CZYTAJ WIĘCEJ
Rozwój produktu oraz największe wyzwania foundera.
Jak wyglądała historia i co w najbliższych planach Brand24?
Przez niektórych jest nazywany ojcem chrzestnym polskich SaaSów. Po godzinach pracy równie skutecznie radzi sobie z aparatem lub dronem, co z podejmowaniem decyzji produktowych. Przy tym wszystkim frontman zespołu rockowego „Kto„, mąż, ojciec dwóch córek. Czy zawsze było tak kolorowo?
Na początku naszej rozmowy zadaliśmy Michałowi kilka szybkich pytań, żeby się lepiej poznać. Nie zawsze z tej oczywistej strony. Po tej rozgrzewce przeszliśmy do obszarów związanych z zarządzaniem produktem. Jeśli nie wiecie, to B24 to narzędzie służące do monitoringu Internetu, dzięki któremu możecie śledzić opinie o waszej marce.
Rozmowa poruszała trzy główne etapy 11 lat pracy nad produktem:
– kiedy nikt nie wierzył w jego potencjał i możliwości,
– moment, w którym uwierzyła pierwsze grupa klientów a potem inwestor
– czas, w którym wszyscy zajmujący się marketingiem (przynajmniej w PL) bardzo dobrze znają założyciela oraz produkt