3.09.2025