PRZYSTANEK
Między Projektami
Wrocław
16.09

A Ty, co robisz Między Projektami we Wrocławiu?

3

Motyw przewodni:
„Budowanie wartości dla klienta”

Wrocław

16.09.2024

GDZIE?

OpsTalent 
ul. Ślężna 132

Agenda:

12:00 – 13:00 moderowany networking
13:00 – oficjalne otwarcie
13:00 – 13:45 ciekawe prelekcje
13:45 – 14:30 lunch i networking
14:30 – 15:00 szybkie rundy 1:1
15:00 – 17:00 Sesje Round Tables
17:00 – 17:30 przerwa
17:30 – 19:00 wspólna gra szkoleniowa
19:00 – 21:00 afterparty i networking

Zgłoś swoją firmę i stwórzmy przestrzeń dla praktyków zarządzania projektami, produktami lub zwinnymi zespołami.

PROJEKTY   |   PRODUKTY   |   ZWINNE ZESPOŁY

… tworzenie wartości dla klienta, to klucz do sukcesu!

Rób to dobrze, by budować swoją markę!

W dzisiejszym świecie, klienci oczekują od firm czegoś więcej niż tylko produktów czy usług.

Chcą wartości, która rozwiązuje ich problemy i przewyższa oczekiwania. Dlatego budowanie wartości dla klienta stało się kluczową umiejętnością każdej odnoszącej sukcesy firmy, czyli również managerów!

Poznaj lepiej sprawdzone narzędzia bezpośrednio od praktyków i bądź bardziej konkurencyjny na rynku pracy. Realizuj projekty, podczas których zrobisz ciekawy networking,

Czego możesz się spodziewać?

  • przemyślany program całego wydarzenia
  • uczestnicy bez kija w dupie
  • duża dawka praktyki i narzędzi

Kup bilet

EARLY ACCESS

MIĘDZY PROJEKTAMI

TYLKO DO 01.07

JUŻ NIEDOSTĘPNE

Cena:

199 PLN

netto

244 PLN

brutto

EARLY BIRDS – JUŻ NIEDOSTĘPNE

MIĘDZY PROJEKTAMI

TYLKO DO 16.08

Jeśli masz bilet z puli Early Access zarejestruj się za pomocą otrzymanego kodu.

Cena:

279 PLN

netto

343 PLN

brutto

CENA REGULARNA

MIĘDZY PROJEKTAMI

Bilety dla spóźnialskich

Pozostała pula biletów

Cena:

379 PLN

netto

466 PLN

 brutto

Uwaga:
Dołączając do wydarzenia wybierasz jeden stolik (temat)! Sesja warsztatowa trwa 2h – a dyskusje pomiędzy innymi stolikami można kontynuować podczas afterparty.

Czym jest poziom zaawansowania stolików #RT? Który stolik wybrać?

  • Podstawowy – masz mniej niż rok doświadczenia zawodowego, przymierzasz się do nowej roli lub chcesz zagłębić zupełnie nowy dla Ciebie temat
  • Średniozaawansowany – masz już za sobą 2-4 lata doświadczenia na danym stanowisku lub w danej branży,
  • Ekspert – na koncie masz już 5 lvl doświadczenia (patrz: 5 lat) w danej branży lub temacie.

Prelekcje i wystąpienia
Praktyków

Gabriela Ziółkowska

CEO & Co-founder OpsTalent

Od Employee Experience do Customer Experience - wpływ zadowolenia zespołu na zdrowie projektu.

Temat prelekcji „Od Employee Experience do Customer Experience – wpływ zadowolenia zespołu na zdrowie projektu” porusza niezwykle istotny aspekt zarządzania organizacją, jakim jest zależność pomiędzy satysfakcją zespołu a jakością doświadczeń klientów.

Przedstawię, jak pozytywne doświadczenia zespołu (Employee Experience, EX) przekładają się na efektywność i zaangażowanie zespołu, co z kolei bezpośrednio wpływa na satysfakcję klientów (Customer Experience, CX) oraz sukces całego projektu.

Główne punkty prelekcji obejmują:

-Definicja i znaczenie Employee Experience:
-Employee Experience a zdrowie projektu:
-Przejście od Employee Experience do Customer Experience
-Praktyczne metody poprawy Employee Experience
-Case studies

Celem prelekcji jest ukazanie, że inwestowanie w dobrostan zespołu nie jest jedynie modnym trendem, ale strategicznym podejściem, które przynosi wymierne korzyści dla organizacji. Uczestnicy dowiedzą się, jak budować Employee Experience, aby osiągnąć lepsze wyniki biznesowe i zadowolenie klientów, co w konsekwencji prowadzi do zdrowych i efektywnych projektów.


Gabriela Ziółkowska –
Kobieta biznesu, filantrop i założycielka OpsTalent. Charyzmatyczna mówczyni, kobieta sukcesu z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży. Zwolenniczka budowania firmy opartej na solidnej kulturze organizacyjnej i inwestowania w ludzki potencjał oraz budowania biznesu w oparciu o wartości i relacje międzyludzkie. Gabriela jest prawdziwym liderem i inspiracją dla wielu ludzi. Mając pozytywne nastawienie do świata, wierzy niezłomnie w moc drugiego człowieka.

Od lat po cichu i bez potrzeby rozgłosu wspiera osoby prywatne i instytucje. Założycielka OpsTalentowej fundacji i inicjatorka programu „Make a wish”, która wspomaga osoby potrzebujące, zgłoszone przez OpsTalentersów i ich rodziny. Przez 12 lat od podstaw zbudowała firmę outsourcingową zatrudniającą dzisiaj ponad 500 osób, która świadczy usługi globalnie w dwóch głównych dywizjach:

1) Wielojęzyczna obsługa klienta / Obsługa klienta;
2) Software development

Na dzień dzisiejszy, OpsTalent zdobywa nagrody/wyróżnienia/uznania od największych organizacji w swoim sektorze, tylko pogłębiając jej ambicję bycia światowym liderem w swojej branży.

Hanna Soldatova

Trainer | Coach

Od nieporozumień do strat: Jak unikać kosztownych błędów w komunikacji z klientem i w życiu osobistym.

Nieporozumienia w komunikacji mogą prowadzić do poważnych strat dla firmy. W trakcie mojej prelekcji dowiesz się, jak unikać tych kosztownych błędów i usprawnić relacje z klientami. Te umiejętności przydadzą się również w życiu osobistym, bo tam również wiele zależy od obustronnego zrozumienia.

Porozmawiamy o zasadach zwinności i umiejętnościach, które wpływają na skuteczną komunikację. Przeanalizujemy sytuacje, w których brak porozumienia spowodował straty dla biznesu, pokazując, jak niewłaściwe komunikowanie się może zaszkodzić firmie, zespołom i liderom.

Poćwiczymy techniki radzenia sobie z problemami komunikacyjnymi oraz omówimy podstawy psychologii i funkcjonowania ludzi. Zrozumienie, że klient i kolega to przede wszystkim człowiek, pomoże w budowaniu bardziej efektywnych i harmonijnych relacji.

Dołącz do nas, aby nauczyć się, jak unikać nieporozumień i zmaksymalizować sukces swojego biznesu/projektu/produktu dzięki lepszej współpracy i komunikacji z klientami.


Hanna Soldatova Jeśli krótko o mnie, to kocham ludzi i psychologię. Z zarządzaniem projektami i Agile związałam swoją ścieżkę 8 lat temu, pracowałam jako Kierownik Projektów, Scrum Master i Agile Coach… Zawsze blisko ludzi. Kiedy zaczęłam zastanawiać się nad tym, jak widzę moją przyszłość, zrozumiałam, że chcę być dalej blisko ludzi, w związku z tym postanowiłam zdobyć wykształcenie z psychologii. Obecnie w tym obszarze mam certyfikację Gestalt Consultanta, Coach’a oraz zdobywam tytuł magistra z psychologii. Jestem przekonana, że zrozumienie podstawowej wiedzy psychologicznej przez zespoły może przynieść niezwykłe efekty dla organizacji i samych ludzi. Istnieją badania, które to potwierdzają. W związku z tym zawodowo buduję podstawową wiedzę psychologiczną niezbędną w zawodzie Scrum Mastera. https://m4m.com.pl

Szymon Górnik

Sztygar i Założyciel w Kopalni Biznesu

Jesteś swoim klientem VIP, czyli 7 wniosków jak zadbać o siebie, po 7 latach prowadzenia biznesu.
Pamiętam te emocje, kiedy po rozmowie z żoną podjąłem decyzję, że otwieram własną firmę. WOW jak to wtedy dumnie brzmiało – pan przedsiębiorca.
Wolność podejmowania decyzji, możliwość pełnego decydowania o priorytetach, brak szefa, koncentracja tylko na najważniejszych projektach, a docelowo stworzenie własnego produktu. Dzisiaj wiem, że to bardziej mnogość decyzji na sekundę, mało pewne dane do ustalania priorytetów, a jeśli myślałem, że brak szefa to same zalety – dzisiaj wiem, że to często przydatna instytucja.
Będzie przestrzeń, żeby przytoczyć kilka mało prawdopodobnych historii niczym w filmach Quentina Tarantino, ale zapraszam cię również na podsumowanie tego zwariowanego czasu.
Po tych 7 latach mam jeden główny wniosek to – jeśli nie zadbasz o siebie, to wszystko inne staje się o wiele bardziej ryzykowne. 
Dlatego podzielę się sprawdzonymi technikami, jak zadbać o siebie, swoją efektywność i zahaczymy również o rozwój zawodowy. Bo jak się okazuje, w pracy z projektami i produktami musimy się mierzyć z bardzo podobnymi wyzwaniami.

Szymon Górnik  Przedsiębiorca, a przede wszystkim praktyk w dziedzinie zarządzania projektami i specjalista w budowaniu zespołów. Mentor managerów na różnym etapie kariery. Założyciel firmy doradczo szkoleniowej z charakterem Indeed oraz społeczności praktyków pod marką Kopalnia Biznesu. Szymon przygodę z biznesem rozpoczął dość wcześnie, ale tą decyzje poprzedzało już całkiem duże doświadczenie w obsłudze klienta zebrane w różnych branżach.

Zaczęło się o sprzedaży B2C, następnie branża energetyki i wielomilionowe projekty B2B, potem obszar HR i współpraca z klientem w projektach rekrutacyjnych. Po tych doświadczeniach rozpoczął przygodę z branżą IT oraz zwinnym podejściem do zarządzania, które do dzisiaj pokazuje innym nie zapominając o klasycznych metodach. Zawsze stara się pracować na konkretnych przypadkach firmy, ponieważ wie, że z teoria nie zawsze przynosi takie same rezultaty w różnych miejscach pracy. Jako 100% Górnik założył Kopalnię Biznesu.

Społeczność praktyków zarządzania projektami, produktami i zwinnymi zespołami. Ludzi, którzy łączą jednym miejscu rozwój kompetencji oraz wsparcie na rynku pracy w nieoczywistej, ale i skutecznej formie. Potwierdzeniem mogą być między innymi spotkania z serii Między Projektami. Od wielu lat współpracuje z managerami jako mentor. Pomaga im lepiej zrozumieć i usprawniać systemy pracy, który tworzą. Wierzy, że największą przewagą każdej organizacji mogą być ludzie i ich kompetencje. Tylko do ich rozwoju trzeba podejść z głową.

WSPÓŁPRACA B2B

Zostań partnerem wydarzenia i zaprezentuj swoją firmę przed osobami pracującymi w projektach, produktach i zwinnych zespołach.

To okazja na dotarcie do konkretnej grupy odbiorców!

Zaproponuj swoich pracowników jako ekspertów tematycznych i daj im szanse na pokazanie swojego doświadczenia.

Czym są warsztatowe

sesje Round Tables?

To wymiana doświadczeń na określony temat pod okiem zaproszonego eksperta-praktyka. W formule, która wzmacnia wymianę wiedzy! Ponad 3500 uczestników to potwierdza!

Podczas wydarzenia dołączasz do jednego stolika:
• dyskusja na przygotowanych przykładach,
• wymiana wiedzy i najlepszych praktyk
• w grupie maksymalnie 8 osób,

Tematami sesji Round Tables jest zarządzanie
projektami, produktami i zwinnymi zespołami!

Lista stolików Round Tables

Wybierz kategorię:  Projekty  |  Produkty  |  Zwinne Zespoły

Projekty

Ryszard Mika
Delivery Director

Brak w magazynie

GenAI? NLP? Prompt Engineering? Tylko modne słowa czy technologia, która zmienia zasady projektowego działania?

CEL WARSZTATU:
Wypracować konkretne pomysły na wyzwania z obszaru AI oraz pokazać uczestnikom podstawy prompt engineeringu.

Zarządzanie projektami to tak złożona dyscyplina, że każde wsparcie jest mile widziane.
 
Tylko w przypadku Sztucznej Inteligencji mówimy o czymś o wiele bardziej pomocnym. Bo skoro w niektórych „rozmowach” wystarczyła żółta kaczka, to jak pomocna może być, gdyby umiała zadawać mądre pytania. Dlatego tak wartościowe jest nauczenie się pisania dobrych promptów.
 
Podczas 2-godzinnego warsztatu:

– wspólnie poszukamy praktycznych przykładów wykorzystania GenAI
– zastosujemy sprawdzone prompty do radzenia sobie z konkretnymi sytuacjami projektowymi
– porozmawiamy i wymienimy doświadczenia z wykorzystania AI w projektach
– wyjdziesz z prawdziwymi [nie sztucznymi] znajomościami i zestawem technik gotowych do zastosowania


Ryszard Mika
Delivery Director i Vice President of Practices w Exadel – doświadczony profesjonalista z udokumentowaną historią pracy w branżach finansów, opieki zdrowotnej, e-commerce i IT. Zarządzał i kierował Project Managerami w jednostce biznesowej liczącej ponad 180 osób. Realizował od prostych do złożonych projektów w podejściu predykcyjnym, iteracyjnym i hybrydowym, jednocześnie zdalnie zarządzając zespołami na całym świecie. Zawsze chętny do dalszego rozwoju, zdobywania wiedzy i dzielenia się swoim doświadczeniem.
 

Przemysław Ejsmont

Sales & CX Manager w OpsTalent

Brak w magazynie

AI i automatyzacja w procesie implementacji projektu. Przyjaciele czy wrogowie?

CEL WARSZTATU:
Dostrzeżenie szans i zagrożeń związanych ze stosowaniem AI w procesie implementacji projektu CXaaS.

Implementacja projektu potrafi być bardzo skomplikowana i czasochłonna. Jednocześnie ma ogromny wpływ na dalsze funkcjonowanie projektu. Z własnego doświadczenia wiem, że ten proces potrafi spędzić sen z oczu niejednego Project Managera.
Rodzi się multum pytań: Czy wyrobimy się w czasie? Czy budżet nam się zepnie? Jakich narzędzi użyć? Jak sprostać oczekiwaniom klienta?

Zastanawiasz się, jak przejść przez ten etap możliwie najbardziej płynnie? Z jakich narzędzi skorzystać, żeby sobie pomóc, a jednocześnie zapewnić elastyczność projektu już po implementacji? Czy w tym procesie sztuczna inteligencja [AI] może pomóc, a może zaszkodzić?

Podczas 2-godzinnego warsztatu:
– pokażę Ci, jakie są poszczególne etapy implementacji projektu typu CX as a Service i jak dobrze poznać potrzeby klienta;
– utworzymy mapę procesu implementacji przykładowego projektu CX, aby zrozumieć kluczowe kroki;
– poznasz narzędzia AI i ich praktyczne wykorzystanie w procesie implementacji zwinnego projektu i…
– samodzielnie przekonasz się, czy są Twoim przyjacielem, czy może wrogiem? 😉


Przemysław Ejsmont
Uwielbiam pomagać ludziom! Jako Sales & CX Manager upewniam się, że satysfakcja klienta już na etapie Prospect/Lead, aż po dostarczanie usług/produktów pozostaje na maksymalnie wysokim poziomie. Moja wieloletnia praktyka w zarządzaniu i zapewnianiu wyjątkowych doświadczeń gościom hotelowym oraz klientom pozwoliła mi rozwinąć umiejętności rozumienia, przewidywania i przekraczania oczekiwań klientów, a do każdej interakcji i projektu podchodzę z nastawieniem na pozytywny CX.

Moje zaangażowanie w doskonałość opiera się na proaktywnej postawie i głębokim zrozumieniu znaczenia budowania silnych relacji z klientami. Uwielbiam wyzwania związane ze znajdowaniem innowacyjnych rozwiązań, aby zwiększyć satysfakcję i lojalność partnerów biznesowych.

Olga Szepelak – Denes
Head of HR & Operations w OpsTalent

Brak w magazynie

Karty coachingowe – niezbędne narzędzie w piórniku managera 3.0.

CEL WARSZTATU:
Jak pracować z kartami coachingowymi – zastosowanie metafory w nowoczesnym zarządzaniu?

Co jest fundamentem Zarządzania 3.0?…..RELACJA!
Jak karty coachingowe wspierają 6 filarów „Marty the management Monstera”?
Imperatyw „ciągłego doskonalenia” jest wpisany w zwinne zarządzanie.

Osoba kierująca zespołem musi być uważnym obserwatorem i nie bać się wprowadzać usprawnień i zmian, tam gdzie to możliwe i uzasadnione. Chcesz dowiedzieć się jak przy użyciu kart coachingowych rozwijać kreatywność, zwiększyć motywację i zaangażowanie Twojego zespołu?

Podczas 2-godzinnego warsztatu:
– Jak pracować z kartami coachingowymi – zastosowanie metafory w nowoczesnym zarządzaniu?
– Jak zmotywować ludzi, gdy na projekcie jest Armagedon?
– Dysfunkcje zespołów, a narzędziownia managera 3.0.

Jeśli ciekawi Cię choćby jedno z powyższych zagadnień, ten stolik jest dla Ciebie.
Zapraszam!


Olga Szepelak- Denes

Menedżerka, dyplomowany coach, wykładowczyni oraz certyfikowana Scrum Masterka – to ja:) Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywałam w firmie Microsoft, a od ponad 11 lat jestem związana z OpsTalent, którego strukturę współtworzyłam od podstaw.

W OpsTalent jako dyrektor personalny oraz operacyjny dbam o promowanie Wellbeingu poprzez wspieranie pracowniczych inicjatyw oraz kreowanie nowych rozwiązań w zgodzie z firmowymi wartościami 5H. Świadoma ludzkiego potencjału potrafię motywować do działania i nie boję się odważnych liderskich decyzji.

Na co dzień współpracuję z kierownikami projektów oraz z liderami, prowadzę treningi i warsztaty, wspieram w bieżących sprawach jako mentor Fundacji Liderek Biznesu oraz wykładam na Uniwersytecie WSB Merito. Prywatnie fanka dobrej siatkówki, skandynawskich kryminałów oraz zdrowego odżywiania.

Marta Jezierska
Operations Manager w OpsTalent

Brak w magazynie

KPI - Klient, Projekt, Innowacyjność. Dlaczego współczynniki efektywności powinny być zwinne?

CEL WARSZTATU:
Identyfikuj motywujące cele, które odzwierciedlają oczekiwania klientów i spełniają cele strategiczne organizacji.

Chcesz tworzyć wskaźniki, które reagują na potrzeby klientów niczym kapitan statku na zmianę wiatru?
Czy chcesz nauczyć się nawigacji w świecie danych i informacji, tak aby wyprzedzać zmiany i mieć projekty pod kontrolą?

Zapraszam do sesji, podczas której czeka Cię interaktywna współpraca w grupach oparta na prawdziwych przypadkach. Sprawdzimy czy praca na KPI’ach musi być sztywna i nudna, oraz od czego zależy zaangażowanie zespołu do pracy na danych i celach? No i najważniejsze – czy to się w ogóle opłaca z perspektywy lidera i dlaczego?

Podczas 2-godzinnego warsztatu:
– Wyznaczymy KPI, które odzwierciedlają cele Twoich klientów i projektów – rodzaje, SMART, KPI vs. OKR,
– Będziemy monitorować i analizować dane w czasie rzeczywistym, aby móc szybko reagować na zmiany – wnioski i działania naprawcze ,
– Wykorzystamy innowacyjne rozwiązania do poprawy efektywności – nowoczesne narzędzia i automatyzacja,
– Wskaźniki wyznaczone – co dalej?

Będziemy mieli wiele przestrzeń do dyskusji i wymiany doświadczeń oraz poznamy rozwiązania działające u innych.


Marta Jezierska
PM, Lider, Managerka ds. Operacyjnych w OpsTalent. Jestem doświadczoną Liderką i Managerką, która uwielbia pracę z ludźmi i wspiera ich rozwój. Buduję zmotywowane zespoły poprzez umacnianie odpowiedzialności i decyzyjności. Opiekuję projekty CX przez cały ich cykl, odpowiadam za strategie biznesowe organizacji i zarządzam zespołem Project Managerów i PMO. W budowaniu długotrwałych relacji z klientami biznesowymi kieruję się tymi samymi wartościami, co w życiu prywatnym: transparentna komunikacja, identyfikacja wyzwań, wspólne szukanie rozwiązań i aktywne słuchanie. Zarządzanie zmianą to moja super moc.

Produkty

Marcin Woźny

Product Manager

Brak w magazynie

Product Discovery - eksperymenty w budowaniu wartościowych produktów dla klienta

CEL WARSZTATU:
Podniesienie umiejętności definiowania i realizacji eksperymentów w zależności od lifecycle produktu.

Pamiętaj dobrze chemiku młody, NIGDY nie wlewaj kwasu do wody, bo ten eksperyment może się zakończyć fatalnie.

Budując produkty cyfrowe również istnieje wiele zasad, którymi produktowiec może się kierować. Będą one tym bardziej przydatne, ponieważ przeważnie poruszamy się w środowisku ograniczonej informacji. To taki bieg przez zamarznięte jezioro. Co chcesz zrobić, żeby wraz ze swoim produktem nie pójść na dno?

Podczas 2-godzinnego warsztatu:
– Product Discovery – złoty środek między definiowaniem wartości klienta, a minimalizowaniem ryzyka biznesowego
– Kiedy i dlaczego warto odpuścić badania i wskoczyć bezpośrednio na rynek
– Eksperymenty produktowe – kategoryzacja i priorytetowanie
– Od problemu do walidacji – Lightning Decision Jam


Marcin Woźny:
Kilkanaście lat doświadczenia produktowego. Budowałem procesy discovery i delivery od podstaw – zarówno w korporacjach jak i startupach. Nauczyciel akademicki, bloger. Obecnie jestem odpowiedzialny za tworzenie produktu od podstaw w software house – definiowanie potencjalnych obszarów i eliminowanie niewiadomych poprzez eksperymenty i badania.

Radosław Maziarka
Engineering Consultant

Brak w magazynie

Tam gdzie technologia łączy się z biznesem - kreowanie wartości dla klienta przez liderów technicznych

CEL WARSZTATU:
Wyposażyć liderów w praktyczne narzędzia pozwalające kreować wartość dla klienta – w połączeniu świata technologii i biznesu.

Jak liderzy techniczni mogą efektywnie argumentować zmiany techniczne, przekładając je na wartość biznesową dla klienta i interesariuszy?

W dzisiejszym świecie IT, rola lidera technicznego wykracza daleko poza nadzór nad kodem. Kluczowym wyzwaniem staje się umiejętność przekładania rozwiązań technicznych na cele biznesowe, które realnie tworzą wartość dla klienta. Tylko wtedy będziemy w stanie dostarczać wartościowy produkt, który oprze się próbie czasu.

Przygotuj się na wymianę doświadczeń, jak działać gdy mamy różnych interesariuszy, sprzeczne cele i trudne problemy techniczne.

Podczas 2-godzinnego warsztatu:
– Zdefiniujemy, w jaki sposób różni interesariusze mierzą wartość.
– Stworzymy mapę interesariuszy i naniesiemy na nią zidentyfikowane mierniki wartości.
– Przećwiczymy przekładanie zmian technicznych na język korzyści biznesowych.
– Nauczymy się wyceniać ROI proponowanych zmian technicznych.


Radosław Maziarka
Solution Architect i Engineering Manager z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży. Pracuje przy pełnym zakresie tworzenia produktów cyfrowych – od definiowania celów i analizy potrzeb, przez architekturę i budowę systemu informatycznego, po jego utrzymanie na produkcji. Zwolennik pracy zwinnej i automatyzacji procesów. Można go złapać na blogu https://radekmaziarka.pl i LinkedIn: Radek Maziarka
Karolina Szumilas-Domagalska

Senior Product Manager

Brak w magazynie

Mam produkt i co dalej? Czyli o budowaniu zwinnej roadmapy z pełnym zaangażowaniem klienta

CEL WARSZTATU:
Wymiana sprawdzonych praktyk budowania backlogu, które ułatwiają tworzenie wartościowych produktów

Mówi się, że dobrze poukładany rejestr priorytetów to „ta większa połowa” sukcesu. Jak powszechnie wiadomo- zadowolić wszystkich jednocześnie (podobno) się nie da. Skąd wiedzieć, że do sprintu trafiają wartościowe funkcje i jak pogodzić często sprzeczne wymagania interesariuszy. Dlatego podczas #RoundaTables dowiesz co działa u innych produktowców w temacie zbierania wymagań, szukania pomysłów na rozwój produktu i to w taki sposób, żeby móc usprawnić również Twój narzędziownik.

Podczas 2-godzinnego warsztatu:
– Przegląd tego co robimy jako produktowcy pracując nad rozwojem produktu- co działa, czego nam brakuje
– Przyjrzymy się różnym opcjom na zbieranie pomysłów i wymagań
– Porozmawiamy o priorytetyzacji i testowaniu
– Opracujemy ściągawkę kroków po które zawsze możesz sięgnąć gdy napotkasz blokady


Karolina Szumilas-Domagalska:
Produktowiec z ponad 8 letnim doświadczeniem w tworzeniu i rozwijaniu produktów cyfrowych. Pracowałam zarówno w startupach jak i większych firmach, nad różnego rodzaju produktami. Burze mózgów, opracowywanie koncepcji rozwoju oraz eksperymentowanie to moje ulubione elementy codziennej pracy. Obecnie pracuję w BOLD (robimy kreatory CV) jako Senior International Product Manager.

Michał Guzowski

CEO

Brak w magazynie

ROI-driven automation. Jak zaplanować działania które usprawnią organizację i pozwolą Ci skupić się na budowaniu przewagi konkurencyjnej?

CEL WARSZTATU:
Zbudować plan działania wprowadzenia automatyzacji oraz wyliczenia potencjalnych jego korzyści na etapie inicjacji.

Automatyzacja procesów zwiększa efektywność biznesową co pozwala utrzymać konkurencyjność biznesową oraz generuje oszczędności. Kropka!

W tym celu korzystaj ze zdobyczy postępu technologicznego: AI, No Code, Low Code, RPA. Jednak wiele metodyk nie jest dostosowanych do tempa na jakie pozwalają najnowsze osiągnięcia IT. Hiper zwinne zarządzanie staje się specjalizacją w dużych firmach, gdzie celem jest osiągnięcie większej efektywności przy zachowaniu monitorowania, przewidywalności i idącym w ślad za nimi większym bezpieczeństwem cyfrowym i zgodnością z regulacjami.

Coraz częściej to właśnie analitycy biznesowi, PM czy Scrum Masterzy zajmują się transformacją cyfrową ramię w ramię z Citizen Developerami. Tworzą się tzw. Fusion Teamy, realizuje się Hiper Sprinty identyfikujące korzyści biznesowe oraz planuje wspieranie Citizen Developmentu w organizacji.

Możesz pomyśleć, że dużo dziwnych sformułowań, ale ta technologia już nie puka do drzwi, bardziej wchodzi oknem i komunem do branży IT z całym szeregiem rozwiązań dla Biznesu

Podczas 2-godzinnego warsztatu:
– uporządkujemy wszystkie technologie do odpowiednich obszarów,
– podzielę się sprawdzoną metodyką, która pozwala opanować pojawiające się nowości technologicznych,
– wspólnie zbudujemy plan [pierwszej lub kolejnej] transformacji cyfrowej,
– spojrzymy na narzędzia ułatwiające analizę biznesową i idącą za nią automatyzację procesów,


Michał Guzowski:
Przedsiębiorca, IT manager, mentor. Founder No Code Days, inicjator i członek rady programowej studiów “No Code Developer” na Politechnice Warszawskiej, wykładowca na wielu uczelniach (m.in. Politechnika Warszawska czy Uniwersytecie SWPS).

Swoją ścieżkę kariery w IT rozpoczął w 2012 roku jako programista, by następnie zdobyć doświadczenie jako konsultant, architekt i team leader. W 2020 założył i objął rolę CEO dwóch spółek technologicznych zajmującymi obszarami Transformacji Cyfrowej i Automatyzacji Procesów w średnich i dużych przedsiębiorstwach.

Zwinne Zespoły

Hanna Soldatova

Trainer | Coach

Brak w magazynie

Wypalenie zawodowe - jak praktycznie podejść do odzyskania równowagi?

CEL WARSZTATU:
Lepiej poznać siebie i opracować indywidualny plan działań, aby zapobiegać lub walczyć z wypaleniem zawodowym.

Zgodnie ze statystykami przedstawionymi przez Uniwersytet Galupa w 2023, 44% pracowników na całym świecie deklaruje, że doświadcza dużego stresu związanego z pracą.

Niestety, każdego z nas może to spotkać. Przy naszym stoliku porozmawiamy o wypaleniu zawodowym: czym jest, dlaczego się mu poddajemy i jakie kroki można podjąć, aby zmniejszyć jego skutki. Zapraszam do eksplorowania tematu w ciepłej i miłej atmosferze.

P.S.
Nie martw się – nie będziesz musiał/a dzielić się osobistymi przykładami, jeśli nie będziesz tego chcieć. Będziemy rozmawiać i pracować w grupach, a każdy z Was samodzielnie dostosuje się do poziomu, na którym chce uczestniczyć.

Podczas 2-godzinnego warsztatu:

  • Zdefiniujemy źródła wypalenia zawodowego
  • Omówimy strategie działania, które pomogą zmniejszyć ryzyko wypalenie zawodowego
  • Wypracujemy twój indywidualny plan działań naprawczych lub predykcyjnych
  • Na zakończenie zrobimy jeszcze jedną technikę, aby lepiej poznać jak się masz w dniu codziennym i co można zrobić, aby czuć się lepiej

Hanna Soldatova

Jeśli krótko o mnie, to kocham ludzi i psychologię. Z zarządzaniem projektami i Agile związałam swoją ścieżkę 8 lat temu, pracowałam jako Kierownik Projektów, Scrum Master i Agile Coach… Zawsze blisko ludzi. Kiedy zaczęłam zastanawiać się nad tym, jak widzę moją przyszłość, zrozumiałam, że chcę być dalej blisko ludzi, w związku z tym postanowiłam zdobyć wykształcenie z psychologii. Obecnie w tym obszarze mam certyfikację Gestalt Consultanta, Coach’a oraz zdobywam tytuł magistra z psychologii. Jestem przekonana, że zrozumienie podstawowej wiedzy psychologicznej przez zespoły może przynieść niezwykłe efekty dla organizacji i samych ludzi. Istnieją badania, które to potwierdzają. W związku z tym zawodowo buduję podstawową wiedzę psychologiczną niezbędną w zawodzie Scrum Mastera. https://m4m.com.pl

Serdecznie zapraszam na warsztat!

Michał Kucharski

Senior Product Manager

Brak w magazynie

Klient przede wszystkim - trudna sztuka prezentacji produktu podczas demo/review

CEL WARSZTATU:
Podniesienie umiejętności prezentacji produktu oraz przećwiczenie dobrych praktyk komunikowania wyników pracy z klientami.

Ten moment, w którym zespół spotyka się z klientem, może okazać się kluczowym dla zakresu i losów dalszej współpracy.

Skoro jest to „moment podwyższonego ryzyka” to zdecydowanie warto znać metody i techniki, które nie tylko zminimalizują zagrożenia. Podczas takich spotkań, jest wiele momentów, w których możemy wzmocnić pojawiające się szanse. A przynajmniej tak robią najbardziej efektywni liderzy.

Podczas 2-godzinnego warsztatu:
– Poznasz podstawowe zasady teorii komunikacji i ich zastosowanie w prezentacjach produktowych
– Nauczysz się wykorzystywać techniki pracy głosem (pauzy, intonacja itp.) i elementy dobrej prezentacji wizualnej, aby tworzyć angażujące i przekonywające prezentacje/ podsumowania pracy zespołu produktowego
– Przećwiczysz prezentowanie wyników pracy w różnych sytuacjach (opowiadanie o produkcie, opowiadanie o porażce).
– Otrzymasz narzędzia i wskazówki, które pomogą im w przygotowaniu i przeprowadzeniu skutecznych prezentacji produktowych.


Michał Kucharski
Lider i mentor biznesowy z ponad 15-letnim doświadczeniem w budowaniu i skalowaniu efektywnych zespołów w obszarach tworzenia oprogramowania, gier, marketingu i obsługi klienta, jestem pasjonatem wspierania kultury ciągłego uczenia się poprzez praktyki Agile i przekładania strategii na wykonalne plany. Wierzę, że kluczem do sukcesu w wielu obszarach jest skuteczna komunikacja. Prywatnie jestem miłośnikiem gier wszelkiego rodzaju i fantastyki. Moje życiowe motto: „Każdy, kogo spotykasz, toczy bitwę, o której nic nie wiesz. Bądź życzliwy. Zawsze” – Brad Meltzer

Ada Wojda | Manuela Błaszczyk

Agile Coach | Scrum Master

Brak w magazynie

Czy klient wie lepiej? Jak kierować pracą z klientem żeby pomóc mu dostarczyć wartościowy produkt?

CEL WARSZTATU:
Zastosowanie w praktyce narzędzi Evidence Based Management do budowania i weryfikacji hipotez przez zwinnego lidera.

Każdy lider zespołu chce prowadzić zespół, który kształtuje wysoką wartość dla swoich klientów.

Żeby to osiągnąć konieczna jest koncentracja na outcomie zamiast na ilości wypuszczanych funkcjonalności. Pomocny w tym przypadku może się okazać Evidence Based Management, bo jak wiadomo każdy szanujący się lider powinien pracować na danych, zamiast na opiniach.

Podczas 2-godzinnego warsztatu:
– Dowiesz się jak budować wartość poprzez pracę z outcomami, a nie outputami
– Skorzystasz z Test Card do budowania i weryfikacji hipotez
– Zbudujesz i sprawdzisz hipotezy, które stoją za wdrażanymi przez ciebie rozwiązaniami
– Poszukamy najlepszych recepty na mierzenie wartość produktów, nawet jak nie wiesz od czego zacząć

Praktyczne ćwiczenia, studia przypadków i dyskusje dostarczą Ci umiejętności do efektywnej pracy i tworzenia wyjątkowych rozwiązań dla klientów wraz z Twoim zespołem


Ada Wojda
Z doświadczenia jestem Agile Coachem i Scrum Masterka. Na co dzień pomagam zespołom i organizacją w dostarczaniu wartościowych produktów. Dostrzegam duża wartość w eksperymentowaniu, weryfikacji hipotez oraz pracy empirycznej. W mojej pracy wykorzystuje myślenie systemowe i otwartą komunikacje.
Manuela Błaszczyk
Jestem Scrum Masterką aktywnie uczestniczącą w rozwoju produktów, zespołów oraz budowaniu uczących się organizacji. Radość i satysfakcję sprawia mi możliwość przekazywania wiedzy i dzielenia się doświadczeniem. Cenię sobie przejrzystość i skuteczną komunikację. W swojej pracy skupiam się na dostarczaniu wartości dla klienta i szukaniu sposobów na usprawnianie procesu i zwiększaniu przewidywalności. Prywatnie jestem dumną właścicielką kota o imieniu Żurek, fanką rave i koncertów heavy metalowych.

Katarzyna Okrucińska

Team Lead Deputy

Brak w magazynie

Zdalna współpraca, czyli jak Twój zespół rozproszony powinien budować wartość dla klienta?

CEL WARSZTATU:
Wyposażenie uczestników w praktyczne narzędzia i strategie do budowania silnych, zaangażowanych i produktywnych zespołów rozproszonych.

Czy na odległość naprawdę można poczuć się częścią zespołu? – czy to tylko mit, który krąży po internetowych korytarzach?

Dowiedz się jak zarządzać zespołem rozproszonym tak sprawnie, by Klient myślał, że wszyscy pracujecie w jednym pokoju. Będziesz niczym kapitan statku kosmicznego, który musi utrzymać załogę w dobrej kondycji, nawet gdy każdy z nich jest na innej planecie. Zadbanie o ich dobra kondycję zawsze wróci z podwójną siłą, kiedy będziesz tego potrzebować.

Podczas 2-godzinnego warsztatu:
– Dowiesz się, jak zarządzać zespołem rozproszonym tak sprawnie, by klient myślał, że wszyscy pracujecie w jednym pokoju.
– Użyjesz barometru (nie do mierzenia ciśnienia atmosferycznego) do sprawdzania, czy Twój zespół jest w szczytowej formie,
– Nauczysz się, jak sprawić, by każdy członek Twojego rozproszonego zespołu czuł się dostrzeżony i doceniony,
– W efekcie poukładasz pracę swojego zespołu i dowiesz się jakie metody zadziałały u innych liderów


Katarzyna Okrucińska

Ponad 10 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołami, specjalizuję się w budowaniu zaangażowania, rozwijaniu talentów i maksymalizowaniu potencjału ludzkiego. Pracuję z zespołami wielojęzycznymi i kulturowo zróżnicowanymi, budując silne relacje z klientami na całym świecie. Doświadczyłam, jak kluczowe dla satysfakcji klientów jest zaangażowanie zespołu, zwłaszcza jako kierownik niewielkiego hotelu. Jako nauczyciel i autor artykułów naukowych, wykorzystałam swoje akademickie doświadczenie do efektywnej komunikacji z różnorodnymi grupami odbiorców. Na obecnym stanowisku monitoruję, dynamizuję i podtrzymuję wydajność zespołów organizujących spotkania, wydarzenia i podróże, opracowując strategie usprawniające usługi i wprowadzając innowacyjne podejścia w przywództwie biznesowym. Moim priorytetem jest zapewnienie najwyższego poziomu jakości usług, mierzonego poprzez wskaźniki satysfakcji klientów.

DLACZEGO warto
dołączyć do grona partnerów?

Oczywiście pomijając fakt, że to najbardziej aktywna społeczność pod kątem spotkań dla praktyków zajmujących się projektami, produktami i zwinnością

  1. EMPLOYER BRANDING
    Bez względu na poziom rozpoznawalności, podczas #PMP chcemy zaprosić praktyków do Twojej firmy i dać wszystkim okazję, by poznać się na żywo. Chodzi o wymianę doświadczenia oraz rozwiązywanie konkretnych wyzwań.
    ————
  2. ROZWÓJ TWOICH PRACOWNIKÓW
    Zaproponuj swoich pracowników do roli eksperta w obszarze projektów, produktów lub zwinnych zespołów. Pomóż im pochwalić się doświadczeniem oraz stworzyć przestrzeń do poznania nowych punktów widzenia.
    ————
  3. REKRUTACJA NOWYCH OSÓB
    Tworząc społeczność praktyków oraz dbając o ich rozwój kompetencji, czasami dochodzą nas sygnały o chęci zrobienia następnego kroku w karierze. To okazja żeby lepiej poznać potencjalnych kandydatów z ciekawym doświadczeniem.
    ————

Zjedź niżej i umów się na bezpłatną konsultację. Postaramy się najlepiej dobrać posiadane przez nas produkty, a w przypadku pytań skorzystaj z adresu kontakt@miedzyprojektami.pl

Rekomendacje od uczestników PMP

Opiekun Merytoryczny

Partner Wydarzenia

Wywiady z praktykami
Spotkasz ich na #PMP

Improwizacja, integracja, innowacja w czasie spotkań

by | gru 11, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Magdalena Baran - Facylitatorka współpracy, Agile Coachyni i antropolożka organizacji.

Zaprojektuj swój proces z Service Blueprint!

by | gru 11, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Martyna Tarnawska - Entuzjastka świata digital i nowych technologii, trener, facylitator i project manager.

Na kiedy to będzie? 🤔

by | lis 23, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Paweł Lewiński - akredytowany trener Kanban University. Scrum Master z bogatym doświadczeniem w różnych organizacjach i różnych projektach.

Zmaksymalizuj efektywność organizacji dzięki No-Code!

by | lis 15, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Naszym gościem będzie Michał Guzowski - Ekspert i entuzjasta nowych technologii. Ścieżkę kariery w IT rozpoczął w 2012 roku jako programista, by następnie...

Negocjacje i komunikacja w projektach

by | lis 3, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Naszym pierwszym gościem 2. sezonu serii PMP LIVE była Emilia Sędziak - Negocjatorka Biznesowa, która od 2008 roku działa na rynku międzynarodowym.

Executive summary oraz profilowanie odbiorcy. Jak robić to dobrze?

by | paź 24, 2023 | Merytoryka ze sceny | 0 Comments

Jaka wiedza kryje się w nadchodzących sesjach Round Tables prowadzonych przez Michała Bojko? Przekonaj się już 06.10.2023!

POCZTA
MIĘDZY PROJEKTAMI

Zapisz się do naszego Newslettera, aby nie przegapić zbliżających się wydarzeń w Twoim mieście.

Dołączając otrzymujesz kody rabatowe, informacje o dodatkowych spotkaniach, a także bonusy od partnerów eventów i niespodzianki od Kopalni Biznesu!

Sprawdź poprzednie edycje #PMP

Zastanawiasz się jak w praktyce wyglądają spotkania Piwa Między Projektami? Sprawdź jak wyglądały ostatnie wydarzenia!

Piwo Miedzy Projektami #28

by | wrz 29, 2023 | Minione wydarzenia | 0 Comments

Lepszych urodzin nie mogliśmy sobie wymarzyć! 🎂 5. lat spotkań - jak zawsze w merytorycznej atmosferze, standardowo bez kija w dupie.

Piwo Miedzy Projektami #27

by | maj 26, 2023 | Minione wydarzenia | 0 Comments

Tak było wczoraj w Warszawie: głośno, radośnie, merytorycznie i... Oczywiście bez kija w 😏

Piwo Miedzy Projektami #20

by | kwi 21, 2023 | Minione wydarzenia | 0 Comments

Jak było? Cytując niektórych wypowiadających się krótko i na temat: zajebiście 🔥

Piwo Miedzy Projektami #26

by | mar 17, 2023 | Minione wydarzenia | 0 Comments

No proooszę Państwa... Co to był za wieczór!? Kolejny z tych niezapomnianych, wypełnionych wiedzą i dobrą zabawą. W piątek po raz 2-gi odwiedziliśmy POZNAŃ 🔥

Piwo Miedzy Projektami #25

by | lut 24, 2023 | Minione wydarzenia | 0 Comments

25. edycja w historii, 3. edycja w Krakowie - trochę inna niż zwykle, wyjątkowa i niepowtarzalna jak wszystkie!

Piwo Miedzy Projektami #24

by | sty 27, 2023 | Minione wydarzenia | 0 Comments

PMP#24 przeszło już do historii, możemy jednak śmiało powiedzieć, że mamy za sobą kolejną, legendarną Wrocławską edycję! 🔥

Zdjęcia z ostatniego
wydarzenia we Wrocławiu!

Możesz pracować w marketingu, finansach, zarządzaniu, HR czy innych. Możesz być członkiem zespołu, liderem jednego zespołu albo kilku, możesz być szefem lub mieć szefa. Podczas cyklicznych spotkań #PMP spotkasz ciekawych ludzi, którzy poszukują podobnych odpowiedzi!

To nie jest kolejne wydarzenie branżowe, składające się z prelekcji przerywanych kawą i kotletem. Nam chodzi o faktyczną wymianę doświadczeń i kontaktów – ZAWSZE W LUŹNEJ ATMOSFERZE! Jeśli więc zarządzasz projektem, produktem, zwinnym zespołem, lub myślisz o takiej roli – to jesteś w dobrym miejscu!

Nasza społeczność to nie tylko grupa praktyków zarządzania, ale prawdziwie zintegrowane środowisko, które stawia na praktykę i merytorykę. Łączymy sympatyków zarządzania projektami, produktami i zwinnymi zespołami, wspieramy ich rozwój i tworzymy przestrzeń do praktycznej wymiany doświadczeń.

Współpraca przy PMP otwiera drzwi do sieci ludzi o podobnych celach i pasjach. Budujemy silne relacje, sprzyjające efektywnemu networkingowi. Nasze spotkania są miejscem inspiracji, wymiany pomysłów, tworzenia trwałych partnerstw, a także cudów rekrutacynych.

Przekonaj się, że nasze spotkania przyczynią się do zbudowania silnej społeczności praktyków zarządzania w Polsce. Razem możemy osiągnąć więcej!