PIWO
Między Projektami
Gdańsk
06.03.2024

POCZUJ SIŁĘ LOKALNEJ SPOŁECZNOŚCI PRAKTYKÓW!

3

PROJEKTY   |   PRODUKTY   |   ZWINNE ZESPOŁY

… celem spotkań jest budowanie relacji oraz wymiana wiedzy

na każdym etapie wtajemniczenia!

Dołącz do NIEstandardowych eventów na żywo.

To nie są konferencje! To spotkania z przyjaciółmi, na których wymieniamy się przygodami z pracy oraz sprawdzonymi w boju narzędziami. Wszystko w ciekawej formie!

Stawiamy na wartość merytoryczną!

Czego możesz się spodziewać?

  • wymiany wiedzy wśród praktyków,
  • uczestników bez kija w dupie,
  • moderowanego networkingu.

PIWO Między Projektami!

Gdańsk

06.03.2024

GDZIE?

Progres | ul. Słowackiego 17
Bilety od 79,00 zł netto

Agenda

17:00 – otwarcie drzwi i networking
17:45 – 18:00 Przywitanie uczestników
18:00 – 18:45 Networking
18:45 – 19:15 Gra szkoleniowa
19:15 – 20:00 Panel dyskusyjny – Decyzje produktowca
20:00 – 20:15 krótka przerwa
20:15 – 21:45 Round Tables
21:45  – ??:?? afterparty i networking

Zgłoś swoją firmę i stwórzmy przestrzeń dla praktyków zarządzania projektami, produktami lub zwinnymi zespołami.

Czy Ty też będziesz szukać do trójkąta?

Dobre praktyki podejmowania decyzji produktowych!

Maciej Pawłowski & Tomasz Tomaszewski pokażą nam kaloryczne przykłady [te dobre i złe] podejmowania decyzji na poziomie strategicznym oraz taktycznym.
Podczas panelu z udziałem uczestników:

• Czy produktowiec jest skazany/skazana na samotność?
• Kogo i jak warto zaprosić do wspólnego decydowania?
• Od czego zacząć, by mieć lepsze dane i perspektywę do zarządzania produktem?

Maciej i Tomasz mają łącznie tak dużo lat doświadczenia, aż po ich podliczeniu postanowiliśmy napisać „dużo”. Pokażą nam produktowy świat zza kotary. Będą oczywiście konkretne rekomendacje oraz historie sukcesów.

Dołącz również do rozgrzewki online na naszym kanale na LinkedIn, gdzie NA ZAWSZE zdefiniujemy rolę produktowca. Zero clikbajtów 😛

WSPÓŁPRACA B2B

Zostań partnerem wydarzenia i zaprezentuj swoją firmę przed osobami pracującymi w projektach, produktach i zwinnych zespołach.

To okazja na dotarcie do konkretnej grupy odbiorców!

Zaproponuj swoich pracowników jako ekspertów tematycznych i daj im szanse na pokazanie swojego doświadczenia.

Czym są warsztatowe

sesje Round Tables?

To wymiana doświadczeń na określony temat pod okiem zaproszonego eksperta-praktyka.

Podczas wydarzenia dołączasz do jednego stolika:
• dyskusja na przygotowanych przykładach,
• wymiana wiedzy i najlepszych praktyk
• w grupie maksymalnie 8 osób,

Tematami sesji Round Tables jest zarządzanie
projektami, produktami i zwinnymi zespołami!

Kup bilet

PMP#30 GDAŃSK

Early Birds

PIERWSZA PULA BILETÓW

JUŻ NIEDOSTĘPNE!

Cena:

79 PLN

netto

97 PLN

brutto

PMP#30 GDAŃSK

Cena regularna

Od 03.03.24 do wyczerpania zapasów!

Pozostałe bilety

Cena:

120 PLN

netto

147 PLN

 brutto

Uwaga:
Dołączając do wydarzenia wybierasz jeden stolik (temat)
Sesja warsztatowa trwa 90min – a dyskusje pomiędzy innymi stolikami można kontynuować podczas afterparty.

Czym jest poziom zaawansowania stolików #RT? Który stolik wybrać?

  • Podstawowy – masz mniej niż rok doświadczenia zawodowego, przymierzasz się do nowej roli lub chcesz zagłębić zupełnie nowy dla Ciebie temat
  • Średniozaawansowany – masz już za sobą 2-4 lata doświadczenia na danym stanowisku lub w danej branży,
  • Ekspert – na koncie masz już 5 lvl doświadczenia (patrz: 5 lat) w danej branży lub temacie.

Lista stolików na #PMP Gdańsk

Round Tables

Wybierz poziom zaawansowania:  Podstawowy  |  Średniozaawansowany  |  Expert

Poziom Podstawowy

Alicja Bożyk

Scrum Master

Brak w magazynie

Scrum Master jako rola wspierająca Product Ownera, czyli o procesie maksymalizacji wartości produktu przez współpracę

Podczas warsztatu skupimy się na przybliżeniu dwóch ról w procesie wytwarzania produktu.
Co właściwie robią Scrum Master oraz Product Owner i jak na codzień współpracują.
Przybliżymy teorię – czym te dwie osoby się zajmują wg. Scrum Guide i innych praktyk około scrumowych?

Wymienimy się spostrzeżeniami i doświadczeniem. Uczestnicy będą mieli okazję wcielić się w obie role w trakcie odgrywania scenek realnych spotkań, nie tylko eventów scrumowych.
Jednocześnie pozostali będą aktywnie słuchać, kreując podpowiedzi co poszło dobrze w odniesieniu do przedstawionego przykładu współpracy, a co można usprawnić.

Plan jest taki:

  • przerobimy kilka case study opartych o spotkania Scrum Master – Product Owner,
– wyłapaniu zasad, jak efektywnie współpracować, a czego unikać,
  • Podsumujemy metody i praktyki,
  • Uporządkujemy jak pośrednio i bezpośrednio można wpływać na wzrost wartości produktu”

Alicja Bożyk – Scrum Masterka od 2 lat, mająca na koncie współpracę z wieloma zespołami scrumowymi, gdzie mogłam praktykować zdobytą teorię. Z branżą IT związana jestem od 10 lat i nieustannie utwierdzam się w przekonaniu, że wiedza to nie wszystko, trzeba mieć dużą umiejętność adaptacji, reagować szybko. Wierzę, że nie zawsze to co jest niezgodne z opisem jest niepoprawne i w wielu przypadkach „to zależy”. Obecnie mam przyjemność wspierać 3 zespoły w firmie Hitachi.

Prywatnie mama 2 chłopców i twórca ceramiki.

Rafał Szymański

Agile Coach

Brak w magazynie

Produkt każdego managera - system pracy jego lub jej zespołu
Produkt każdego managera – system pracy jego lub jej zespołu”
brzmi poważnie, ale w rzeczywistości faktycznie jest, i ważne, i praktyczne.
W ramach współpracy skupimy się na pięciu obszarach:
  1. Cel i sens
  2. Współpraca i wartości
  3. Rozwój zespołu
  4. Odpowiedzialność i wsparcie
  5. Współne osiaganie celów

Rafał Szymański – Zarządza projektami od 2004 roku. Przez ponad 11 lat prowadził projekty metodami klasycznymi. Od 6 lat związany z branżą lotniczą i IT, realizując projekty przede wszystkim zwinnie. Certified Senior Project Manager IPMA-B, PSM II, PSPO I, SAFe Advanced SCRUM Master, Certified LeSS Practitioner.

Michał Bojko

Brak w magazynie

Zarządzanie innowacją i planowanie strategii, jaka jest w nich rola produktowca?

Ciągła innowacja i strategiczne planowanie są niezbędne do utrzymania wzrostu i konkurencyjności w branży IT. Uczestnicy poznają ramy do dostosowywania funkcji produktu do celów biznesowych i wymagań rynkowych.

Kluczowe składniki:

  • Rola zarządzania innowacjami w rozwoju produktu, w tym jak wspierać kulturę innowacyjności w zespołach IT.
  • Narzędzia i ramy do strategicznego planowania produktu, takie jak analiza SWOT
  • Priorytetyzacja funkcji produktu i planowania drogi rozwoju, z naciskiem na równoważenie osiągnięć krótkoterminowych z długoterminową wizją.

Michał Bojko – Szef biura Dynatrace Polska oraz dyrektor Research and Development z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży IT w rolach liderskich oraz w inżynierii oprogramowania. Specjalność to Continuous Improvement, rozwiązywanie problemów oraz strategia rozwoju biznesu oraz zespołów inżynierskich. Doświadczenie praktyczne zebrane podczas pracy w kilkunastu krajach w sektorze awiacyjnym, paliwowym, chemicznym, inżynieryjnym i produktów IT.

Martyna Kulikowska

Senior Product Manager

Brak w magazynie

Budujemy społeczność, czyli wymiana pomysłów i narzędzi do tworzenia społeczności dookoła produktu

Okej, masz produkt! Pracujesz przy nim, rozwijasz go, ekscytujesz się nim, ale hmm… brakuje jakiegoś elementu układanki? Kogoś, kto będzie ekscytował się nim tak samo jak Ty? Kogoś, kto będzie jego naturalnym promotorem, testerem, kibicem, klientem? Kogoś, kto będzie czekać na kolejny feature, announcement? A gdyby tych „”ktosiów”” było dziesięć. Sto. Dwieście. Tysiąc!

I tu zaczynamy mówić o Communities dookoła produktu.
🤔 Kim są ludzie w moim community?
🤔 Gdzie ich znaleźć i jak do nich dotrzeć?
🤔 Jak ich zainteresować?
🤔 Jaką wartość im dać, żeby zostali przy Twoim produkcie i go rozwijali?
🤔 No i…. jak ich monetyzować?

Weźmiemy na warsztat organizację „”Między Projektami””.
💪 Zrobimy burzę mózgów,
💪 pogadamy o grupie docelowej,
💪 aktywnościach w ramach społeczności,
💪 wartości dla uczestnika,
💪 na koniec uporządkujemy wszystko w jeden konkretny plan,
💪 a ja przygotuję formatkę, żebyś zabrał/a formę warsztatu i mogła ją przeprowadzić dla swojego produktu.

No i fajnie! Do zobaczenia!

Martyna Kulikowska – Od 9 lat eksploruje różne obszary branży IT, pracując w małych, szybko skalujących się firmach, jak i dużych, stabilnych korporacjach, często na stanowiskach typu „”one man army””. Przeszłam przez wiele specjalizacji, a „kotwicę” zarzuciłam w obszarze Product Managementu, który wywołuje u mnie największą ekscytację.

Jako PdM pracuję na codzień w Acoustic Marketing Cloud, a „po godzinach” rozwijam swoją poboczną pasję jaką jest budowanie społeczności dookoła produktów, bacznie obserwuję różne communities i ich aktywności, a w przeszłości budowałam i rozwijałam communities przy dwóch dużych organizacjach wspierających w wejściu na rynek branży IT.

Poza pracą zawodową, tworzę autorską ceramikę wypalaną w japońskiej metodzie RAKU, co daje mi niesamowity fun i pozwala rozwinąć kreatywne myśli. Do zobaczenia!

Poziom Średniozaawansowany

Tomek Płocharski

Cloud Technical PM

Brak w magazynie

Warsztat Lidera - narzędzia i procesy które pozwolą Ci dobrze nastroić swój zespół produktowy

Kim jest zły lider i co on faktycznie zrobił? Od tego pytania zaczniemy nasz warsztat, potem uzbroimy się w pomysły na to jak się nim nie stać.
Po ukończeniu tego warsztatu, będziesz miał w ręku szereg praktycznych narzędzi i wiedzę potrzebną do efektywnego kierowania zespołem produktowym. Oto co zyskasz:

  • Spotkania 1on1: Porozmawiamy, jak maksymalnie wykorzystać spotkania indywidualne z członkami zespołu, aby wyciągnąć z nich prawdziwą wartość. Dzięki temu zbudujesz silne relacje z członkami zespołu, zrozumiesz ich potrzeby i cele, co przyczyni się do zwiększenia ich zaangażowania.
  • Micromanagement: Odkryjemy strategie, które pomogą Ci unikać mikrozarządzania, zachowując jednocześnie kontrolę nad projektem i zespołem. Porozmawiamy o różnych stylach zarządzania i kiedy warto je stosować.
  • Managing Up i Feedback: Dowiesz się, jak skutecznie udzielać feedbacku oraz jak konstruktywnie pracować nad otrzymanymi opiniami. Poznasz najlepsze praktyki dotyczące zarządzania relacjami z przełożonymi i prezentowania osiągnięć zespołu.
  • Studium Przypadku: Przejdziemy przez Twoje doświadczenia jako lidera produktu i spojrzymy na nie z różnych perspektyw. Dzięki temu zyskasz nowe spojrzenie na swoją pracę i możliwości rozwoju.Jeśli wystarczy nam czasu podczas sesji Round Tables omówimy również kwestie budowania i skalowania zespołów, co pozwoli Ci lepiej zrozumieć procesy związane z rozwojem zespołu produktowego.

Tomek PłocharskiSpecjalizuje się w efektywnym zarządzaniu zespołami, produktami i procesami w średnich firmach i korporacjach. Moja praca opiera się na bliskiej współpracy z zespołami technicznymi, co daje mi bezpośredni wpływ na wartości dla klientów.

Podczas warsztatu będę chciał podzielić się szeroką perspektywą z różnych firm, co pozwoli spojrzeć na problemy związane z zarządzaniem zespołem produktowym z zupełnie nowej strony.

Karolina Wrońska

Product Designer

Brak w magazynie

Czy da się oszacować success metric bez wróżenia z fusów?
Czy określanie metryki sukcesu było dla Ciebie kiedykolwiek jak wróżenie z fusów?
Skąd oni wiedzą, że ta zmiana przyniesie akurat 13, nie 12 procent wzrostu?
Czy da się przewidzieć wzrost lub spadek bez okłamywania stakeholderow, że wiemy co robimy, skoro tego od nas oczekują?
 
Przy moim stoliku wymienimy swoje doświadczenia, sprawdzimy czy można przewidzieć przyszłość i jak zbliżyć się najbliżej prawdy.
 
Karolina Wrońska – Projektantka Produktu, publiczny mówca, mentor i wykładowca gościnny na kierunku UXD na Uniwersytecie SWPS w Sopocie. Związana z designem od 12 lat, przykłada dużą wagę do aspektu biznesowego w projektowaniu. Edukuje osoby spoza świata designu na temat wartości projektowania w życiu zawodowym.

Michał Frańczak

Dynatrace Poland Principal Product Manager

Brak w magazynie

Jak zdobywać pierwszych klientów i jednocześnie inwestować czas w weryfikację planów na rozwój?

Pozyskiwanie pierwszych klientów to prawdziwa sztuka i przełom dla każdego produktu. Jednak, co jeśli nasi pierwsi klienci oczekują zmian i rozwoju, który nie jest zgodny z naszą wizją?

Podczas warsztatu poruszymy kilka trudnych tematów:

  • Jak pozyskać pierwszych klientów do nowego produktu? Kilka inspirujących case study i wymiana doświadczeń
  • Co gdy pierwsi klienci oczekują czegoś innego niż planujemy? Na co postawić… wizja czy zadowolenie pierwszych klientów?
  • Jak przekonać obecnych użytkowników do nowego produktu? Co jeśli mamy już produkt i chcemy zbudować i wdrożyć nową wersje? Jak weryfikować nasze plany i przekonać pierwszych klientów do zmiany…

Michał Frańczak – obecnie pracuje jako Product Manager w Dynatrace – wcześniej w rolach technicznych od programisty, lidera zespołów po CTO, a także founder własnych startupów. Doświadczenie, które zebrałem w różnych branżach i etapach rozwoju organizacji pomaga mi tworzyć lepsze rozwiązania i strategie – niezależnie czy jest to nowy produkt czy udoskonalanie istniejących. Na co dzień wraz z moim zespołem produktowym współpracujemy z klientami, aby weryfikować nasze plany rozwoju, dostarczać innowacyjne i zachwycające doświadczenia. W wolnej chwili pije kawę, robię pizzę i gram w gry.

Krzysztof Miotk

CEO | UX Researcher

Brak w magazynie

Zróbmy wspólnie plan badań na główną ścieżkę w Twoim produkcie!

Podczas warsztatów:

  • Pokażę Ci, że wystarczy raz dobrze poświęcić czas na zaprojektowanie procesu badawczego, aby zadbać o najważniejszą ścieżkę w produkcie,
  • Zaprojektujemy uproszczone badanie ścieżki Twojego produktu,
  • Powiem Ci jak często przeprowadzać badania tej ścieżki, aby produkt się nie wykoleił.

Krzysztof Miotk – Konsultant i badacz UX, właściciel agencji UX “Quale” oraz podcastu „UX po Godzinach”. Kierownik pierwszych w Polsce studiów podyplomowych z Badań UX. W swojej pracy wykorzystuje doświadczenie biznesowe zdobyte m.in. jako strateg marki i koordynator projektów. Jako Badacz UX prowadził badania dla takich marek jak: BLIK, G2A, mBank, OLX, Booste, Gemini, Santander BP, Alior Bank, Tubądzin i T-Mobile.

Michał Reda

Trener Produktowy | CEO

Brak w magazynie

Myślenie projektowe i produktowe. Od czego zależy wybór podejścia oraz jakie niesie za sobą konsekwencje dla zespołu?

Tego dnia będę miał okazję popracować z Wami od strony strategicznej. Porozmawiamy i popracujemy nad tym dlaczego PROJEKTY potrzebują kontekstu PRODUKTOWEGO.

O czym będzie mój stolik? Popracujemy nad tematem wdrażania Modelu Produktowego w organizacjach, działach produktowych i zespołach. Zobaczymy co i jak możemy zmieniać (Roadmapa zmian) oraz jakie niesie to konsekwencje (SWOT). Stworzymy wartościowe artefakty i wyjdziemy z nową wiedzą oraz wzbogaceni doświadczeniami innych uczestniczek i uczestników. Samo Mięsiwo (w wersje wege również) GWARANTOWANE.

Jak? Oczywiście w formule rozmów i mikro ćwiczeń warsztatowych.
Chodźcie, będzie fajnie!

Michał Reda Cześć jestem Michał! Na co dzień jako Trener Produktowy pomagam w pracy organizacji i zespołów, które chcą jeszcze szybciej, pewniej i skuteczniej rozwijać swoje produkty i usługi. W swojej pracy skupiam się na znajdowaniu optymalnych dróg do budowania właściwych produktów, we właściwy sposób wykorzystując do tego podejście strategiczne oraz aktywną rolę procesu Product Discovery.

Wierzę, że mieszanka klientocentryczności, różnorodne kompetencje w zespole, nastawianie na powtarzalny proces uczenia się o potrzebach użytkowników i testowanie, a nie „zakładanie” to najlepsza droga do budowania zrównoważonych i wygrywających produktów i biznesów. 

Łukasz Czaja

Head of Delivery | Certyfikowany Trener Agile

Brak w magazynie

Studium przypadku i produktowe wnioski z największej porażki w historii US Navy - torpedy Mark 14

Przegląd studium przypadku przełomowego projektu torpedy Mark 14, ukazującego typowe wyzwania w budowie innowacyjnego produktu. Poznaj kontekst i konsekwencje decyzji biura projektowego, oraz wypracuj optymalne rozwiązanie zaobserwowanych problemów.

Następnie odnieś zebrane obserwacje do własnego doświadczenia. Studium skupia się na metodach adresowania typowych wyzwań zarządzania projektami jak zarządzanie interesariuszami, określanie prawidłowego celu produktu, oraz zapewnienie należnego finansowania.

Łukasz Czaja – Jestem Head of Delivery w Ciklum, ale po godzinach staję do boju z hordami Zergów i złymi praktykami zarządzania. Jestem gotowy wybrać już nawet zimną kawę niż pracę z metodologią Waterfall. Po 17 latach w IT, słyszałem już chyba wszystkie wymówki, więc nie mam dla nich zbyt wiele cierpliwości :). Ale tak na serio, serio, to jestem inżynierem, przez długi czas kierowałem produktami strategicznymi, zdobyłem Executive MBA, jestem oficjalnym partnerem Atlassian, szkolę i rozwijam nowe pokolenia kierowników, jestem trenerem Agile, a jako konsultant często restrukturyzuję firmy.

Tomasz Tomaszewski

Head of Product | Product Coach

Brak w magazynie

Product discovery w praktyce - jak wykorzystać Opportunity Solution Tree?

Opportunity Solution Tree to jedno z najlepszych narzędzi product discovery, które pomoże Ci ustrukturyzować pracę nad odkrywaniem tego co warto zbudować w Twoim produkcie. Podczas warsztatów przećwiczymy wykorzystanie tego narzędzia w produktowej praktyce.

Dla kogo?

  •  Chcesz nauczyć się odkrywać i weryfikować co warto zbudować w produkcie
  • Chcesz zacząć pracę nad product discovery
  • Szukasz sposobu, by uporządkować swoją pracę w product discovery
  • Nie wiesz, jak połączyć cele firmowych (“zwiększenie przychodów”) do ficzerami, które budujecie

Podczas sesji Round Tables:

  • Poznasz / usystematyzujesz wiedzę o Opportunity Solution Tree
  • Przećwiczysz układanie Opportunity Solution Tree dla case study
  • Przedyskutujesz wykorzystanie Opportunity Solution Tree w realnych sytuacjach produktowych (z mojego doświadczenia ;))

Wymagania: masz postawy pracy przy produkcie cyfrowym, znasz pojęcia product discovery / delivery, wiesz co to MVP / rozumiesz kulturę eksperymentowania.

Tomasz Tomaszewski – Przez ostatnie 5-lat Head of Product w SentiOne, autor newslettera ProductCraft.pro oraz ProductVision.pl. Specjalizuje się w product discovery, wprowadzaniu nowych produktów cyfrowych na rynek i budowaniu zespołów produktowych.

Poziom Expert

Katarzyna Dmitrus

Product Leader

Brak w magazynie

Osiągnij mistrzostwo w wyznaczaniu kierunku rozwoju produktu poprzez korzystanie z metryk i KPI - wprowadzenie frameworku AARRR

Informacje o warsztacie:

  • Czy masz wrażenie, że czas ucieka Ci przez palce, kiedy dyskutujesz o nowych funkcjach w produkcie?
  • Czy często brakuje Ci argumentów, żeby odeprzeć pomysły osób typu HIPPO, ZEBRA, WOLF?
  • A może zaskakują Cię nieoczekiwane wnioski, a kontrola nad produktem wymyka się spod rąk?
  • Nie masz konkretnych argumentów, by przekonać swój zespół do nowej innowacji, choć czujesz, że to strzał w dziesiątkę?

Jeśli odpowiedziałeś chociaż na jedno „”tak””, to miejsce przy naszym stoliku z frameworkiem AARRR jest dla Ciebie! Razem rozwiniemy skrzydła, rozmawiając o tym, jak metryki i KPI mogą być twoim sprzymierzeńcem w chaosie produktowym. Nauczymy się, jak wybrać grupę metryk, aby spojrzeć na produktywność produktu z perspektywy ptaka.

Chociaż wspomnimy o kilku innych frameworkach, AARRR to nasza gwiazda przewodnia – prosty, przyjemny i świetny dla tych, którzy dopiero zaczynają. Dołącz, a damy Ci dziwgnię do bycia efektywnym w sztuce ewangelizacji produktowej!

Podczas sesji Round Table:

  • Zanurzysz się w świat różnic między metrykami a KPI, odkrywając, jak mogą być kluczowe dla Twojego przywództwa w obszarze produktów.
  • Poznasz różnorodne frameworki budowy metryk i KPI, zdobywając nowe narzędzia do efektywnego kierowania swoim produktem.
  • Odkryjesz tajniki wyznaczania podstawowych metryk, które poprowadzą Cię na fali, aby spojrzeć na swój produkt z nowej, bardziej klarownej perspektywy.
  • Dostaniesz solidną dawkę metryk i KPI, które staną się Twoimi sprzymierzeńcami w obserwacji i doskonaleniu swojego produktu.

Katarzyna DmitrusNazywam się Kasia i jestem pasjonatką produktów z ponad 12-letnim doświadczeniem w obszarze płatności oraz zarządzaniu projektami. W ciągu ostatnich 5 lat skoncentrowałam się na rozwijaniu produktów związanych z kartami płatniczymi i metodami płatności. Moje wartości obejmują głębokie zrozumienie potrzeb klienta, wyznaczanie wizji produktu, strategiczne myślenie, innowacyjność oraz kulturę eksperymentowania.

W roli Product Leadera w Autopay SA, odpowiedzialna jestem za rozwój Bramki Płatniczej. Łącząc strategiczne podejście z efektywnym zarządzaniem ryzykiem, kładę także duży nacisk na kulturę #OneTeam.

Zapraszam do rozmowy, abyśmy mogli lepiej się poznać i sprawdzić, czy razem możemy stworzyć coś wyjątkowego!

Maciej Pawłowski

Dynatrace Poland Senior Product Director

Brak w magazynie

Umiesz już w technologię i w projekty? Co zrobić, żeby umieć w produkt

Pozycja Product Managera jest uważana za rolę senior w organizacji z wielu powodów. Bardzo często po wieloletnich doświadczeniach w pracy z projektami czy technologią, przychodzi ten moment, kiedy ciągnie nas do biznesu. Odstawiamy kodowanie, architekturę, people management albo Ganta i wchodzimy w zwykle niezbyt dobrze zdefiniowaną rolę produktową.

  • Co powinniśmy wiedzieć o tej roli i jakie pułapki na nas czyhają?
  • Co sprawia, że niektórym łatwiej przychodzi taka tranzycja?
  • Czy kursy, podręczniki i rozmowy z doświadczonymi produktowcami wystarczą, żeby się przygotować na nowe wyzwania?
  • Czego zazdrościmy ludziom z doświadczeniem czysto biznesowym, a czego oni zazdroszczą nam?
  • Jak i za co będę oceniany? Czy w ogóle da się to zdefiniować?
  • Właściwie dlaczego „manager”, a nie „lider”?
  • Gdzie w tym wszystkim jest user experience?
  • Last but not least: czy to jest robota dla mnie?

Na te i wiele innych pytań odpowiemy przy moim stoliku.

Jeśli zjadłaś/zjadłeś już zęby na projektach i technologii i myślisz o karierze w product managemencie, miejsce przy tym stoliku czeka na Ciebie. Porozmawiamy o solidnym, dojrzałym podejściu do produktu i skonfrontujemy podręcznikowe dobre rady z produktową rzeczywistością.

Maciej Pawłowski – większość kariery spędził jako validation, engineering i project manager w dużej firmie technologicznej. Od 8 lat pracuje na styku biznesu, strategii i technologii. Lubi myślenie o swojej roli w organizacji jako manager pomysłów. Tworzył rozwiązania we współpracy ze startupami, SMBs i biznesami enterprise. Obecnie szef działu produktu w gdańskim oddziale Dynatrace.

Rekomendacje od uczestników PMP

Opiekun Merytoryczny

Partnerzy
wydarzenia

Wywiady z praktykami
spotkasz ich na #PMP

Improwizacja, integracja, innowacja w czasie spotkań

by | gru 11, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Magdalena Baran - Facylitatorka współpracy, Agile Coachyni i antropolożka organizacji.

Zaprojektuj swój proces z Service Blueprint!

by | gru 11, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Martyna Tarnawska - Entuzjastka świata digital i nowych technologii, trener, facylitator i project manager.

Na kiedy to będzie? 🤔

by | lis 23, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Paweł Lewiński - akredytowany trener Kanban University. Scrum Master z bogatym doświadczeniem w różnych organizacjach i różnych projektach.

Zmaksymalizuj efektywność organizacji dzięki No-Code!

by | lis 15, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Naszym gościem będzie Michał Guzowski - Ekspert i entuzjasta nowych technologii. Ścieżkę kariery w IT rozpoczął w 2012 roku jako programista, by następnie...

Negocjacje i komunikacja w projektach

by | lis 3, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Naszym pierwszym gościem 2. sezonu serii PMP LIVE była Emilia Sędziak - Negocjatorka Biznesowa, która od 2008 roku działa na rynku międzynarodowym.

Executive summary oraz profilowanie odbiorcy. Jak robić to dobrze?

by | paź 24, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Jaka wiedza kryje się w nadchodzących sesjach Round Tables prowadzonych przez Michała Bojko? Przekonaj się już 06.10.2023!

SPOTKANIE DLA PRAKTYKÓW

Piwo Między Projektami to kultowa już przestrzeń dla praktyków zarządzania projektami, produktami i zwinnymi zespołami.

Sprawdzona formuła #RoundTables oraz moderowany networking bez kija w dupie to znaki rozpoznawalne naszych spotkań!

Przyjdź poczuć merytoryczny szmer na własnej skórze. Poznać nowych i starych znajomych, ale co najważniejsze poznać ciekawe narzędzia i ludzi podobnych do siebie.

POCZTA
MIĘDZY PROJEKTAMI

Zapisz się do naszego Newslettera, aby nie przegapić zbliżających się wydarzeń w Twoim mieście.

Dołączając otrzymujesz kody rabatowe, informacje o dodatkowych spotkaniach, a także bonusy od partnerów eventów i niespodzianki od Kopalni Biznesu!

Sprawdź poprzednie edycje #PMP

Zastanawiasz się jak w praktyce wyglądają spotkania Piwa Między Projektami? Sprawdź jak wyglądały ostatnie wydarzenia!

Piwo Miedzy Projektami #28

by | wrz 29, 2023 | Minione wydarzenia | 0 Comments

Lepszych urodzin nie mogliśmy sobie wymarzyć! 🎂 5. lat spotkań - jak zawsze w merytorycznej atmosferze, standardowo bez kija w dupie.

Piwo Miedzy Projektami #27

by | maj 26, 2023 | Minione wydarzenia | 0 Comments

Tak było wczoraj w Warszawie: głośno, radośnie, merytorycznie i... Oczywiście bez kija w 😏

Piwo Miedzy Projektami #20

by | kwi 21, 2023 | Minione wydarzenia | 0 Comments

Jak było? Cytując niektórych wypowiadających się krótko i na temat: zajebiście 🔥

Piwo Miedzy Projektami #26

by | mar 17, 2023 | Minione wydarzenia | 0 Comments

No proooszę Państwa... Co to był za wieczór!? Kolejny z tych niezapomnianych, wypełnionych wiedzą i dobrą zabawą. W piątek po raz 2-gi odwiedziliśmy POZNAŃ 🔥

Piwo Miedzy Projektami #25

by | lut 24, 2023 | Minione wydarzenia | 0 Comments

25. edycja w historii, 3. edycja w Krakowie - trochę inna niż zwykle, wyjątkowa i niepowtarzalna jak wszystkie!

Piwo Miedzy Projektami #24

by | sty 27, 2023 | Minione wydarzenia | 0 Comments

PMP#24 przeszło już do historii, możemy jednak śmiało powiedzieć, że mamy za sobą kolejną, legendarną Wrocławską edycję! 🔥

Zdjęcia z ostatniego
wydarzenia w Gdańsku!