WARSZTAT

WARSZTAT

Heading

0→1:Od pomysłu do
Product-Market Fit

23.03.2026

9:00

-

17:00

Cel
Nauczysz się krok po kroku, jak zamienić pomysł w produkt, za który ludzie zapłacą. Poznasz praktyczne metody i narzędzia, dzięki którym unikniesz typowych błędów i znacznie zwiększysz szanse na sukces swojego startupu lub nowego produktu w portfolio firmy.

Narzędzia
Lean Canvas, Mapa Założeń, Karta Testu, Product Discovery, Customer Development Model, Product-Market Fit Survey, oraz autorskie frameworki wypracowane przez ProductTrio.com.
Efekt
Uczestnik potrafi: rozpoznać atrakcyjne okazje rynkowe i wybrać Beachhead Market,stworzyć spójną propozycję wartości, zmapować i zwalidować ryzykowne założenia, zbudować i przetestować MVP, mierzyć oraz osiągać Product-Market Fit.
Button Text

Cykl eventów Między Projektami

Spotkania dla tych, którzy nadają kierunek

W projektach. W zespołach. W produktach.

Agenda

Moduł I
Klient & Rynek
Moduł I
9:00 - 11:00
Moduł I
  • Wybór Beachhead Market jako punkt wyjścia dla rozwoju produktu

  • Stworzenie persony idealnego klienta

  • Mapowanie problemów i motywacji

Moduł II
Propozycja wartości & koncepcja produktu
Moduł II
11:00 - 13:00
Moduł II
  • Ustalenie kluczowej obietnicy (Value Proposition)

  • Definicja specyfikacji produktu i pierwsze makiety (no-code/AI)

  • Identyfikacja największych ryzykownych założeń

Lunch
Wspólny posiłek z uczestnikami innych warsztatów
Moduł III
13:00 - 14:00
Moduł III
Testowanie Produktu & MVP
Moduł III
14:00 - 16:30
Moduł III
  • Zaplanowanie eksperymentów i metryk sukcesu

  • Testy rynku: landing page, prototypy, Wizard of Oz, itd

  • Budowa i iteracja MVP oraz mierzenie Product-Market Fit

Moduł IV
Podsumowanie
Moduł III
16:30 - 17:00
Moduł III
  • Wymiana doświadczeń

  • Najważniejsze wnioski

  • Instrukcja dalszych kroków

Dlaczego warto dołączyć?

- 100% praktyki – wyjdziesz z gotowymi materiałami do dalszej pracy.
- Sprawdzone metodologie: Poznasz frameworki stosowane przez setki startupów na świecie
- Doświadczenie eksperta: Prowadzenie przez produktowca, który przeszkolił ponad 150 startupów oraz zbudował kilka produktów od zera
- Minimalizacja ryzyka: Nauczysz się unikać kosztownych błędów w rozwoju produktu
- Networking: Wymienisz się doświadczeniami z innymi założycielami startupów

Kto skorzysta najwięcej na tym szkoleniu?

  • Founderzy startupów na wczesnym etapie rozwoju] wykonania zadania.

  • Produktowcy pracujący nad nowymi produktamioczenie.

  • Przedsiębiorcy planujący wejście na nowy rynek lub segmentania.

  • Członkowie zespołów produktowych w młodych firmach technologicznych.

  • może ktoś jeszcze?

Bilety

Super Early Birds
1949
PLN
2249 PLN od 28.10
jednoniowe warsztaty 23.03
oraz
główny event 24.03
499
PLN
799 PLN od 28.10
główny event 24.03
249
PLN
taniej przy zakupie 2 eventów
daty eventów (17.11, 19.01)

Co Cię czeka Między Projektami