PROJEKTY | PRODUKTY | ZWINNE ZESPOŁY
… celem spotkań jest budowanie relacji oraz wymiana wiedzy
na każdym etapie wtajemniczenia!
Dołącz do NIEstandardowych eventów na żywo.
To nie są konferencje! To spotkania z przyjaciółmi, na których wymieniamy się przygodami z pracy oraz sprawdzonymi w boju narzędziami. Wszystko w ciekawej formie!
Stawiamy na wartość merytoryczną!
Czego możesz się spodziewać?
- wymiany wiedzy wśród praktyków,
- uczestników bez kija w dupie,
- moderowanego networkingu.
PIWO Między Projektami!
Gdańsk
06.03.2024
GDZIE?
Progres | ul. Słowackiego 17
Bilety od 79,00 zł netto
Agenda
17:00 – otwarcie drzwi i networking
17:45 – 18:00 Przywitanie uczestników
18:00 – 18:45 Networking
18:45 – 19:15 Gra szkoleniowa
19:15 – 20:00 Panel dyskusyjny – Decyzje produktowca
20:00 – 20:15 krótka przerwa
20:15 – 21:45 Round Tables
21:45 – ??:?? afterparty i networking
Zgłoś swoją firmę i stwórzmy przestrzeń dla praktyków zarządzania projektami, produktami lub zwinnymi zespołami.
Czy Ty też będziesz szukać do trójkąta?
Dobre praktyki podejmowania decyzji produktowych!
Maciej Pawłowski & Tomasz Tomaszewski pokażą nam kaloryczne przykłady [te dobre i złe] podejmowania decyzji na poziomie strategicznym oraz taktycznym.
Podczas panelu z udziałem uczestników:
• Czy produktowiec jest skazany/skazana na samotność?
• Kogo i jak warto zaprosić do wspólnego decydowania?
• Od czego zacząć, by mieć lepsze dane i perspektywę do zarządzania produktem?
Maciej i Tomasz mają łącznie tak dużo lat doświadczenia, aż po ich podliczeniu postanowiliśmy napisać „dużo”. Pokażą nam produktowy świat zza kotary. Będą oczywiście konkretne rekomendacje oraz historie sukcesów.
Dołącz również do rozgrzewki online na naszym kanale na LinkedIn, gdzie NA ZAWSZE zdefiniujemy rolę produktowca. Zero clikbajtów 😛
Czym są warsztatowe
sesje Round Tables?
To wymiana doświadczeń na określony temat pod okiem zaproszonego eksperta-praktyka.
Podczas wydarzenia dołączasz do jednego stolika:
• dyskusja na przygotowanych przykładach,
• wymiana wiedzy i najlepszych praktyk
• w grupie maksymalnie 8 osób,
Tematami sesji Round Tables jest zarządzanie
projektami, produktami i zwinnymi zespołami!
Kup bilet
PMP#30 GDAŃSK
Early Birds
PIERWSZA PULA BILETÓW
JUŻ NIEDOSTĘPNE!
Cena:
79 PLN
netto
97 PLN
brutto
PMP#30 GDAŃSK
Cena regularna
Od 03.03.24 do wyczerpania zapasów!
Pozostałe bilety
Cena:
120 PLN
netto
147 PLN
brutto
Uwaga:
Dołączając do wydarzenia wybierasz jeden stolik (temat)
Sesja warsztatowa trwa 90min – a dyskusje pomiędzy innymi stolikami można kontynuować podczas afterparty.
Czym jest poziom zaawansowania stolików #RT? Który stolik wybrać?
- Podstawowy – masz mniej niż rok doświadczenia zawodowego, przymierzasz się do nowej roli lub chcesz zagłębić zupełnie nowy dla Ciebie temat
- Średniozaawansowany – masz już za sobą 2-4 lata doświadczenia na danym stanowisku lub w danej branży,
- Ekspert – na koncie masz już 5 lvl doświadczenia (patrz: 5 lat) w danej branży lub temacie.
Lista stolików na #PMP Gdańsk
Round Tables
Wybierz poziom zaawansowania: Podstawowy | Średniozaawansowany | Expert
Poziom Podstawowy
Alicja Bożyk
Scrum Master
Brak w magazynie
Scrum Master jako rola wspierająca Product Ownera, czyli o procesie maksymalizacji wartości produktu przez współpracę
Podczas warsztatu skupimy się na przybliżeniu dwóch ról w procesie wytwarzania produktu.
Co właściwie robią Scrum Master oraz Product Owner i jak na codzień współpracują.
Przybliżymy teorię – czym te dwie osoby się zajmują wg. Scrum Guide i innych praktyk około scrumowych?
Wymienimy się spostrzeżeniami i doświadczeniem. Uczestnicy będą mieli okazję wcielić się w obie role w trakcie odgrywania scenek realnych spotkań, nie tylko eventów scrumowych.
Jednocześnie pozostali będą aktywnie słuchać, kreując podpowiedzi co poszło dobrze w odniesieniu do przedstawionego przykładu współpracy, a co można usprawnić.
Plan jest taki:
- przerobimy kilka case study opartych o spotkania Scrum Master – Product Owner, – wyłapaniu zasad, jak efektywnie współpracować, a czego unikać,
- Podsumujemy metody i praktyki,
- Uporządkujemy jak pośrednio i bezpośrednio można wpływać na wzrost wartości produktu”
Alicja Bożyk – Scrum Masterka od 2 lat, mająca na koncie współpracę z wieloma zespołami scrumowymi, gdzie mogłam praktykować zdobytą teorię. Z branżą IT związana jestem od 10 lat i nieustannie utwierdzam się w przekonaniu, że wiedza to nie wszystko, trzeba mieć dużą umiejętność adaptacji, reagować szybko. Wierzę, że nie zawsze to co jest niezgodne z opisem jest niepoprawne i w wielu przypadkach „to zależy”. Obecnie mam przyjemność wspierać 3 zespoły w firmie Hitachi.
Prywatnie mama 2 chłopców i twórca ceramiki.
Rafał Szymański
Agile Coach
Brak w magazynie
Produkt każdego managera - system pracy jego lub jej zespołu
brzmi poważnie, ale w rzeczywistości faktycznie jest, i ważne, i praktyczne.
W ramach współpracy skupimy się na pięciu obszarach:
- Cel i sens
- Współpraca i wartości
- Rozwój zespołu
- Odpowiedzialność i wsparcie
- Współne osiaganie celów
Rafał Szymański – Zarządza projektami od 2004 roku. Przez ponad 11 lat prowadził projekty metodami klasycznymi. Od 6 lat związany z branżą lotniczą i IT, realizując projekty przede wszystkim zwinnie. Certified Senior Project Manager IPMA-B, PSM II, PSPO I, SAFe Advanced SCRUM Master, Certified LeSS Practitioner.
Michał Bojko
Dynatrace Poland Leader
Brak w magazynie
Zarządzanie innowacją i planowanie strategii, jaka jest w nich rola produktowca?
Ciągła innowacja i strategiczne planowanie są niezbędne do utrzymania wzrostu i konkurencyjności w branży IT. Uczestnicy poznają ramy do dostosowywania funkcji produktu do celów biznesowych i wymagań rynkowych.
Kluczowe składniki:
- Rola zarządzania innowacjami w rozwoju produktu, w tym jak wspierać kulturę innowacyjności w zespołach IT.
- Narzędzia i ramy do strategicznego planowania produktu, takie jak analiza SWOT
- Priorytetyzacja funkcji produktu i planowania drogi rozwoju, z naciskiem na równoważenie osiągnięć krótkoterminowych z długoterminową wizją.
Michał Bojko – Szef biura Dynatrace Polska oraz dyrektor Research and Development z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży IT w rolach liderskich oraz w inżynierii oprogramowania. Specjalność to Continuous Improvement, rozwiązywanie problemów oraz strategia rozwoju biznesu oraz zespołów inżynierskich. Doświadczenie praktyczne zebrane podczas pracy w kilkunastu krajach w sektorze awiacyjnym, paliwowym, chemicznym, inżynieryjnym i produktów IT.
Martyna Kulikowska
Senior Product Manager
Brak w magazynie
Budujemy społeczność, czyli wymiana pomysłów i narzędzi do tworzenia społeczności dookoła produktu
Okej, masz produkt! Pracujesz przy nim, rozwijasz go, ekscytujesz się nim, ale hmm… brakuje jakiegoś elementu układanki? Kogoś, kto będzie ekscytował się nim tak samo jak Ty? Kogoś, kto będzie jego naturalnym promotorem, testerem, kibicem, klientem? Kogoś, kto będzie czekać na kolejny feature, announcement? A gdyby tych „”ktosiów”” było dziesięć. Sto. Dwieście. Tysiąc!
I tu zaczynamy mówić o Communities dookoła produktu.
🤔 Kim są ludzie w moim community?
🤔 Gdzie ich znaleźć i jak do nich dotrzeć?
🤔 Jak ich zainteresować?
🤔 Jaką wartość im dać, żeby zostali przy Twoim produkcie i go rozwijali?
🤔 No i…. jak ich monetyzować?
Weźmiemy na warsztat organizację „”Między Projektami””.
💪 Zrobimy burzę mózgów,
💪 pogadamy o grupie docelowej,
💪 aktywnościach w ramach społeczności,
💪 wartości dla uczestnika,
💪 na koniec uporządkujemy wszystko w jeden konkretny plan,
💪 a ja przygotuję formatkę, żebyś zabrał/a formę warsztatu i mogła ją przeprowadzić dla swojego produktu.
No i fajnie! Do zobaczenia!
Martyna Kulikowska – Od 9 lat eksploruje różne obszary branży IT, pracując w małych, szybko skalujących się firmach, jak i dużych, stabilnych korporacjach, często na stanowiskach typu „”one man army””. Przeszłam przez wiele specjalizacji, a „kotwicę” zarzuciłam w obszarze Product Managementu, który wywołuje u mnie największą ekscytację.
Jako PdM pracuję na codzień w Acoustic Marketing Cloud, a „po godzinach” rozwijam swoją poboczną pasję jaką jest budowanie społeczności dookoła produktów, bacznie obserwuję różne communities i ich aktywności, a w przeszłości budowałam i rozwijałam communities przy dwóch dużych organizacjach wspierających w wejściu na rynek branży IT.
Poza pracą zawodową, tworzę autorską ceramikę wypalaną w japońskiej metodzie RAKU, co daje mi niesamowity fun i pozwala rozwinąć kreatywne myśli. Do zobaczenia!
Poziom Średniozaawansowany
Tomek Płocharski
Cloud Technical PM
Brak w magazynie
Warsztat Lidera - narzędzia i procesy które pozwolą Ci dobrze nastroić swój zespół produktowy
Kim jest zły lider i co on faktycznie zrobił? Od tego pytania zaczniemy nasz warsztat, potem uzbroimy się w pomysły na to jak się nim nie stać.
Po ukończeniu tego warsztatu, będziesz miał w ręku szereg praktycznych narzędzi i wiedzę potrzebną do efektywnego kierowania zespołem produktowym. Oto co zyskasz:
- Spotkania 1on1: Porozmawiamy, jak maksymalnie wykorzystać spotkania indywidualne z członkami zespołu, aby wyciągnąć z nich prawdziwą wartość. Dzięki temu zbudujesz silne relacje z członkami zespołu, zrozumiesz ich potrzeby i cele, co przyczyni się do zwiększenia ich zaangażowania.
- Micromanagement: Odkryjemy strategie, które pomogą Ci unikać mikrozarządzania, zachowując jednocześnie kontrolę nad projektem i zespołem. Porozmawiamy o różnych stylach zarządzania i kiedy warto je stosować.
- Managing Up i Feedback: Dowiesz się, jak skutecznie udzielać feedbacku oraz jak konstruktywnie pracować nad otrzymanymi opiniami. Poznasz najlepsze praktyki dotyczące zarządzania relacjami z przełożonymi i prezentowania osiągnięć zespołu.
- Studium Przypadku: Przejdziemy przez Twoje doświadczenia jako lidera produktu i spojrzymy na nie z różnych perspektyw. Dzięki temu zyskasz nowe spojrzenie na swoją pracę i możliwości rozwoju.Jeśli wystarczy nam czasu podczas sesji Round Tables omówimy również kwestie budowania i skalowania zespołów, co pozwoli Ci lepiej zrozumieć procesy związane z rozwojem zespołu produktowego.
Tomek Płocharski – Specjalizuje się w efektywnym zarządzaniu zespołami, produktami i procesami w średnich firmach i korporacjach. Moja praca opiera się na bliskiej współpracy z zespołami technicznymi, co daje mi bezpośredni wpływ na wartości dla klientów.
Podczas warsztatu będę chciał podzielić się szeroką perspektywą z różnych firm, co pozwoli spojrzeć na problemy związane z zarządzaniem zespołem produktowym z zupełnie nowej strony.
Karolina Wrońska
Brak w magazynie
Czy da się oszacować success metric bez wróżenia z fusów?
Michał Frańczak
Dynatrace Poland Principal Product Manager
Brak w magazynie
Jak zdobywać pierwszych klientów i jednocześnie inwestować czas w weryfikację planów na rozwój?
Pozyskiwanie pierwszych klientów to prawdziwa sztuka i przełom dla każdego produktu. Jednak, co jeśli nasi pierwsi klienci oczekują zmian i rozwoju, który nie jest zgodny z naszą wizją?
Podczas warsztatu poruszymy kilka trudnych tematów:
- Jak pozyskać pierwszych klientów do nowego produktu? Kilka inspirujących case study i wymiana doświadczeń
- Co gdy pierwsi klienci oczekują czegoś innego niż planujemy? Na co postawić… wizja czy zadowolenie pierwszych klientów?
- Jak przekonać obecnych użytkowników do nowego produktu? Co jeśli mamy już produkt i chcemy zbudować i wdrożyć nową wersje? Jak weryfikować nasze plany i przekonać pierwszych klientów do zmiany…
Michał Frańczak – obecnie pracuje jako Product Manager w Dynatrace – wcześniej w rolach technicznych od programisty, lidera zespołów po CTO, a także founder własnych startupów. Doświadczenie, które zebrałem w różnych branżach i etapach rozwoju organizacji pomaga mi tworzyć lepsze rozwiązania i strategie – niezależnie czy jest to nowy produkt czy udoskonalanie istniejących. Na co dzień wraz z moim zespołem produktowym współpracujemy z klientami, aby weryfikować nasze plany rozwoju, dostarczać innowacyjne i zachwycające doświadczenia. W wolnej chwili pije kawę, robię pizzę i gram w gry.
Krzysztof Miotk
CEO | UX Researcher
Brak w magazynie
Zróbmy wspólnie plan badań na główną ścieżkę w Twoim produkcie!
Podczas warsztatów:
- Pokażę Ci, że wystarczy raz dobrze poświęcić czas na zaprojektowanie procesu badawczego, aby zadbać o najważniejszą ścieżkę w produkcie,
- Zaprojektujemy uproszczone badanie ścieżki Twojego produktu,
- Powiem Ci jak często przeprowadzać badania tej ścieżki, aby produkt się nie wykoleił.
Krzysztof Miotk – Konsultant i badacz UX, właściciel agencji UX “Quale” oraz podcastu „UX po Godzinach”. Kierownik pierwszych w Polsce studiów podyplomowych z Badań UX. W swojej pracy wykorzystuje doświadczenie biznesowe zdobyte m.in. jako strateg marki i koordynator projektów. Jako Badacz UX prowadził badania dla takich marek jak: BLIK, G2A, mBank, OLX, Booste, Gemini, Santander BP, Alior Bank, Tubądzin i T-Mobile.
Michał Reda
Trener Produktowy | CEO
Brak w magazynie
Myślenie projektowe i produktowe. Od czego zależy wybór podejścia oraz jakie niesie za sobą konsekwencje dla zespołu?
Tego dnia będę miał okazję popracować z Wami od strony strategicznej. Porozmawiamy i popracujemy nad tym dlaczego PROJEKTY potrzebują kontekstu PRODUKTOWEGO.
O czym będzie mój stolik? Popracujemy nad tematem wdrażania Modelu Produktowego w organizacjach, działach produktowych i zespołach. Zobaczymy co i jak możemy zmieniać (Roadmapa zmian) oraz jakie niesie to konsekwencje (SWOT). Stworzymy wartościowe artefakty i wyjdziemy z nową wiedzą oraz wzbogaceni doświadczeniami innych uczestniczek i uczestników. Samo Mięsiwo (w wersje wege również) GWARANTOWANE.
Jak? Oczywiście w formule rozmów i mikro ćwiczeń warsztatowych.
Chodźcie, będzie fajnie!
Michał Reda – Cześć jestem Michał! Na co dzień jako Trener Produktowy pomagam w pracy organizacji i zespołów, które chcą jeszcze szybciej, pewniej i skuteczniej rozwijać swoje produkty i usługi. W swojej pracy skupiam się na znajdowaniu optymalnych dróg do budowania właściwych produktów, we właściwy sposób wykorzystując do tego podejście strategiczne oraz aktywną rolę procesu Product Discovery.
Wierzę, że mieszanka klientocentryczności, różnorodne kompetencje w zespole, nastawianie na powtarzalny proces uczenia się o potrzebach użytkowników i testowanie, a nie „zakładanie” to najlepsza droga do budowania zrównoważonych i wygrywających produktów i biznesów.
Łukasz Czaja
Head of Delivery | Certyfikowany Trener Agile
Brak w magazynie
Studium przypadku i produktowe wnioski z największej porażki w historii US Navy - torpedy Mark 14
Przegląd studium przypadku przełomowego projektu torpedy Mark 14, ukazującego typowe wyzwania w budowie innowacyjnego produktu. Poznaj kontekst i konsekwencje decyzji biura projektowego, oraz wypracuj optymalne rozwiązanie zaobserwowanych problemów.
Następnie odnieś zebrane obserwacje do własnego doświadczenia. Studium skupia się na metodach adresowania typowych wyzwań zarządzania projektami jak zarządzanie interesariuszami, określanie prawidłowego celu produktu, oraz zapewnienie należnego finansowania.
Łukasz Czaja – Jestem Head of Delivery w Ciklum, ale po godzinach staję do boju z hordami Zergów i złymi praktykami zarządzania. Jestem gotowy wybrać już nawet zimną kawę niż pracę z metodologią Waterfall. Po 17 latach w IT, słyszałem już chyba wszystkie wymówki, więc nie mam dla nich zbyt wiele cierpliwości :). Ale tak na serio, serio, to jestem inżynierem, przez długi czas kierowałem produktami strategicznymi, zdobyłem Executive MBA, jestem oficjalnym partnerem Atlassian, szkolę i rozwijam nowe pokolenia kierowników, jestem trenerem Agile, a jako konsultant często restrukturyzuję firmy.
Tomasz Tomaszewski
Head of Product | Product Coach
Brak w magazynie
Product discovery w praktyce - jak wykorzystać Opportunity Solution Tree?
Opportunity Solution Tree to jedno z najlepszych narzędzi product discovery, które pomoże Ci ustrukturyzować pracę nad odkrywaniem tego co warto zbudować w Twoim produkcie. Podczas warsztatów przećwiczymy wykorzystanie tego narzędzia w produktowej praktyce.
Dla kogo?
- Chcesz nauczyć się odkrywać i weryfikować co warto zbudować w produkcie
- Chcesz zacząć pracę nad product discovery
- Szukasz sposobu, by uporządkować swoją pracę w product discovery
- Nie wiesz, jak połączyć cele firmowych (“zwiększenie przychodów”) do ficzerami, które budujecie
Podczas sesji Round Tables:
- Poznasz / usystematyzujesz wiedzę o Opportunity Solution Tree
- Przećwiczysz układanie Opportunity Solution Tree dla case study
- Przedyskutujesz wykorzystanie Opportunity Solution Tree w realnych sytuacjach produktowych (z mojego doświadczenia ;))
Wymagania: masz postawy pracy przy produkcie cyfrowym, znasz pojęcia product discovery / delivery, wiesz co to MVP / rozumiesz kulturę eksperymentowania.
Tomasz Tomaszewski – Przez ostatnie 5-lat Head of Product w SentiOne, autor newslettera ProductCraft.pro oraz ProductVision.pl. Specjalizuje się w product discovery, wprowadzaniu nowych produktów cyfrowych na rynek i budowaniu zespołów produktowych.
Poziom Expert
Katarzyna Dmitrus
Product Leader
Brak w magazynie
Osiągnij mistrzostwo w wyznaczaniu kierunku rozwoju produktu poprzez korzystanie z metryk i KPI - wprowadzenie frameworku AARRR
Informacje o warsztacie:
- Czy masz wrażenie, że czas ucieka Ci przez palce, kiedy dyskutujesz o nowych funkcjach w produkcie?
- Czy często brakuje Ci argumentów, żeby odeprzeć pomysły osób typu HIPPO, ZEBRA, WOLF?
- A może zaskakują Cię nieoczekiwane wnioski, a kontrola nad produktem wymyka się spod rąk?
- Nie masz konkretnych argumentów, by przekonać swój zespół do nowej innowacji, choć czujesz, że to strzał w dziesiątkę?
Jeśli odpowiedziałeś chociaż na jedno „”tak””, to miejsce przy naszym stoliku z frameworkiem AARRR jest dla Ciebie! Razem rozwiniemy skrzydła, rozmawiając o tym, jak metryki i KPI mogą być twoim sprzymierzeńcem w chaosie produktowym. Nauczymy się, jak wybrać grupę metryk, aby spojrzeć na produktywność produktu z perspektywy ptaka.
Chociaż wspomnimy o kilku innych frameworkach, AARRR to nasza gwiazda przewodnia – prosty, przyjemny i świetny dla tych, którzy dopiero zaczynają. Dołącz, a damy Ci dziwgnię do bycia efektywnym w sztuce ewangelizacji produktowej!
Podczas sesji Round Table:
- Zanurzysz się w świat różnic między metrykami a KPI, odkrywając, jak mogą być kluczowe dla Twojego przywództwa w obszarze produktów.
- Poznasz różnorodne frameworki budowy metryk i KPI, zdobywając nowe narzędzia do efektywnego kierowania swoim produktem.
- Odkryjesz tajniki wyznaczania podstawowych metryk, które poprowadzą Cię na fali, aby spojrzeć na swój produkt z nowej, bardziej klarownej perspektywy.
- Dostaniesz solidną dawkę metryk i KPI, które staną się Twoimi sprzymierzeńcami w obserwacji i doskonaleniu swojego produktu.
Katarzyna Dmitrus – Nazywam się Kasia i jestem pasjonatką produktów z ponad 12-letnim doświadczeniem w obszarze płatności oraz zarządzaniu projektami. W ciągu ostatnich 5 lat skoncentrowałam się na rozwijaniu produktów związanych z kartami płatniczymi i metodami płatności. Moje wartości obejmują głębokie zrozumienie potrzeb klienta, wyznaczanie wizji produktu, strategiczne myślenie, innowacyjność oraz kulturę eksperymentowania.
W roli Product Leadera w Autopay SA, odpowiedzialna jestem za rozwój Bramki Płatniczej. Łącząc strategiczne podejście z efektywnym zarządzaniem ryzykiem, kładę także duży nacisk na kulturę #OneTeam.
Zapraszam do rozmowy, abyśmy mogli lepiej się poznać i sprawdzić, czy razem możemy stworzyć coś wyjątkowego!
Maciej Pawłowski
Dynatrace Poland Senior Product Director
Brak w magazynie
Umiesz już w technologię i w projekty? Co zrobić, żeby umieć w produkt
Pozycja Product Managera jest uważana za rolę senior w organizacji z wielu powodów. Bardzo często po wieloletnich doświadczeniach w pracy z projektami czy technologią, przychodzi ten moment, kiedy ciągnie nas do biznesu. Odstawiamy kodowanie, architekturę, people management albo Ganta i wchodzimy w zwykle niezbyt dobrze zdefiniowaną rolę produktową.
- Co powinniśmy wiedzieć o tej roli i jakie pułapki na nas czyhają?
- Co sprawia, że niektórym łatwiej przychodzi taka tranzycja?
- Czy kursy, podręczniki i rozmowy z doświadczonymi produktowcami wystarczą, żeby się przygotować na nowe wyzwania?
- Czego zazdrościmy ludziom z doświadczeniem czysto biznesowym, a czego oni zazdroszczą nam?
- Jak i za co będę oceniany? Czy w ogóle da się to zdefiniować?
- Właściwie dlaczego „manager”, a nie „lider”?
- Gdzie w tym wszystkim jest user experience?
- Last but not least: czy to jest robota dla mnie?
Na te i wiele innych pytań odpowiemy przy moim stoliku.
Jeśli zjadłaś/zjadłeś już zęby na projektach i technologii i myślisz o karierze w product managemencie, miejsce przy tym stoliku czeka na Ciebie. Porozmawiamy o solidnym, dojrzałym podejściu do produktu i skonfrontujemy podręcznikowe dobre rady z produktową rzeczywistością.
Maciej Pawłowski – większość kariery spędził jako validation, engineering i project manager w dużej firmie technologicznej. Od 8 lat pracuje na styku biznesu, strategii i technologii. Lubi myślenie o swojej roli w organizacji jako manager pomysłów. Tworzył rozwiązania we współpracy ze startupami, SMBs i biznesami enterprise. Obecnie szef działu produktu w gdańskim oddziale Dynatrace.
Jeżeli szukacie jakiegoś wydarzenia dla siebie to czas spędzony na Piwie Między Projektami – to będzie dobrze spędzony czas, który zaprocentuje też dla Waszych biznesów.”
Zdecydowanie rekomenduje wszystkim to wydarzenie na przyszłość – zapraszam serdecznie!”
Ja już się nie mogę doczekać udziału w kolejnych spotkaniach 😉”
Rekomendacje od uczestników PMP
Jeżeli szukacie jakiegoś wydarzenia dla siebie to czas spędzony na Piwie Między Projektami – to będzie dobrze spędzony czas, który zaprocentuje też dla Waszych biznesów.”
Wywiady z praktykami
spotkasz ich na #PMP
SPOTKANIE DLA PRAKTYKÓW
Piwo Między Projektami to kultowa już przestrzeń dla praktyków zarządzania projektami, produktami i zwinnymi zespołami.
Sprawdzona formuła #RoundTables oraz moderowany networking bez kija w dupie to znaki rozpoznawalne naszych spotkań!
Przyjdź poczuć merytoryczny szmer na własnej skórze. Poznać nowych i starych znajomych, ale co najważniejsze poznać ciekawe narzędzia i ludzi podobnych do siebie.
Sprawdź poprzednie edycje #PMP
Zastanawiasz się jak w praktyce wyglądają spotkania Piwa Między Projektami? Sprawdź jak wyglądały ostatnie wydarzenia!