PMP#30 Gdańsk- 06.03.2024 – Katarzyna Dmitrus

Temat: Jak dostarczać wartość dla różnych użytkowników! Od statusu nieznajomy po uczestnika społeczności.

147,60 


2024/03/06 17:00 - 2024/03/06 22:00

Brak w magazynie

Informacje o warsztacie:

  • Czy masz wrażenie, że czas ucieka Ci przez palce, kiedy dyskutujesz o nowych funkcjach w produkcie?
  • Czy często brakuje Ci argumentów, żeby odeprzeć pomysły osób typu HIPPO, ZEBRA, WOLF?
  • A może zaskakują Cię nieoczekiwane wnioski, a kontrola nad produktem wymyka się spod rąk?
  • Nie masz konkretnych argumentów, by przekonać swój zespół do nowej innowacji, choć czujesz, że to strzał w dziesiątkę?

Jeśli odpowiedziałeś chociaż na jedno „”tak””, to miejsce przy naszym stoliku z frameworkiem AARRR jest dla Ciebie! Razem rozwiniemy skrzydła, rozmawiając o tym, jak metryki i KPI mogą być twoim sprzymierzeńcem w chaosie produktowym. Nauczymy się, jak wybrać grupę metryk, aby spojrzeć na produktywność produktu z perspektywy ptaka.

Chociaż wspomnimy o kilku innych frameworkach, AARRR to nasza gwiazda przewodnia – prosty, przyjemny i świetny dla tych, którzy dopiero zaczynają. Dołącz, a damy Ci dziwgnię do bycia efektywnym w sztuce ewangelizacji produktowej!

Podczas sesji Round Table:

  • Zanurzysz się w świat różnic między metrykami a KPI, odkrywając, jak mogą być kluczowe dla Twojego przywództwa w obszarze produktów.
  • Poznasz różnorodne frameworki budowy metryk i KPI, zdobywając nowe narzędzia do efektywnego kierowania swoim produktem.
  • Odkryjesz tajniki wyznaczania podstawowych metryk, które poprowadzą Cię na fali, aby spojrzeć na swój produkt z nowej, bardziej klarownej perspektywy.
  • Dostaniesz solidną dawkę metryk i KPI, które staną się Twoimi sprzymierzeńcami w obserwacji i doskonaleniu swojego produktu.

Katarzyna Dmitrus – Nazywam się Kasia i jestem pasjonatką produktów z ponad 12-letnim doświadczeniem w obszarze płatności oraz zarządzaniu projektami. W ciągu ostatnich 5 lat skoncentrowałam się na rozwijaniu produktów związanych z kartami płatniczymi i metodami płatności. Moje wartości obejmują głębokie zrozumienie potrzeb klienta, wyznaczanie wizji produktu, strategiczne myślenie, innowacyjność oraz kulturę eksperymentowania.

W roli Product Leadera w Autopay SA, odpowiedzialna jestem za rozwój Bramki Płatniczej. Łącząc strategiczne podejście z efektywnym zarządzaniem ryzykiem, kładę także duży nacisk na kulturę #OneTeam.

Zapraszam do rozmowy, abyśmy mogli lepiej się poznać i sprawdzić, czy razem możemy stworzyć coś wyjątkowego!