WARSZTAT

WARSZTAT

Heading

AI Powered Product Analytics

23.03.2026

9:00

-

17:00

Cel
Naucz się wykorzystywać AI do definicji kluczowych metryk i wdrożenia analityki produktowej!
Narzędzia
◉ Wybrane LLM (chat GPT / Gemini)
◉ Loveable
◉ Github
◉ PostHog
Efekt
Zdefiniujesz kluczowe metryki Twojego produktu z asystą AI, poznasz narzędzie pozwalające na wdrożenie analityki/testów AB, połączysz prototyp aplikacji z narzędziem i zaczniesz mierzyć zachowania użytkowników!
Dołączam na warsztaty

Cykl eventów Między Projektami

Spotkania dla tych, którzy nadają kierunek

W projektach. W zespołach. W produktach.

Agenda

Moduł I
Wprowadzenie do analityki produktowej + AI jako asystent metryk
Moduł I
9:00 - 11:00
Moduł I
  • Zrozumiesz, po co mierzyć i jakie metryki mają sens w kontekście produktu cyfrowego

  • Wypracujesz 3–5 kluczowych metryk dla prototypu

  • Wykorzystasz AI do asysty w definiowaniu metryk produktowych

  • ?

Moduł II
Poznanie PostHog i przygotowanie metryk
Moduł II
11:00 - 13:00
Moduł II
  • Poznasz narzędzia PostHog (interfejs, możliwości, EU compliance)

  • Zdefiniujesz pierwsze eventy i dashboard pod wybrane metryki

  • Wdrożysz testowo eventy (no-code Actions) w PostHog

  • ?

Lunch
Wspólny posiłek z uczestnikami innych warsztatów
Moduł III
13:00 - 14:00
Moduł III
Integracja prototypu (Loveable) z PostHog i weryfikacja danych
Moduł III
14:00 - 16:00
Moduł III
  • Podłączysz PostHog do prototypu stworzonego w Loveable

  • Zweryfikujesz, czy sesje i eventy są poprawnie zliczane

  • Przeprowadzisz szybką analizę sesji użytkowników (Session Replay)

  • ?

Moduł IV
Podsumowanie
Moduł III
16:00 - 17:00
Moduł III
  • Wymiana doświadczeń

  • Najważniejsze wnioski

  • Instrukcja wdrożenia

Dlaczego warto dołączyć?

AI Product Analytics to praktyczny warsztat dla product managerów, analityków, designerów i founderów, którzy chcą szybko wdrożyć analitykę ilościową do swojego produktu. W ciągu jednego dnia nauczysz się definiować kluczowe metryki z pomocą AI, skonfigurujesz PostHog bez kodowania i podłączysz go do swojego prototypu w Loveable.

Na koniec zobaczysz pierwsze dane o zachowaniach użytkowników — od sesji i nagrań ekranu po proste dashboardy i konwersje. To idealny start, jeśli chcesz podejmować decyzje produktowe w oparciu o dane i być gotowym do uruchamiania pierwszych testów A/B.

Kto skorzysta najwięcej na tym szkoleniu?

  • Produktowcy, którzy ?

  • Project managerowie, którzy ?

  • Specjaliści, którzy ?

  • HR-owcy, ??????

  • Przedsiębiorcy, którzy ??

Bilety

Super Early Birds
1949
PLN
2249 PLN od 28.10
jednoniowe warsztaty 23.03
oraz
główny event 24.03
499
PLN
799 PLN od 28.10
główny event 24.03
249
PLN
taniej przy zakupie 2 eventów
daty eventów (17.11, 19.01)

Co Cię czeka Między Projektami