Cykl eventów Między Projektami
W projektach. W zespołach. W produktach.
Wybór Beachhead Market jako punkt wyjścia dla rozwoju produktu
Stworzenie persony idealnego klienta
Mapowanie problemów i motywacji
Ustalenie kluczowej obietnicy (Value Proposition)
Definicja specyfikacji produktu i pierwsze makiety (no-code/AI)
Identyfikacja największych ryzykownych założeń
Zaplanowanie eksperymentów i metryk sukcesu
Testy rynku: landing page, prototypy, Wizard of Oz, itd
Budowa i iteracja MVP oraz mierzenie Product-Market Fit
Wymiana doświadczeń
Najważniejsze wnioski
Instrukcja dalszych kroków
- 100% praktyki – wyjdziesz z gotowymi materiałami do dalszej pracy.
- Sprawdzone metodologie: Poznasz frameworki stosowane przez setki startupów na świecie
- Doświadczenie eksperta: Prowadzenie przez produktowca, który przeszkolił ponad 150 startupów oraz zbudował kilka produktów od zera
- Minimalizacja ryzyka: Nauczysz się unikać kosztownych błędów w rozwoju produktu
- Networking: Wymienisz się doświadczeniami z innymi założycielami startupów
Founderzy startupów na wczesnym etapie rozwoju] wykonania zadania.
Produktowcy pracujący nad nowymi produktamioczenie.
Przedsiębiorcy planujący wejście na nowy rynek lub segmentania.
Członkowie zespołów produktowych w młodych firmach technologicznych.
może ktoś jeszcze?