PMP#30 Gdańsk- 06.03.2024 – Katarzyna Dmitrus
147,60 zł
06/03/2024 17:00 - 06/03/2024 22:00
Brak w magazynie
Informacje o warsztacie:
- Czy masz wrażenie, że czas ucieka Ci przez palce, kiedy dyskutujesz o nowych funkcjach w produkcie?
- Czy często brakuje Ci argumentów, żeby odeprzeć pomysły osób typu HIPPO, ZEBRA, WOLF?
- A może zaskakują Cię nieoczekiwane wnioski, a kontrola nad produktem wymyka się spod rąk?
- Nie masz konkretnych argumentów, by przekonać swój zespół do nowej innowacji, choć czujesz, że to strzał w dziesiątkę?
Jeśli odpowiedziałeś chociaż na jedno „”tak””, to miejsce przy naszym stoliku z frameworkiem AARRR jest dla Ciebie! Razem rozwiniemy skrzydła, rozmawiając o tym, jak metryki i KPI mogą być twoim sprzymierzeńcem w chaosie produktowym. Nauczymy się, jak wybrać grupę metryk, aby spojrzeć na produktywność produktu z perspektywy ptaka.
Chociaż wspomnimy o kilku innych frameworkach, AARRR to nasza gwiazda przewodnia – prosty, przyjemny i świetny dla tych, którzy dopiero zaczynają. Dołącz, a damy Ci dziwgnię do bycia efektywnym w sztuce ewangelizacji produktowej!
Podczas sesji Round Table:
- Zanurzysz się w świat różnic między metrykami a KPI, odkrywając, jak mogą być kluczowe dla Twojego przywództwa w obszarze produktów.
- Poznasz różnorodne frameworki budowy metryk i KPI, zdobywając nowe narzędzia do efektywnego kierowania swoim produktem.
- Odkryjesz tajniki wyznaczania podstawowych metryk, które poprowadzą Cię na fali, aby spojrzeć na swój produkt z nowej, bardziej klarownej perspektywy.
- Dostaniesz solidną dawkę metryk i KPI, które staną się Twoimi sprzymierzeńcami w obserwacji i doskonaleniu swojego produktu.
Katarzyna Dmitrus – Nazywam się Kasia i jestem pasjonatką produktów z ponad 12-letnim doświadczeniem w obszarze płatności oraz zarządzaniu projektami. W ciągu ostatnich 5 lat skoncentrowałam się na rozwijaniu produktów związanych z kartami płatniczymi i metodami płatności. Moje wartości obejmują głębokie zrozumienie potrzeb klienta, wyznaczanie wizji produktu, strategiczne myślenie, innowacyjność oraz kulturę eksperymentowania.
W roli Product Leadera w Autopay SA, odpowiedzialna jestem za rozwój Bramki Płatniczej. Łącząc strategiczne podejście z efektywnym zarządzaniem ryzykiem, kładę także duży nacisk na kulturę #OneTeam.
Zapraszam do rozmowy, abyśmy mogli lepiej się poznać i sprawdzić, czy razem możemy stworzyć coś wyjątkowego!