A Ty, co robisz Między Projektami w Krakowie?

3

Motyw przewodni:
„Zarządzanie procesami”

Kraków

21.05.2024

GDZIE?

Stara Zajezdnia
św. Wawrzyńca 12
Bilety od 299,00 zł netto

Agenda

9:00 – otwarcie drzwi
9:15 – 10:00 moderowany networking
10:00 – 10:45 ciekawe prelekcje
– Martyna Tarnawska
– Wojciech Dasiukiewicz
10:45 – 11:00 krótka przerwa
11:00 – 13:00 Sesje Round Tables
13:00 – 14:00 lunch i networking
14:00 – 16:00 wspólna gra szkoleniowa
16:30 – 17:15 panel dyskusyjny
17:15 – ??:?? afterparty i networking

PROJEKTY   |   PRODUKTY   |   ZWINNE ZESPOŁY

Lider tworzy procesy,
procesy tworzą lidera!

 

Sztuczna inteligencja i automatyzacja mogą w tym pomóc!

Otwierasz lodówkę i słyszysz: sztuczna inteligencja, automatyzacja i nowa technologia. Prawda jest taka, że obok tej rewolucji nie możesz przejść obojętnie, jeśli chcesz działać efektywnie.

Tym bardziej jeśli pracujesz realizując projekty lub produkty, ponieważ nowe możliwości mają ułatwić pracę jaką wykonujesz Ty i Twój zespół.

Podczas wydarzenia poznasz osoby, które również poszukują konkretnych rozwiązań, odpowiedzi na podobne pytania i chcą zastosować najnowsze rozwiązania w swojej pracy.

Czego możesz się spodziewać?

  • przemyślany program oraz konkretne przykłady
  • uczestnicy bez kija w dupie
  • duża dawka praktyki i sprawdzonych narzędzi

Wartość merytoryczną zapewnia

Udanego fedrowania!

Pełna merytoryka i do tego
zawsze w luźnej atmosferze!

Wydarzenie rozkręci moderowany networking, który jest znakiem rozpoznawczym eventów #PMP. Zobacz agendę – ile tam będzie okazji do rozmów z innymi praktykami zarządzania.

Merytorycznie wejdziemy na wyższy poziom dzięki dwóm prelekcjom praktyków: Martyna Tarnawska oraz Wojciech Dasiukiewicz przygotowali zestaw sprawdzonych rozwiązań. Jeśli chcesz wnieść swoją produktywność na wyższy poziom to poznasz wiele konkretnych przykładów.

Nie mogło przecież zabraknąć kultowych sesji Round Tables. Ponieważ jest to wydarzenie całodniowe to przed nimi gra szkoleniowa dla wszystkich, a po nich panel dyskusyjny. Merytorycznie i w ciekawej formie!

Prelekcje i wystąpienia
Praktyków

Martyna Tarnawska

Digital Innovation Lead

Jak nauczyć się uczyć?

Jak nauczyć się uczyć?

Być na bieżąco ze wszystkim, co piszczy w branży, znać każdy trend i nowinkę, być ekspertem w swojej specjalizacji i mieć do tego ogólną wiedzę na temat branży i zmieniającego się świata. Brzmi jak wyzwanie nie do pokonania? A przecież większość z nas wymaga tego od swojego zespołu i siebie samego.
Podczas tego power-speecha pokażę Wam, jak zjeść tego słonia kawałek po kawałku. Opowiem o:
  • strategiach skutecznego uczenia się, oduczania i uczenia na nowo,
  • przeszkodach i błędach, które blokują nam swobodny rozwój i naukę,
  • praktycznych technikach, jak pozyskiwać wiedzę szybciej i skuteczniej.

Wojciech Dasiukiewicz

Founder Zencal

Automatyzacja pracy produktowej, jak ułatwiłem sobie pracę nad Zencal
  • kim jestem i moja historia Zencal,
  • jak wyglądała moja codzienność zanim zacząłem automatyzować,
  • w jaki sposób zacząłem automatyzować,
  • przykłady procesów, które dzisiaj mam zautomatyzowane,
  • przykłady narzędzi, które używam aby te automatyzacje miały sens.

Wojciech Smajda

Senior Product Manager at Zendesk 

Panel dyskusyjny: Automatyzacja w zarządzaniu produktem

Konrad Karpiński

Dyrektor Operacyjny w Traficar

Panel dyskusyjny: Automatyzacja w zarządzaniu produktem

Konrad Karpiński w spółce Traficar pełni funkcję Dyrektora Operacyjnego od kwietnia 2018 roku.
Wcześniej, na stanowisku Kierownika Produktu, odpowiedzialny był za wdrożenie pierwszej usługi
carsharingowej w Polsce opartej o model otwarty.

W swojej pracy stawia na rozwiązania innowacyjne i nowoczesne, poszukując możliwości
wykorzystania najnowszych technologii wspierających procesy obsługi klientów firmy. 
Wyznaje zasadę, że wszelkie trudności i problemy da się przekuć w sukces, czego dowodem jest
wdrożenie usługi Traficar w 21 polskich miastach. Uważa, że klienci są inspiracją i często nadają
kierunek rozwoju firmy stąd nie wolno zapominać o tym, aby słuchać ich pomysłów i uwag.

Kup bilet

PMP#33 KRAKÓW

WCZESNY DOSTĘP

tylko pierwsze 20 biletów

szybko odleciały…

Cena:

299 PLN

netto

367 PLN

brutto

PMP#33 KRAKÓW

Early Birds

DOSTĘPNE TYLKO DO 17.05

Cena:

420 PLN

   netto

515 PLN

brutto

PMP#33 KRAKÓW

Cena regularna

Dla spóźnialskich

Pozostała pula biletów

Cena:

650 PLN

netto

799 PLN

 brutto

Czym są warsztatowe

sesje Round Tables?

To wymiana doświadczeń na określony temat pod okiem zaproszonego eksperta-praktyka. Rozmowy dające praktyczne rozwiązania!

Podczas wydarzenia dołączasz do jednego stolika:
• dyskusja na przygotowanych przykładach,
• wymiana wiedzy i najlepszych praktyk
• w grupie maksymalnie 8 osób,

Tematami sesji Round Tables jest zarządzanie
projektami, produktami i zwinnymi zespołami!

Uwaga:
Dołączając do wydarzenia wybierasz jeden stolik (temat)! Sesja warsztatowa trwa 2h

Czym jest poziom zaawansowania Round Tables? Który stolik wybrać?

  • Podstawowy – masz mniej niż rok doświadczenia zawodowego lub chcesz zagłębić zupełnie nowy temat,
  • Średniozaawansowany – masz już za sobą 2-4 lata doświadczenia na danym stanowisku lub w danej branży,
  • Ekspert – na koncie masz już 5 lvl doświadczenia (patrz: 5+ lat) w danej branży lub obszarze.

Lista stolików Round Tables

Wybierz poziom zaawansowania:  Podstawowy  |  Średniozaawansowany  |  Expert

3 POZIOMY ZAAWANSOWANIA

Poziom Podstawowy

Wojtek Dasiukiewicz

CEO & Co-Founder

Ostatnie sztuki: 1

Zyskaj 2h każdego dnia! Ułóż działającą automatyzację codziennej pracy!

Jeśli myślisz „w mojej pracy automatyzacja nie ma sensu”, to taką tezę obalimy w pierwsze 15 minut, a potem przejdziemy do konkretów.

W pierwszej kolejności naszych rozmów określimy sobie obecne możliwości – w jakich obszarach technologia może ułatwiać nasza pracę, podejmowanie decyzji czy po prostu zdjąć łatwe, powtarzalne zadania.

Podczas warsztatu:

  • stworzysz listę codziennych procesów
  • dowiesz się jak wpływają one na Twoją wydajność
  • ułożysz plan automatyzacji
  • poznasz praktyczne narzędzia do wdrożenia ich w codzienne życie

Główny cel sesji stolikowej:
Celem rozmów jest stworzenie planu dalszego działania! Bo jedną sprawą jest poznać narzędzia i możliwości. Prawdziwa wartość drzemie w zastosowaniu informacji w praktyce.


Wojtek DasiukiewiczOd ponad 10 lat pracuję nad różnymi projektami IT. Miałem okazję pracować dla marek takich jak: Ringier Axel Springer, Audi, Volkswagen. Byłem też wykładowcą w szkole programowania Coders Lab, gdzie wprowadzałem osoby początkujące do branży IT. Jestem ogromnym fanem automatyzacji. Dziś tworzę własny produkt – Zencal.io – który pozwala na automatyzację procesu sprzedaży i umawiania spotkań.

Jana Korycka | Wioletta Strączek

Organizational Change Consultant​ | GBS Finance Transformation Director

Ostatnie sztuki: 1

Proces komunikacji zmiany, czyli jak zbudować zaangażowanie, by nie spotkać się z oporem?

Podczas każdej zmiany przychodzi moment prawdy – chwila, w której pewna osoba naciska Enter i pewne decyzje są zakomunikowane do wszystkich.

Ten moment poprzedza bardzo dużo pracy i przemyślany plan komunikacji jest niezbędny do zapewnienia sukcesu we wdrożeniu zmiany w procesie. Bo przecież wszyscy mają swoje utarte przyzwyczajenia, a Ty teraz śmiesz zmieniać dobre i złe nawyki?

Przed wysłaniem tego maila jest bardzo dużo szans na zmniejszenie zaskoczenia, a co za tym idzie potencjalnego oporu ze strony pracowników/zespołu. Zatem w jaki sposób lider zespołu może o to zadbać?

Podczas warsztatu:

  • Poznasz 7 kluczowych elementów planu komunikacji
  • Zrozumiesz, w jaki sposób plan komunikacji wpływa na sukces wdrożenia zmiany
  • Będziesz potrafił przygotowywać kluczowe informacje i określać odpowiednie kanały dystrybucji

Główny cel sesji stolikowej:
Przygotowanie Twojego skutecznego planu komunikacji w zakresie zarządzania zmianą w zespole lub na poziomie firmy.


Wioletta Strączek – GBS Finance Transformation Director w Jacobs, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego z ponad 15 letnim doświadczeniem w branży finansowo- księgowej. Profesjonalistka w dziedzinie zarządzania projektami transformacyjnymi oraz usprawnieniowymi z silnym naciskiem na aspekt zmiany. Posiada certyfikację Lean Six Sigma Master Black Belt oraz Prosci® co świadczy o jej umiejętnościach w identyfikowaniu, analizowaniu i eliminowaniu marnotrawstwa oraz doskonaleniu procesów . Poprzez zdobycie certyfikacji z zakresu zarządzania zmianą wedlug metodologii Prosci, umożliwia jej efektywne wprowadzanie zmian organizacyjnych oraz wspieranie ludzi w adaptacji do zmian w organizacji

Jana Korycka – certyfikowana Prosci® Certified Organizational Change Practitioner, znana ze swojej rozległej wiedzy i umiejętności w zakresie projektów transformacyjnych, doskonalenia procesów i zarządzania zmianą. Posiada bogate doświadczenie w metodologiach Lean Six Sigma i Prosci ADKAR, dzięki czemu z sukcesem kierowała licznymi inicjatywami mającymi na celu usprawnienie działań operacyjnych, zwiększenie efektywności i stymulowanie rozwoju organizacyjnego. Jana szczególnie ceni aspekt ludzki zmiany i dąży do tego, aby wszystkie transformacje były przeprowadzane z empatią i skoncentrowane na zaspokajaniu potrzeb zaangażowanych osób.

Poziom Średniozaawansowany

Tomasz Sioła

Product Development Manager | Xelto Digital

Brak w magazynie

Dżungla nowych możliwości: RPA i AI, czyli jak technologia może wspierać pracę zespołu?

Wyobraź sobie, że Twój zespół może się skupić na najważniejszych i najbardziej wymagających zadaniach.
Każda osoba ma indywidualnego asystenta ułatwiającego powtarzalne czynności i podejmowanie decyzji na bazie danych.

A teraz przypomnij sobie historię Nokii, która kiedyś zbagatelizowała rozwój smartfonów, co zaważyło na jej światowej pozycji.

Nowa technologia ma zawsze pewną barierę wejścia, ale to właśnie jest rola prawdziwego lidera, by pomóc zespołowi pokonywać te bariery. Zaplanuj pierwsze małe wdrożenia i pokaż na konkretnych przykładach, że nowa technologia może być ułatwieniem codziennych obowiązków

Podczas warsztatu:

  • Praktyczne wprowadzenie do AI i RPA: wdrażanie nowych, innowacyjnych technologii w zespołach.
  • Pokonywanie barier: Jak przekonać zespół do nowych technologii. Jak przekształcić obawy w zaangażowanie i jak wykorzystać AI i RPA do wsparcia, a nie zastępowania ludzi w pracy.
  • Analiza korzyści i ryzyka: Jakie mogą być efekty z wdrażania AI i RPA, z naciskiem na uwolnienie czasu pracowników i zwiększenie ich satysfakcji z pracy. 
  • Przykłady i narzędzia: Uczestnicy otrzymają praktyczne przykłady procesów, które mogą być automatyzowane oraz narzędzia niezbędne do ich realizacji.

Główny cel sesji stolikowej:
Pokazać na konkretnych przykładach jak AI i automatyzacja (RPA) mogą pobudzać kreatywność i wspierać rozwój Twojego zespołu, kierując energię w najbardziej wartościowe zadania.


Tomasz SiołaJako Product Development Manager, łączę doświadczenie z pracy w różnych branżach i firmach z pasją do wprowadzania innowacji technologicznych. Specjalizuję się w standardowych wdrożeniach automatyzacji, jak i w Citizen Development, umożliwiając zespołom tworzenie efektywnych rozwiązań automatyzacji, niezależnie od ich doświadczenia technicznego. Moją misją jest odkrywanie i promowanie nowych technologii, które nie tylko usprawniają procesy biznesowe, ale również wprowadzają rewolucję w sposobie, w jaki pracujemy.

Tomasz Strzebak

CTO

Ostatnie sztuki: 3

Data-driven decision making: Jak podejmować decyzje IT oparte na danych?

W świecie IT, gdzie terminy projektów są krótsze, a oczekiwania wyższe, kluczowe staje się efektywne zarządzanie zespołami developerskimi.

Warsztat koncentruje się na wykorzystaniu danych projektowych i analizie pracy developerów, aby zoptymalizować procesy, poprawić produktywność i zapewnić wysoką jakość dostarczanego oprogramowania. Odkryj, jak metodyka data-driven może zmienić Twoje podejście do zarządzania.

Podczas warsztatu:

  • Narzędzia do monitorowania i analizy pracy zespołu: techniki śledzenia postępów pracy developerów, przykłady dashboardów, systemy ticketowe, narzędzia do code review.
  • Waga danych w planowaniu projektów IT: jakościowa analiza danych z poprzednich sprintów i projektów, [zasoby terminy, priorytety]
  • Wąskie gardła w pracy zespołu: dane do identyfikacji przyczyn opóźnień, problemów z jakością kodu oraz sposobu współpracy,
  • Zwiększanie produktywności zespołu developerskiego: dobre praktyki, konkretne przykłady, wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami

Główny cel sesji stolikowej:
Pokazanie, jak analiza danych i podejmowanie decyzji, może pozytywnie wpłynąć na efektywność i zadowolenie z pracy zespołu, a w konsekwencji samego produktu.


Tomasz StrzebakJestem specjalistą z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w branży IT, gdzie moją pasją jest tworzenie innowacyjnego oprogramowania. Moje profesjonalne podejście opiera się na budowaniu mocnych relacji z zespołem oraz na kreowaniu atmosfery, która sprzyja kreatywności i innowacyjności. Posiadam bogate doświadczenie w zarządzaniu zarówno projektami, jak i zespołami programistycznymi, co pozwala mi efektywnie osiągać cele i wprowadzać nowe produkty na rynek. Zawsze jestem otwarty na nowe technologie i narzędzia, które mogą optymalizować procesy pracy i przyczyniać się do lepszych, szybszych rezultatów. Moja kariera jest świadectwem ciągłego dążenia do doskonałości i gotowości na podejmowanie nowych wyzwań, co pozwala mi nieustannie rozwijać moje umiejętności i wiedzę w dynamicznie zmieniającym się świecie IT.

Hubert Ochmański | Tomasz Borowski

Delivery Maneger

Ostatnie sztuki: 2

Zarządzanie zmianą - kilka narzędzi, które ułoży analizę, wzmocni ten proces i zaangażuje odpowiednie osoby.

Jeśli pracujesz w projektach, produktach lub zwinnym zespole do codziennie dotykasz tematu zarzadzania zmianą.

Możesz do niego podejść na dwa sposoby: aktywnie lub reaktywnie. W tym pierwszym przypadku przydadzą się książki oraz wiedza z Internetu. Natomiast jeśli chcesz wejść na poziom wyżej i świadomie zarządzać zmianą to bardzo przydatne będą dwa aspekty. Pierwszy to poznanie gotowych narzędzi i metod ułatwiających analizę i planowanie zmiany. Druga to wymiana doświadczeń co działa pomiędzy praktykami. Obie podczas sesji stolikowej.

Podczas warsztatu:

  • zyskasz narzędzia i wiedzę, które pozwolą Ci skuteczniej zarządzać zmianami w Twoim projekcie
  • dowiesz się na co zwracać szczególną uwagę przy wprowadzaniu zmian w organizacji
  • dowiesz się czego unikać oraz na co kłaść szczególny nacisk
  • nauczysz się projektować proces wprowadzania zmiany tak aby zakończył się pożądanym efektem.

Główny cel sesji stolikowej:


Tomasz Borowski – Mówią o mnie, że jestem “tym który łączy kropki” pomiędzy zarządzaniem a stroną ludzką, między biznesem a światem IT. Ponad 16 lat doświadczenia w branży IT. Współpracuje z zarządami firm, managerami, szeroko pojętymi zespołami IT. W życiu przeszedłem przez kilka ról takich jak: QA, QA lead, Product Manager, Scrum Master, Agile Coach, konsultant, Head of IT, Delivery manager, a dzięki tak zróżnicowanemu doświadczeniu lepiej rozumiem złożone potrzeby różnych stron. Sprawia mi przyjemność rozwiązywanie złożonych problemów biznesowych i zespołowych.

Hubert Ochmański – kieruję zespołami i projektami od ponad 10 lat. W praktyczny sposób łączę rozwiązania zwinne i tradycyjne. Wychodzę z założenia, że w każdym podejściu są mocne i słabe strony, a moim zadaniem jest mądrze wybrać to, co zadziała i odpuścić to, co zawiedzie. Nie fiksuję się dlatego na żadne podejście i metody pracy.

Rafał Korporowicz

RPA Team Leader | Xelto Digital

Na stanie

Partnerstwo idealne: RPA i AI w pigułce. Jak rozmawiać o automatyzacji, by przekonać do niej zarząd i zespół?

W sytuacji, gdy już wiesz, że chcesz zacząć stosować nową technologię, ale potrzebujesz liczb i dowodów, żeby przekonać do tego osoby decyzyjne w swojej firmie – ten stolik jest dla Ciebie!

W fazie dynamicznego wzrostu [w w takiej jest teraz sztuczna inteligencja i automatyzacja] dużo się słyszy o możliwościach, ale nie ma jeszcze najlepszych praktyk zastosowania. One się w tym momencie kreują i firmy, które zabiorą się na tą fale mają szansę uzyskać przewagę konkurencyjną.

Jednak, żeby najpierw jeden zespół, a potem większa część organizacji, zaczęła mądrze korzystać z nowej technologii potrzebny jest pierwszy krok. To on pozwoli zobaczyć efekty na własne oczy oraz podjąć decyzję co dalej. Dlatego to tak ważne, żeby go dobrze zaplanować

Podczas warsztatu:

  • Zbudujemy odpowiedzi na główne wyzwania z jakimi przyjdzie się mierzyć przy popularyzowaniu automatyzacji w firmie,
  • Omówimy narzędzia i wskaźniki, które warto wykorzystać do mierzenia opłacalności wdrożenia,
  • Stworzymy listę korzyści, które może zrealizować firma wprowadzając do zespołu cyfrowego pracownika,
  • Postaramy się wyliczyć realnie zaoszczędzony czas, energię oraz szanse i zagrożenia strony finansowej.

Główny cel sesji stolikowej:
Stworzenie ram strategii implementacji automatyzacji oraz AI w organizacji. 


Rafał Korporowicz – Przygodę z automatyzacją rozpoczął 10 lat temu, pracując zarówno w dużych korporacjach jak i małych organizacjach. Na początku swojej kariery dzielił czas pomiędzy proces biznesowy oraz budowanie wewnętrznych automatyzacji, natomiast dość szybko przebranżowił się najpierw na analizę procesów, a następnie tworzenie robotów dla zewnętrznych zespołów. Najczęściej korzysta z takich narzędzi jak C#, UiPath, SAIO, PowerAutomate, Blue Prism oraz VBA i PowerQuery. Aktualnie zarządza 10 osobowym zespołem programistów RPA i AI z Polski oraz Czech w Xelto Digital łącząc w codziennej pracy umiejętności analizy procesu, programowania oraz zarządzania projektami i zespołami.

Szymon Górnik

Brak w magazynie

Pracujesz jako lider? Zaplanuj proces fedrowania swojego rozwoju, czyli jak ogarnąć wzrost kluczowych kompetencji?

Jestem więcej niż przekonany, że pracując z zespołem chcesz, by posiadał on plan pracy, mierzy swoje działania oraz wyciągał wnioski usprawniając proces rozwoju.

To czemu liderzy tak rzadko wymagają tego od siebie samych?

Podczas stolika rozłożymy pracę każdego z liderów na czynniki pierwsze. Sprawdzimy jakie akcje wpływają pozytywnie na Twoją skuteczność pracy. No i oczywiście czy na samym początku potrafisz ją nazwać, bo od tego trzeba zacząć.

Efektem pracy przy stoliku będzie namierzenie kluczowych akcji oraz rozpoczęcie świadomej obserwacji i pracy nad nimi. Przecież swojemu zespołowi powtarzasz „nie ma danych – jest zgadywanie nie planowanie”. Dlatego może warto tą zasadę również zastosować na własnym podwórku. Pokażę Ci sprawdzony sposób, który możesz potem zastosować w swojej pracy.

Podczas warsztatu:

  • porozmawiamy o procesie rozwoju lidera
  • wymienimy się sprawdzonymi narzędziami do pracy z zespołem
  • rozłożymy swoją indywidualną pracę na czynniki pierwsze
  • sprawdzimy, który z nich są warte obserwacji i usprawnień

Twój zespół będzie Ci wdzięczny za te przemyślenia!

Główny cel sesji stolikowej:
Spojrzeć na konkretne działania, które wnoszą najwięcej wartości do pracy zespołu oraz sposób do mierzenia rozwoju.


Szymon Górnik – przedsiębiorca, a przede wszystkim praktyk w dziedzinie zarządzania projektami i specjalista w budowaniu zespołów. Założyciel firmy doradczo szkoleniowej z charakterem Indeed, społeczności praktyków pod marką Kopalnia Biznesu oraz eventów Miedzy Projektami.
Przygodę z biznesem rozpocząłem dość wcześnie. Zaczęło się o sprzedaży B2C, następnie branża energetyki i wielomilionowe projekty B2B, potem obszar HR i współpraca z klientem w projektach rekrutacyjnych. Po tych doświadczeniach rozpocząłem przygodę z branżą IT oraz zwinnym podejściem do zarządzania, które do dzisiaj pokazuję innym nie zapominając o klasycznych metodach.
Zawsze staram się pracować na konkretnych przypadkach firmy, ponieważ wiem, że teoria nie zawsze przynosi takie same rezultaty w różnych miejscach pracy. Działam z liderami, żeby to oni tworzyli lepsze systemy pracy dla swoich zespołów.

Natalia Zavada | Bartłomiej Dziurzyński

Agile Coach | IT Infrastructure Manager

Ostatnie sztuki: 3

Jak zarządzać produktem i procesami bez szaleństwa: Przewodnik jak przetrwać w chaosie!

Kto nie miał wrażenia pracy w chaosie niech pierwszy rzuci incrementem! Pytanie na ile ma na to wpływ organizacja, a ile zespół „zawdzięcza” liderowi. Na przykład jego/jej asertywności lub umiejętności negocjacji?

Jeśli pracujesz z zespołem IT ten stolik jest dla Ciebie! Na czynniki pierwsze wśród praktyków rozłożycie główne zagadnienia wpływające na jakość digitalowego produktu.

Podczas warsztatu:

  • Kontraktowanie, release planning i budżetowanie zespołu,
  • Narzędzia wpływające na zarządzanie Backlogiem Produktu,
  • Rozwój oprogramowania i dług techniczny vs. zaplanowany development iteracyjny lub incrementalny
  • Przedyskutujesz wartość jaką w praocesie mają: role, zdarzenia i artefakty Scrum
  • Złożoność oraz niepewność i ich wpływ na zarządzanie ryzykiem w produkcie
  • Dlaczego empiryzm i ciągła adaptacja to coś więcej niż hasła „Agile is dead”

Główny cel sesji stolikowej:
Nawigowanie i opanowanie zawiłości procesu rozwoju oprogramowania i cyklu życia produktu.


Natalia ZavadaMam ponad 15-letnie doświadczenie w różnych obszarach zarządzania projektami i wsparcia technicznego, ze szczególnym uwzględnieniem 10-letniego stażu w zarządzaniu produktami w metodyce Agile. Obecnie pracuję jako Agile Coach, pomagając moim zespołom osiągać autonomię, dostarczać wartość i czerpać radość z pracy. Metodologia Agile to moja pasja, posiadam również doświadczenie jako Product Owner w laboratorium startupowym oraz jako Agile Coach i Scrum Master w dużych korporacjach, takich jak Lufthansa, Philip Morris i ALDI. Jeśli interesują Cię gry, możesz znaleźć moje nazwisko w tytułach znanego Cyberpunk 2077.

Bartłomiej Dziurzyński – Z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami, posiada bogate umiejętności w różnych branżach. Obecnie pełni funkcję Kierownika Infrastruktury IT w Lufthansie, gdzie prowadzi zespół, który stosuje metodyki agile, by osiągać wyjątkowe rezultaty. Wcześniej pracował w firmie ABB, zdobywając cenne doświadczenie w operacjach i pracy zespołowej. Jego ścieżka zawodowa obejmuje także służbę wojskową, gdzie rozwijał silne poczucie dyscypliny i przywództwa.

Marcin Kosidłowski

Poland Delivery Lead | People Manager

Brak w magazynie

Jak procesować Twój projekt do wymaganego rezultatu, czyli o procesach usprawniających działanie

Jaki jest projekt każdy widzi, ale czy na pierwszy rzut oka widać również procesy, które potrafią nim sterować?

Projekty są rożne – małe, średnie, i duże, ale zawsze potrzeba kilku kroków żeby doprowadzić je do końca. Zazwyczaj to Project Manager decyduje o tym jak prowadzi swój projekt. Ale czy zawsze ma pełną decyzyjność? Co z uwarunkowaniami na poziomie organizacji?

Podczas warsztatu:

  • przedyskutujemy czy projekt to proces – gdzie maja punkty wspólne i jak się powinny wspierać,
  • wymienimy założenia, które należy wykonać, żeby Twoi interesariusze ogłosili sukces,
  • sprawdzimy czy jedynymi wytycznymi są czas, budżet, zakres i oczywiście jakość,
  • porównamy procesy podejmowania decyzji w różnych organizacjach,
  • ŻEBY NA KONIEC wybrać jak najlepsze części składowe różnych metodyk, podejść i framweorków, które mogą działają!

Główny cel sesji stolikowej:
Analiza sposobu dostarczania wartości i zarządzania projektami oraz wymiana sprawdzonych narzędzi.


Marcin to doświadczony specjalista z ponad 20-letnim stażem w globalnych projektach i programach, mający na koncie współpracę z firmami takimi jak HSBC, XEROX, UBS, Heineken, ING, Maspex i HCL. Jego ekspertyza obejmuje zarówno lokalne inicjatywy w Krakowie, jak i strategiczne projekty dla Polskiego Oddziału PMI Poland Chapter.

Jest również współtwórcą uniwersyteckiego przedmiotu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, skupiającego się na tematyce SSC, oraz posiada dyplom International MBA uzyskany na uczelni St. Gallen w 2018 roku oraz certyfikat PMP z 2013 roku. Poza pracą angażuje się w inicjatywy wolontariackie, uwielbia czas spędzany z rodziną oraz pasjonuje się kinematografią, będąc zawsze gotowym na nowe wyzwania.

Karina Kozłowska

Internal Coach

Brak w magazynie

Od dylematu do konkretnego działania: nawigacja w konfliktach z pomocą narzędzia "Chmura"

W życiu są pewne 3 rzeczy: zmiany w zakresie, podatki oraz właśnie konflikty w miejscu pracy.

Jaka jest w nich rola lidera, bardzo mocno zależy od jego/jej osobowości oraz kompetencji. Jednak narzędzia będą przydatne w każdej sytuacji. Pomogą w analizie oraz zaplanowaniu pierwszych kroków. Dzięki temu zyskasz inna perspektywę oraz pewność siebie potrzebną podczas prowadzenia trudniejszych rozmów.

Podczas warsztatu:

  • Struktura problemów: nauczysz się, jak wykorzystać narzędzie 'Chmura’ do graficznego przedstawienia do praktycznego wykorzystania,
  • Rozwiązania win-win: odkryjesz metody na tworzenie strategii, które pozwolą na zaspokojenie nawet sprzecznych potrzeb,
  • Krytyczne myślenie i kwestionowanie założeń: nauczysz się, jak identyfikować i kwestionować założenia leżące u podstaw problemów, co jest kluczowe do odblokowania nowych, nieszablonowych rozwiązań.
  • Praktyczne ćwiczenia: przez interaktywne ćwiczenia z innymi uczestnikami będziesz mógł/mogła praktycznie zastosować zdobytą wiedzę,

Główny cel sesji stolikowej:
Celem tego warsztatu jest wyposażenie uczestników w praktyczne umiejętności rozwiązywania konfliktów i dylematów przy użyciu narzędzia 'Chmura’.

Uczestnicy wyjdą z warsztatu nie tylko z teoretyczną wiedzą, ale przede wszystkim z praktycznym doświadczeniem i umiejętnościami, które będą mogli natychmiast zastosować w swoim środowisku zawodowym oraz osobistym.


Karina Kozłowska – Jako certyfikowany diagnosta inteligencji emocjonalnej, w mojej pracy indywidualnej oraz zespołowej skupiam się na rozwijaniu emotional agility. To podejście pozwala mi i moim uczestnikom na skuteczniejsze radzenie sobie w dynamicznych środowiskach korporacyjnych oraz osobistych. Dodatkow realizuję i wdrażam projekty rozwojowe, których celem jest zwiększenie zaangażowania i motywacji pracowników, poprawę komunikacji i współpracy w zespole oraz rozwijanie umiejętności rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji w grupie.

Naukowo zajmuję się realizacją badań w zakresie kompetencji mediacyjnych. Tymczasem na sali szkoleniowej koncentruję się m.in. na problematyce twórczego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, czy konstruktywnej komunikacji interpersonalnej w relacji do postaw związanych z paradygmatem NVC (Porozumienie Bez Przemocy) i elementów mediacji.
Udział w warsztatach to okazja do skorzystania z bogatego doświadczenia i unikalnego podejścia do rozwoju osobistego i zawodowego, co jest potwierdzone efektami moich działań. Zapraszam do wspólnej przygody rozwojowej, gdzie praktyczna wiedza łączy się z naukowym podejściem, umożliwiając efektywne i satysfakcjonujące osiąganie celów.

Poziom Expert

Barbara Fujawa

Agile Coach

Brak w magazynie

Gdzie jest zwinność Twojego zespołu i co możesz robić, żeby Twój zespół pracował mądrzej?

Podobno każdy nowy zespół przechodzi przez konkretne fazy rozwoju. Podobno.

Czy te same etapy można odnieść do dojrzałości zespołu pracującego w Scrumie? Jakie praktyki i zachowania możemy zauważyć w zespole, który właśnie rozpoczął pracę w zwinnym systemie, a czym charakteryzuje się zespół, który jest już uznawany za dojrzały?

Wejdziemy w konkretne akcje i działania, które potwierdzają dojrzałość zwinnej współpracy. Określimy również rekomendowane techniki, które wniosą zwinność Twojego zespołu na wyższy poziom. Rozmowa ma pomóc spojrzeć z różnych perspektyw na temat ciągłego usprawniania pracy.

Podczas warsztatu:

  • wspólnie stworzymy listę najlepszych praktyk stosowanych przez zwinny zespół, na różnym etapie doświadczenia,
  • zmapujemy konkretne akcje świadczące o dojrzałości zespołu,
  • porównamy nasze zespoły w kilku kluczowych kategoriach,
  • nazwiemy cele, które umożliwią zespołowi wejście na wyższy poziom.

Główny cel sesji stolikowej:
Stworzenie listy pożądanych zachowań dla różnych poziomów dojrzałości zespołu Scrumowego oraz zbudowanie planu na kluczowe usprawnienia.


Barbara Fujawa – Jestem Agile coachem z ponad ośmioletnim stażem w IT. W swojej pracy łączę wiedzę i doświadczenie z obszarów metodyk pracy zwinnej i facylitacji, które moim zdaniem świetnie się uzupełniają.

Współpracując z zespołami, w pierwszej kolejności zaczynam od solidnego zrozumienia 'dlaczego’, co pozwala mi na na obiektywną ocenę sytuacji – wyzwań oraz potrzeb z którymi zespół aktualnie się mierzy. Tworzę i facylitację warsztaty, buduję zespoły/grupy fokusowe, oraz pracuję indywidualnie z członkami organizacji, żeby wspierać ich w indywidualnym rozwoju (np.w roli Scrum Mastera). 

W mojej pracy stawiam przede wszystkim na dobrą komunikację, samoorganizację i atmosferę, która sprzyja kreatywności i eksperymentowaniu. 
Udział w tym warsztacie to okazja do wspólnej wymiany doświadczeń i inspiracji, co w efekcie da nam listę praktycznych wskazówek, które możemy od razu użyć w naszej pracy z zespołami.

Kamil Cupiał

VP || Product Manager

Brak w magazynie

Zrozumieć rolę procesu Product Discovery - czyli jak wytworzyć wartość i zminimalizować ryzyko

W dynamicznym świecie zarządzania projektami i produktami, kluczem do sukcesu jest nie tylko znajomość narzędzi i technik, ale przede wszystkim zrozumienie procesów, które pozwalają wytworzyć rzeczywistą wartość dla użytkowników. Nasz warsztat skupi się na jednym z najbardziej krytycznych etapów tworzenia produktu – procesie Product Discovery.

Dzięki niemu możemy tworzyć produkty nie tylko szybciej, ale przede wszystkim w sposób lepiej odpowiadający na potrzeby naszych użytkowników. Zrozumienie i właściwe zastosowanie procesu Product Discovery może znacząco zmniejszyć ryzyko biznesowe i zwiększyć szanse na sukces rynkowy produktu. Dzięki temu procesowi, tworzenie produktów przestaje być strzelaniem w ciemno, a staje się celową i przemyślaną podróżą.

Podczas warsztatu:

Pragnę Was wprowadzić w świat Product Discovery poprzez praktyczne zadania, dyskusje i case studies, które pozwolą Wam zrozumieć nie tylko teorię, ale przede wszystkim praktyczne aspekty stosowania tego procesu w codziennej pracy nad produktem.

– Identyfikacja potrzeb użytkownika: Rozpoczniemy od nauki, jak skutecznie wyszukiwać i analizować potrzeby naszych użytkowników. Podejmiemy próbę zrozumienia, co naprawdę jest dla nich wartością.
– Walidacja pomysłów: Ostatni etap to nauka metod walidacji tych pomysłów. Pokażę Wam, jak sprawdzić, czy kierunek, który obraliśmy, jest tym właściwym.

Główny cel sesji stolikowej:
W jaki sposób wykorzystać narzędzia Discovery w pracy nad Twoim produktem.

To będzie okazja, by nauczyć się, jak być bardziej elastycznym w procesie tworzenia produktów, jak lepiej rozumieć swoich użytkowników i jak minimalizować ryzyko wprowadzania na rynek produktów, które mogą nie spełniać oczekiwań rynku. Ze swojej strony gwarantuję otwartą dyskusję, przestrzeń na wymianę doświadczeń oraz konkretne, praktyczne wskazówki, które będziecie mogli zastosować w pracy swojej i swoich zespołów.


Kamil Cupiał – VP @ Product Pro. Produktowy generalista. Odpowiadał za rozwój m.in. produktów web3 oraz platform z branży ClimateTech /ImpactTech. W swoim portfolio ma projekty realizowane zarówno we współpracy z dużymi firmami, jak i start-upami. Absolwent UJ, wykładowca i autor.

WSPÓŁPRACA B2B

Zostań partnerem wydarzenia i zaprezentuj swoją firmę przed osobami pracującymi w projektach, produktach i zwinnych zespołach.

To okazja na dotarcie do konkretnej grupy odbiorców!

Zaproponuj swoich pracowników jako ekspertów tematycznych i daj im szanse na pokazanie swojego doświadczenia.

Panel Dyskusyjny

Doświadczenie praktyków w połączeniu z konkretnymi przykładami. To zawsze okazja na merytoryczne wskazówki i tematy do dalszych rozmów.

Podczas panelu dyskusyjnego wraz z innymi ekspertami pokażemy konkretne zastosowania automatyzacji i sztucznej inteligencji w zarządzaniu projektami, produktami i zespołami.
Szczegóły wkrótce.

 

Gra szkoleniowa dla wszystkich

Na wydarzeniu będą sami praktycy zarządzania projektami, produktami lub zwinnymi zespołami. To będzie świetna okazja, żeby zmierzyć się ze wspólnym wyzwaniem dla wszystkich uczestników.

Ponieważ przeważnie nie pracujemy samodzielnie podejmiemy się wyzwania zbudowania automatyzacji usprawniającej pracę z zespołem. Podzielimy się na grupy tematyczne i pod skrzydłami bardziej doświadczonych praktyków przejdziemy do działania.

 

Rekomendacje od uczestników PMP

Opiekun Merytoryczny

Wywiady z praktykami
Spotkasz ich
na #PMP

Improwizacja, integracja, innowacja w czasie spotkań

by | gru 11, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Magdalena Baran - Facylitatorka współpracy, Agile Coachyni i antropolożka organizacji.

Zaprojektuj swój proces z Service Blueprint!

by | gru 11, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Martyna Tarnawska - Entuzjastka świata digital i nowych technologii, trener, facylitator i project manager.

Na kiedy to będzie? 🤔

by | lis 23, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Paweł Lewiński - akredytowany trener Kanban University. Scrum Master z bogatym doświadczeniem w różnych organizacjach i różnych projektach.

Zmaksymalizuj efektywność organizacji dzięki No-Code!

by | lis 15, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Naszym gościem będzie Michał Guzowski - Ekspert i entuzjasta nowych technologii. Ścieżkę kariery w IT rozpoczął w 2012 roku jako programista, by następnie...

Negocjacje i komunikacja w projektach

by | lis 3, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Naszym pierwszym gościem 2. sezonu serii PMP LIVE była Emilia Sędziak - Negocjatorka Biznesowa, która od 2008 roku działa na rynku międzynarodowym.

Executive summary oraz profilowanie odbiorcy. Jak robić to dobrze?

by | paź 24, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Jaka wiedza kryje się w nadchodzących sesjach Round Tables prowadzonych przez Michała Bojko? Przekonaj się już 06.10.2023!

POCZTA
MIĘDZY PROJEKTAMI

Zapisz się do naszego Newslettera, aby nie przegapić zbliżających się wydarzeń w Twoim mieście.

Dołączając otrzymujesz kody rabatowe, informacje o dodatkowych spotkaniach, a także bonusy od partnerów eventów i niespodzianki od Kopalni Biznesu!

Sprawdź poprzednie edycje #PMP

Zastanawiasz się jak w praktyce wyglądają spotkania Piwa Między Projektami? Sprawdź jak wyglądały ostatnie wydarzenia!

Piwo Miedzy Projektami #28

by | wrz 29, 2023 | Minione wydarzenia | 0 Comments

Lepszych urodzin nie mogliśmy sobie wymarzyć! 🎂 5. lat spotkań - jak zawsze w merytorycznej atmosferze, standardowo bez kija w dupie.

Piwo Miedzy Projektami #27

by | maj 26, 2023 | Minione wydarzenia | 0 Comments

Tak było wczoraj w Warszawie: głośno, radośnie, merytorycznie i... Oczywiście bez kija w 😏

Piwo Miedzy Projektami #20

by | kwi 21, 2023 | Minione wydarzenia | 0 Comments

Jak było? Cytując niektórych wypowiadających się krótko i na temat: zajebiście 🔥

Piwo Miedzy Projektami #26

by | mar 17, 2023 | Minione wydarzenia | 0 Comments

No proooszę Państwa... Co to był za wieczór!? Kolejny z tych niezapomnianych, wypełnionych wiedzą i dobrą zabawą. W piątek po raz 2-gi odwiedziliśmy POZNAŃ 🔥

Piwo Miedzy Projektami #25

by | lut 24, 2023 | Minione wydarzenia | 0 Comments

25. edycja w historii, 3. edycja w Krakowie - trochę inna niż zwykle, wyjątkowa i niepowtarzalna jak wszystkie!

Piwo Miedzy Projektami #24

by | sty 27, 2023 | Minione wydarzenia | 0 Comments

PMP#24 przeszło już do historii, możemy jednak śmiało powiedzieć, że mamy za sobą kolejną, legendarną Wrocławską edycję! 🔥

Zdjęcia z ostatniego
wydarzenia w Krakowie!

Kup bilet

PMP#33 KRAKÓW

WCZESNY DOSTĘP

tylko pierwsze 20 biletów

szybko odleciały…

Cena:

299 PLN

  netto

367 PLN

brutto

PMP#33 KRAKÓW

Early Birds

DOSTĘPNE TYLKO DO 17.05

Cena:

420 PLN

   netto

515 PLN

brutto

PMP#33 KRAKÓW

Cena regularna

Dla spóźnialskich

Pozostała pula biletów

Cena:

650 PLN

netto

799 PLN

 brutto

Możesz pracować w marketingu, finansach, zarządzaniu, HR czy innych. Możesz być członkiem zespołu, liderem jednego zespołu albo kilku, możesz być szefem lub mieć szefa. Podczas cyklicznych spotkań #PMP spotkasz ciekawych ludzi, którzy poszukują podobnych odpowiedzi!

To nie jest kolejne wydarzenie branżowe, składające się z prelekcji przerywanych kawą i kotletem. Nam chodzi o faktyczną wymianę doświadczeń i kontaktów – ZAWSZE W LUŹNEJ ATMOSFERZE! Jeśli więc zarządzasz projektem, produktem, zwinnym zespołem, lub myślisz o takiej roli – to jesteś w dobrym miejscu!

Nasza społeczność to nie tylko grupa praktyków zarządzania, ale prawdziwie zintegrowane środowisko, które stawia na praktykę i merytorykę. Łączymy sympatyków zarządzania projektami, produktami i zwinnymi zespołami, wspieramy ich rozwój i tworzymy przestrzeń do praktycznej wymiany doświadczeń.

Współpraca przy PMP otwiera drzwi do sieci ludzi o podobnych celach i pasjach. Budujemy silne relacje, sprzyjające efektywnemu networkingowi. Nasze spotkania są miejscem inspiracji, wymiany pomysłów, tworzenia trwałych partnerstw, a także cudów rekrutacynych.

Przekonaj się, że nasze spotkania przyczynią się do zbudowania silnej społeczności praktyków zarządzania w Polsce. Razem możemy osiągnąć więcej!