O Service
Blueprint
PMP LIVE S2E4

Poznaj tool z narzędziownika metodyki Service Design, która pomaga usprawniać i tworzyć od zera efektywne usługi. Klasycznie wykorzystuje się go jako alternatywa i/lub rozszerzenie Customer Journey, ale według naszej ekspertki to kompletny game-changer – narzędzie-soczewka, które pozwoli Ci lepiej projektować, a w konsekwencji ulepszać i optymalizować każdy event, który tworzysz – spotkanie z klientem, warsztaty ze studentami, proces obsługi klienta, a także współpracę z zespołem.

Poznaj więcej merytorycznych treści

3

Improwizacja, integracja, innowacja w czasie spotkań

by | gru 11, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Magdalena Baran - Facylitatorka współpracy, Agile Coachyni i antropolożka organizacji.

Zaprojektuj swój proces z Service Blueprint!

by | gru 11, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Martyna Tarnawska - Entuzjastka świata digital i nowych technologii, trener, facylitator i project manager.

Na kiedy to będzie? 🤔

by | lis 23, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Paweł Lewiński - akredytowany trener Kanban University. Scrum Master z bogatym doświadczeniem w różnych organizacjach i różnych projektach.

Zmaksymalizuj efektywność organizacji dzięki No-Code!

by | lis 15, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Naszym gościem będzie Michał Guzowski - Ekspert i entuzjasta nowych technologii. Ścieżkę kariery w IT rozpoczął w 2012 roku jako programista, by następnie...

Negocjacje i komunikacja w projektach

by | lis 3, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Naszym pierwszym gościem 2. sezonu serii PMP LIVE była Emilia Sędziak - Negocjatorka Biznesowa, która od 2008 roku działa na rynku międzynarodowym.

Executive summary oraz profilowanie odbiorcy. Jak robić to dobrze?

by | paź 24, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Jaka wiedza kryje się w nadchodzących sesjach Round Tables prowadzonych przez Michała Bojko? Przekonaj się już 06.10.2023!