WARSZTAT

WARSZTAT

Heading

Strategia produktowa, jako
codzienna praktyka biznesowa

23.03.2026

9:00

-

17:00

Cel
Wypracowanie Kompasu Strategii Produktowej – zestawu pryncypiów i kierunków działania, które będą wspólnym punktem odniesienia dla całego zespołu i pozwolą podejmować spójne decyzje w codziennej pracy.
Narzędzia
- Warsztat w formule Strategy Lab, oparty na realnych wyzwaniach uczestników (zero generycznych case’ów).
- Praca w małych grupach nad wybranymi problemami produktowymi.
- Moderowane dyskusje i tworzenie wspólnych artefaktów, które od razu można wdrożyć w praktyce.
Efekt
- Gotowy Kompas Strategii Produktowej dla Twojego zespołu.
- Jasność, gdzie jesteście dziś i które obszary wymagają zmiany.
- Zestaw pryncypiów i narzędzi wspierających codzienną pracę nad strategią.
- Wartościowa wymiana doświadczeń i sprawdzonych praktyk z innymi specjalistami zarządzania.
Dołączam na warsztaty!

Cykl eventów Między Projektami

Spotkania dla tych, którzy nadają kierunek

W projektach. W zespołach. W produktach.

Agenda

Moduł I
Reality check
Moduł I
9:00 - 11:00
Moduł I
  • Samodzielna diagnostyka obecnego stanu Twojej strategii produktowej i poziomu codziennej praktyki.

  • Przedstawienie swoich refleksji na forum grupy i odebranie informacji zwrotnej.

  • Rozpoznanie i spisanie wzorców/wspólnych wątków.

  • Otwarta dyskusja nad wnioskami.

Moduł II
Pryncypia praktyki strategicznej
Moduł II
11:00 - 13:00
Moduł II
  • Budowanie świadomości sytuacyjnej.

  • Formułowanie i wdrażanie strategii produktowej.

  • Feedback loop - weryfikacja hipotez strategicznych.

  • Wnioskowanie na podstawie zebranego feedbacku.

Lunch
Wspólny posiłek z uczestnikami innych warsztatów
Moduł III
13:00 - 14:00
Moduł III
Rytuały i techniki
Moduł III
14:00 - 16:00
Moduł III
  • Selekcja - jak odróżnić rzeczy ważne od ważniejszych.

  • Planowanie - jak zaplanować ich realizację, zachowując skupienie (w skali makro i mikro).

  • Narzędzia - czym sobie pomóc?

  • Pomiar skuteczności.

Moduł IV
Podsumowanie
Moduł III
16:00 - 17:00
Moduł III
  • Wymiana doświadczeń

  • Najważniejsze wnioski

  • Instrukcja wdrożenia

Dlaczego warto dołączyć?

To spotkanie jest zaprojektowane przede wszystkim z myślą o liderkach i liderach - osobach, które mają rzeczywisty wpływ na kształtowanie strategii produktowej w swoich organizacjach.

Chciałbym podzielić się z Wami swoim doświadczeniem, ale również stworzyć przestrzeń do tego, żebyśmy mogli wszyscy nauczyć się czegoś od siebie. Nie oferuję uniwersalnych rozwiązań, czy jedynie słusznych frameworków - moim zdaniem takie nie istnieją. Oferuję za to szczerą rozmowę o tym, co jest dla mnie wyzwaniem i jak sobie z tym radzę.

Wszystko po to, żeby sprawdzić, czy coś z tego przyda się też Wam. I licząc na to że Wy też czymś się podzielicie ze mną i pozostałymi uczestnikami. Serdecznie zapraszam i mam nadzieję, że do zobaczenia.

Kto skorzysta najwięcej na tym szkoleniu?

  • Produktowcy, którzy są odpowiedzialni za efekty i dostarczaną wartośc dla użytkoników.

  • Liderki i liderzy produktu, osoby mające realny wpływ na kształtowanie i wdrażanie strategii produktowej w swoich organizacjach.

  • Specjaliści, osoby nie będące na stanowiskach liderskich, ale mające nieformalny wpływ na praktykę strategiczną w swoich organizacjach.

  • Przedsiębiorcy, osoby budujące rozwijające się organizacje, które chciałyby wprowadzić więcej skupienia i świadomości w proces tworzenia swoich produktów i usług.

Bilety

Super Early Birds
1949
PLN
2249 PLN od 28.10
jednoniowe warsztaty 23.03
oraz
główny event 24.03
499
PLN
799 PLN od 28.10
główny event 24.03
249
PLN
taniej przy zakupie 2 eventów
daty eventów (17.11, 19.01)

Co Cię czeka Między Projektami